Goeienacht!quote:Op donderdag 30 april 2009 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
goeienmorgen!
* Knuffelzacht moet alleen nog zoeken wat er goed aan is
* Knuffelzacht moet alleen nog zoeken wat er goed aan isquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een nacht!Op de vloer ligt een lege WIJNFLES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc. etc.
Want een fles wijn die leeg is is geen lege fles wijn.![]()
meeuwis en vaagant
Today we lived a thousand years
All we have is now
Variatie time!quote:Op donderdag 30 april 2009 08:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* Knuffelzacht moet alleen nog zoeken wat er goed aan is
somt een lijstje op voor Kz:
LOLquote:
Ik moest aan deze denken:quote:
Tja, te lang naar die vieze filmpjes zitten kijken zekerquote:Op donderdag 30 april 2009 09:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoihoi heeeeeeeeeerlijk alleen wat kort weer hahaha
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, te lang naar die vieze filmpjes zitten kijken zeker
Zelfs mijn jongste slaapt nogquote:Op donderdag 30 april 2009 09:38 schreef Duimelot het volgende:
volgens mij slaapt bijna alles nog, tis hier lekker rustig
stuiterballetjes gegeten? Die verteren heeeeeeel langzaamquote:Op donderdag 30 april 2009 09:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs mijn jongste slaapt nog
De oudste niet, die was om tien voor zeven alweer op, terwijl hij gisteren van 5 uur 's ochtends tot half elf 's avonds wakker geweest is.. Die heeft hetzelfde wat ik vroeger had.
Whehehe.. Vanaf het moment dat ik kon lezen sliep ik sowieso nooit voor elven (al wisten mijn ouders dat niet). En dan nog halve nachten op de klok liggen kijken of je nog niet op mocht staan. Sniefijn..quote:Op donderdag 30 april 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
stuiterballetjes gegeten? Die verteren heeeeeeel langzaam
hier zijn ze nu wel allemaal wakker, de jongste was heel vroeg maar die heb ik eerst wear naar bed gestuurd, dat werkt dan een half uurtje, toen hoorde ik m op zn kamertje spelen (wat een herie pffff)quote:Op donderdag 30 april 2009 09:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zelfs mijn jongste slaapt nog
De oudste niet, die was om tien voor zeven alweer op, terwijl hij gisteren van 5 uur 's ochtends tot half elf 's avonds wakker geweest is.. Die heeft hetzelfde wat ik vroeger had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |