Hehe, misschien zijn het wel echte boefjesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Ik ga zorgen dat er hier twee aangekleed zijn zometeen, wij gaan V onveilig maken voor zover dat lukt met twee koters van 5 en 7
hij verwacht wat moois van me omdat ik enkele linkjes van m gehad hebquote:
Dawgje!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik straks ook nog moet gaan. Vrijdag weer werken.
Ach, toch eerst weer even tot leven komen, dus kan er nog even over nadenken.
MidNightRunmeisje!
Jaja.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vergeten en nu wandelen er weer kids rond
![]()
mail mij eerst maar es de uitleg waar we het vanacht over hadden, nu kan je je vast beter verwoorden
Rip heeft de lijstjesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
Heeft dit gedoe hier ook nog enige nut?
Al enkele relaties hieruit voorgekomen?
Kun jij nog iets anders dan kritiek leveren?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
Uhu. PM me je nummer even, als ik ga sms ik wel even, kunnen we samen biertje drinken.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dawgje!
Je kunt altijd heel even gaan en je kunt ieder gewenst moment naar huis gaan. Ik zeg doen!
Maar ja, dat zeg ik altijd tegen plezier
Er wordt hier wat afgeneukt, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Dawgje!
Je kunt altijd heel even gaan en je kunt ieder gewenst moment naar huis gaan. Ik zeg doen!
Maar ja, dat zeg ik altijd tegen plezier
wellus! dat je t niet wil is wat andersquote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja.
Uitleg? Valt toch niks aan uit te leggen.
Ow, je wilt met mij gaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. PM me je nummer even, als ik ga sms ik wel even, kunnen we samen biertje drinken.Is alweer tijd geleden dat ik je gezien heb. En ja, dit antwoord had ik van jou kunnen verwachten.
Ok. Ik leg het uit zodra ik mail heb.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wellus! dat je t niet wil is wat anders
Haha, nou, vrienden van me gaan naar de Witte Dame, daar zal ik straks nog wel iets van horen. Maar als ik dan toch in Eindhoven ben.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, je wilt met mij gaan?![]()
Die had ik niet aan zien komen, hehe.
Dan kunnen we wel een biertje drinken. Pas de problem.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, nou, vrienden van me gaan naar de Witte Dame, daar zal ik straks nog wel iets van horen. Maar als ik dan toch in Eindhoven ben.
je hebt mailquote:Op donderdag 30 april 2009 10:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok. Ik leg het uit zodra ik mail heb.
Ja, ik zeg doen!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel een biertje drinken. Pas de problem.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt voor goeie schipper gespeeld vanacht!?
hey je vroeg om mail die heb je gehad nu niet terug krabbelenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahahaha!![]()
Maar toch een leuke poging, jongedame.
was een woordenscramblequote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik moest zoeken naar je correctie
Blik op oneindig!![]()
Hoest verder met jou?
Wie krabbelt er nu terug?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey je vroeg om mail die heb je gehad nu niet terug krabbelen
Dat moet je insteek niet zijn in my humble opinion.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef hardromacore het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij verwacht wat moois van me omdat ik enkele linkjes van m gehad heb
jij hebt niets moois gekregen
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
was een woordenscramble
joah het gaat..gister had ik even een 'what the hell' momentje
maar kan er alweer om smilen
en vandaag de familie opzoeken in amsterdam
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat moet je insteek niet zijn in my humble opinion.
rip zit nu in het vliegtuig naar egypte (werken werken werken die meid)quote:
Agrees with ^quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat moet je insteek niet zijn in my humble opinion.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
rip zit nu in het vliegtuig naar egypte (werken werken werken die meid)
Kijk al dat geslowchat-gedoe is niet erg uitnodigend voor nieuwe singles. Je hebt een vast stel mensen die de hele dag maar een beetje aansloft.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun jij nog iets anders dan kritiek leveren?
(ik vind je sturend overkomen)
Moet je wel stoppen met zeuren dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:35 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Kijk al dat geslowchat-gedoe is niet erg uitnodigend voor nieuwe singles. Je hebt een vast stel mensen die de hele dag maar een beetje aansloft.
Kritiek, kritiek... een beetje ontdeugend tasten in de sfeer.![]()
Ik zal wel opgaan in de flow..
Jij hoort hier niet te posten.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gewoon gezellig ouwehoeren
Oh nee, dit is geen SC
MNR de verschrikkelijkequote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Agrees with ^
Maar ik zie geen reactie meer. Ik heb je toch niet afgeschrikt? (dat was niet mijn bedoeld in ieder geval).
LOLquote:Op donderdag 30 april 2009 10:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jij hoort hier niet te posten.
/shoo
Je kunt ieder moment gewoon iets inbrengen of posten.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:35 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Kijk al dat geslowchat-gedoe is niet erg uitnodigend voor nieuwe singles. Je hebt een vast stel mensen die de hele dag maar een beetje aansloft.
Kritiek, kritiek... een beetje ontdeugend tasten in de sfeer.![]()
Ik zal wel opgaan in de flow..
had het aangeboden, maar ze moet daar werken hequote:
Ik ben niet boos hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
MNR de verschrikkelijke
zou goed staan in de geschiedenisboeken
* DR34M3R mag niet meer meeposten in singlesquote:
Geen verwachtingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt ieder moment gewoon iets inbrengen of posten.
Maarre... wat verwacht je van deze reeks?
Ik ben nu benieuwd naar jouw mening.
laat mij nou even een zeer vertekend beeld schetsen van jouquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* DR34M3R mag niet meer meeposten in singles
all in favor say AYE CAP'N!!
pfew. Vriendjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |