quote:Op donderdag 30 april 2009 10:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt voor goeie schipper gespeeld vanacht!?
Nieuwe mensen is juist leukquote:Op donderdag 30 april 2009 10:35 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Kijk al dat geslowchat-gedoe is niet erg uitnodigend voor nieuwe singles. Je hebt een vast stel mensen die de hele dag maar een beetje aansloft.
Kritiek, kritiek... een beetje ontdeugend tasten in de sfeer.![]()
Ik zal wel opgaan in de flow..
misschien doen ze dat al... ...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
Misschien kunnen jullie samen een blog opzetten van jullie uhh, avonturen, JBtje en Ado.
Laat me er even over nadenken.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
Misschien kunnen jullie samen een blog opzetten van jullie uhh, avonturen, JBtje en Ado.
Tuuk. En daar is nog wel plaats voor jou hoorquote:
ook als ik zo gemeen doe?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuuk. En daar is nog wel plaats voor jou hoor
heb je die link niet dan!?!?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
a witty saying proves nothing...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves.
Ben ik nu contactgestoord?
ikkequote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ook als ik zo gemeen doe?
nou.. als het hek dan toch van de dam is... wie heeft er allemaal een hyves ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemeen? Da's nog niet gemeenquote:
Ik dus. En een linkedIn waar ik niks mee doe. En sinds een paar dagen ben ik ook op facebook te vindenquote:
Ik heb ook geen hyves.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves.
En hoe is het met dawg?
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikke
wie doet daar nou wel veel mee.. het is een makkelijke site om een profiel op te keilen.. en nog redelijk ingeburgerd ook bij nederlanders.. af en toe die vergeten kennis even krabbelen.. en een vakantieplaatje uppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
linkedin.. die kan ik nog wel even updaten.. word er alleen altijd zo moe van om mn hele studiegechiedenis qua jaartallen correct in te voerenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gemeen? Da's nog niet gemeen
[..]
Ik dus. En een linkedIn waar ik niks mee doe. En sinds een paar dagen ben ik ook op facebook te vinden
We moeten binnenkort maar een keer afsprekenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hyves.
Ik moet koffie hebben, en de paracetamol kickt er net in.Misschien straks nog naar Eindhoven. Met jou?
shhhhhhhhht ik probeer dawg te laten zeggen: mail ff door en dan doe ik dat alelen als ie mijn vraag duidelijk beantwoordquote:Op donderdag 30 april 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, pm m ff,ik heb m ook niet
Nou, weet je hoe ik er tegenaan kijk? Er komt zo nu en dan, en zo ook onlangs, kritiek van mensen over deze reeks. En dan denk ik bij mezelf: ow ja, het kan ook prima alleen maar serieus, gericht en strikt zijn. Als dat is wat men graag wilt, be my guest. Ik zal me er zelfs ook naar schalen. Maar aan de andere kant denk ik ook van: als het alleen maar serieus is, is het ook zo stijf en weet ik veel wat. Laat het gewoon. Go with the flow. En het gaat gewoon lekker relaxed op de eigen manier.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:41 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Geen verwachtingen.
Mijn mening zal je wel horen
Dan zeg je Ado maar een keer af zodat je langs kunt komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We moeten binnenkort maar een keer afsprekenDuurt allemaal veel te lang
Maar vandaag ben ik niet thuis.
O, @ dawg: Ik neem het terug.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
shhhhhhhhht ik probeer dawg te laten zeggen: mail ff door en dan doe ik dat alelen als ie mijn vraag duidelijk beantwoord
Ik maak met jou geen deal meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
shhhhhhhhht ik probeer dawg te laten zeggen: mail ff door en dan doe ik dat alelen als ie mijn vraag duidelijk beantwoord
Neuj!quote:Op donderdag 30 april 2009 10:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
laat mij nou even een zeer vertekend beeld schetsen van jou
Hoe lang lurk je hier al?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
Uhmmmm.........quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen hyves.
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zeg je Ado maar een keer af zodat je langs kunt komen.
Het leven IS belangrijkquote:Op donderdag 30 april 2009 10:56 schreef hardromacore het volgende:
Laat ik zeggen dat dit wel een veredelde slowchat is natuurlijk, mensen die het leven ozo belangrijk vinden. Dat is een bepaalde tak van singles, die door ''assertiviteit'' wel zo een heel topic naar zich toe trekken pratend over zichzelf. Ik ken jullie beweegredenen niet waarom jullie hier zijn, het is vast en zeker niet alleen om maar gezellig bezig te zijn, maar vast ook een serieuze kant: miss zoekend naar het gemiste in jouw leven.
Dus blijf hier vooral jezelf en niet een meegaande assertieve ik zoek een community persoon.
Tot hier mijn pseudopsychologie en nu ben ik de hond aan het uitlaten
Nee ik blijf gewoon in Dordrechtquote:
Hmmmmmmmm............ let me think.. eerst even koffie pakkenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen! Amsterdam, anyone?
Ik heb geen idee, nu ben ik even alleenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey lekkerwijf!Ga je doen vandaag?
Hyvesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg generaliseren overkomen..quote:Op donderdag 30 april 2009 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Het leven IS belangrijk
En verder snap ik niks van je relaas
Daar heb ik ook geen zin in.
En ik heb vannacht als een blok geslapen, nadat ik gisterenavond zei dat ik hier nooit goed sliep. vanmorgen twee keer wakkeer gerukt uit een heel diepe slaap.. Vond het niet eens erg, was blij dat ik vast heb geslapen
edit - Ik neem terug dat ik er niks van snap. Het is wel duidelijk EN erg generaliserend.
Wij zijn hier allemaal alleen om te scoren
Over contactgestoord gesproken.. Je pm-box is volquote:
Hey Pien, weet je inmiddels al of ze hetero is of niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey lekkerwijf!Ga je doen vandaag?
En bovendien denk ik dat iedereen hier iets 'zoekt' niet alleen in de singles-reeks (zoals hij het stelt dan he... )quote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg generaliseren overkomen..
Ow, alweer?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Over contactgestoord gesproken.. Je pm-box is vol
* Snuitebolletje heel de fam. springend in zwemkleding voor het zwembad ziet staanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooo we zijn hier allemaal zwemklaar
nu nog w88 tot t zwembad open gaat!
we zijn nog thuisquote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje heel de fam. springend in zwemkleding voor het zwembad ziet staan
Ikquote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |