Ik ook niet.quote:
wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Milou__ het volgende:
TT out of the blue?
Maarrrrr je hebt JS verslagen
Ik weet niet of hij echt komt hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef jna het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen![]()
is ie mooi te laat voor de lapo
En hoe!quote:
Waarom staat die van spunky er nog in?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn een aantal namen uit de OP gehaald..?
Oh op die manierquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij echt komt hoorMaar ik dacht dat hij de lapo weer wou maken
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn een aantal namen uit de OP gehaald..?
quote:
GMTAquote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja
Maar ze hebben funkyhomo laten staan
Breezeralertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaaaaaaah....quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Breezeralert
NSFW:werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben jij dat Milou?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
ook een sterke trouwensGister zag ik ook nog een leuke in de krant staan over die griepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff zoeken
Geeft niet.. Ik was ook al bang dat dit een plaatje was die ik nog niet van je gekregen had.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sorry,Mijn breezerfoto's post ik hier niet
Daaromquote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geeft niet.. Ik was ook al bang dat dit een plaatje was die ik nog niet van je gekregen had.
adiosquote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom
Ik ga eten en voetballen![]()
Fijne Qday iedereen
Dan moet je jezelf weghalenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef PieterBas het volgende:
Dat ik nog in de OP sta.. zo vaak ben ik de laatste tijd hier niet meer geweest
Ik heb sinds vrijdag weer werk. Ben nu de hele dag in touw geweest en echt geen energie meer om ook maar 1 stap nog te verzetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In je bed kan je ook een behoorlijk feestje bouwen
Maar what's the matter?
Goed hoor.. net ff boodschappen gedaan..quote:
Lekker chill plaatje is datquote:
Dat zal wel klote zijn...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef eer-ik het volgende:
Beter gaat het effe mak aan met die varkensbende trouwens, k moet nog naar relatief dichtbij mexico binnenkort.
Zou erg lelijk zijn als m'n vakantie niet doorgaat.
Waar ga je heen/zou je naartoegaan op vakantie?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef eer-ik het volgende:
Beter gaat het effe mak aan met die varkensbende trouwens, k moet nog naar relatief dichtbij mexico binnenkort.
Zou erg lelijk zijn als m'n vakantie niet doorgaat.
Arizona.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar ga je heen/zou je naartoegaan op vakantie?
Veel plezierquote:
Weet ik niet. Maar heb gehoord dat diegene het niet wilde/durfde te zeggen omdat diegene geen ruzie wilde. Dat laatste snapte ik wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat een anti-climax weerMaar is die persoon nou nog boos op jou of niet?
Zal wel goedkomen hoor. Ben wel blij dat ik nu weet wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Ok.. nou ja.. hopelijk komt het weer goed allemaal.
Ik heb ook echt een kutavond, maar dat zal ook vast wel weer goedkomen..
nee, geen goed plan.quote:
Inderdaad, dat is wel fijn ja. Anders zit je ook maar zo in onzekerheid en weet je niet hoe je je moet gedragen enzo. Nu is het tenminste duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen hoor. Ben wel blij dat ik nu weet wat er aan de hand is.
Hoop voor jou dat het over gaat.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, geen goed plan.
Kwestie van tijd, dan is dat wel weer over.
[..]
Inderdaad, dat is wel fijn ja. Anders zit je ook maar zo in onzekerheid en weet je niet hoe je je moet gedragen enzo. Nu is het tenminste duidelijk
jawel.. bij mij is het ongeveer hetzelfde geval. Ik weet nu ook hoe ik me moet gedragen en waar ik aan toen ben. Voelt nu ff klote, maar ook gewoon ff mee leren leven en laten rusten.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat het over gaat.
Inderdaad, nu weet ik wat er aan de hand is en weet ik hoe ik me moet gedragen. Ik zeg ook niet wat er aan dehand is, lijkt me ook geen goed plan.Laat het gewoon rusten, is het beste.
Daarom zeg ik hetquote:Op woensdag 29 april 2009 23:23 schreef Californium het volgende:
ik zeg het niet
haha....
![]()
Heb je geen leven of kan je niet slapen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het
geen zin om te slapen en door het gebrek aan een leven zit ik dus hier
nope geen plannen voor morgen. Ga denk ik gewoon lang in mijn nest liggen en dan wat huishoudelijke klusjes ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Een gebroken hart is pijnlijk
geen wonder dat je niet wil slapen
ga je morgen nog wat leuks doen
of moet je werken
neequote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope geen plannen voor morgen. Ga denk ik gewoon lang in mijn nest liggen en dan wat huishoudelijke klusjes ofzo.
Valt er daar nog wat te beleven morgen? Waarschijnlijk is het bij jou een dag zoals alle anderen zeker?
Ja.. een feestje is dan altijd leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
neegewoon werken
misschien dat ik nog iets van taart meeneem en iets oranjes aantrek als ik daar morgen zin in heb
Maar morgenavond is er wel (heeeel toevallig
) het Beltane festival waar ik naartoe ga
Heb er wel zin in.... toch nog het idee alsof het een feestdag is
in je nest liggen en huishoudelijk klusjes klinkt wel heel erg boringgeen vrienden die wat gaan uitvoeren morgen
meldt zich...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Psychonikeo het volgende:
niet iedereen hoor.. Zijn ook mensen zonder leven hier
euj!quote:
ja weltrustequote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Californium het volgende:
..... jammer opzich... maar ik ben de laatste tijd zo druk dat ik waarschijnlijk gewoon in me pyjama thuis was gebleven en wat leuke series had gedowload en me de hele dag wel had vermaakt
dat kan natuurlijk ooknadat je die huishoudenlijk klusjes hebt gedaan uiteraard
![]()
maare... ik had mezelf beloofd dat ik vroeg naar bed zou gaan
en aangezien hosti er toch niet is
ga ik mezelf maar eens aan die belofte houden
kwart voor 11
mooie tijd....
succes morgen![]()
trusten![]()
Stemmen nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Ik doe zelf niet meequote:
Jaquote:
ze zouden gebanned moeten wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! En cleega mods die zieltjes willen winnen
!!
Heldquote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef jna het volgende:
mms://rembrandt.terena.nl/stream2
Mijn moment of fame
Dankje.. Moet alleen nog wachten tot 2 uur. Maar gelukkig is het mooi weerquote:
Waar ga je heen?!?!!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dankje.. Moet alleen nog wachten tot 2 uur. Maar gelukkig is het mooi weer
Ga jij nog wat doen?
Ja ik zag het net. 14 gewondenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
moguh... jullie ook die 'aanslag' gezien op tv?
Nee, ik heb er gewoon zin inquote:Op donderdag 30 april 2009 12:13 schreef denB het volgende:
Ah klonk alsof je naar het buitenland ging
Alhoewel Arnhem is ook ver weg voor mij, dus kan ook wel weer het buitenland zijn
Alle mods enzo zijn ook oranje vandaagquote:
yep...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
moguh... jullie ook die 'aanslag' gezien op tv?
Er zijn geen mensen, anders dan in mexico, aan overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef PieterBas het volgende:
http://koningshuis.nos.nl/uitzendingen/live/id/6
oh ja... en de Mexicaanse griep is ook al in Nederland..
In Amerika toch een baby?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen, anders dan in mexico, aan overleden.
denk echt dat hetniet zo gevaarlijk is.
Erg makkelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
In Amerika toch een baby?
oh en:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
In Amerika toch een baby?
oh en:
[ afbeelding ]
ja das waar.. als je gewoon goed slaapt en een goede weerstand hebt, dan zou er niets aan de hand zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Dat heb ik nog niet gelezen.
Punt is, het heeft volgens mij volledig met je weerstand te maken.
Naar het schijnt is het voor een normaal, gezond iemand, net als een kater.
Die heb ik nu ook
iedereen die opeens de mobieltjes pakt zeker?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ze hebben ook meteen maar het mobiele net bij Apeldoorn maar plat gelegd.
Daarom.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja das waar.. als je gewoon goed slaapt en een goede weerstand hebt, dan zou er niets aan de hand zijn.
nee.. vanwege het denoteren van explosieven via het mobiele telecomnet, maar dat zou het ook wel kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iedereen die opeens de mobieltjes pakt zeker?
Hier het 'hele' ongelukquote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik las het net. Heb ook ff op ned 1 gekeken, maar daar viel ook niet veel te zien.
Maar Milou, ik ga niets doen vandaag. Lekker van het weer genieten
[ Bericht 24% gewijzigd door GlowMouse op 30-04-2009 15:20:38 (spoiler toegevoegd) ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
ohja.. goed bedacht..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee.. vanwege het denoteren van explosieven via het mobiele telecomnet, maar dat zou het ook wel kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier het 'hele' ongeluk
http://www.deredactie.be/(...)249?mode=popupplayer
Nou voordat hij daar kwam waren er al 2 afzettingen en dus 14 mensen..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar wat is er nu vooraf gebeurd, dat die auto al zo is toegetakeld?
![]()
ja.. ik denk dat voor meeste mensen het feestje wel een beetje afgelopen...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar waarom halen ze die oranje naampjes niet even weg..
maar van 14 mensen raakt je auto niet ingedeukt, lijkt me. En die twee afzettingen. Watvoor afzettingen waren dat? gewonen dranghekken lijkt me niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou voordat hij daar kwam waren er al 2 afzettingen en dus 14 mensen..
denk je niet? Volgens mij komen al die mensen wel aardig aan, maar goed, ik weet er het fijne ook niet van.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar van 14 mensen raakt je auto niet ingedeukt, lijkt me. En die twee afzettingen. Watvoor afzettingen waren dat? gewonen dranghekken lijkt me niet.
Nee zegt ie.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar van 14 mensen raakt je auto niet ingedeukt, lijkt me.
link?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef PieterBas het volgende:
pff.. nu komen ook de hi-res foto's op het net...
Ja, als jij nu met je autootje rijdt, word je gelijk verdacht van het voorbereiden van een aanslagquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik druf trouwens niet meer met mijn auto op pad. Ook een donkere Swift![]()
sorry.. beetje misplaatst misschienquote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als jij nu met je autootje rijdt, word je gelijk verdacht van het voorbereiden van een aanslag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]En die politie heeft het nog niet door ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er echt te vaag uit, die staat daar heel statisch, terwijl er een auto in volle vaart voorbij komt, met 2 mensen die of aan de kant gebeukt worden, of aan de auto hangen...Signature.
Kan jij niets aan doen, dat iemand anders met eenzelfde kleur en type auto een aanslag op het Koninklijk Huis probeert te plegen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. beetje misplaatst misschien
Ik denk dat de politieagent ook een verrassing was...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En die politie heeft het nog niet door ofzo...
Ziet er echt te vaag uit, die staat daar heel statisch, terwijl er een auto in volle vaart voorbij komt, met 2 mensen die of aan de kant gebeukt worden, of aan de auto hangen...
die beelden zijn bizar ja.. hoorde ook dat die auto echt de bus volgde dus dus een ongeluk lijkt uitgeslotenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef eer-ik het volgende:
ziek dit: http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
er is een auto door het publiek heen gereden en die lijkt de bus met het koninklijk huis te hebben willen raken.. Dat is eigenlijk alles wat bekend is.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef MarijeH het volgende:
Hoe is het hier?
Kan er iemand me bijpraten over wat er in apeldoorn is gebeurt? Om 15:45 is er een persconferentie op nederland 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is er niet best aan toe zo te zien...
Geen van z'n benen staan normaal
[ Bericht 11% gewijzigd door GlowMouse op 30-04-2009 16:22:02 (spoiler-tag) ]Signature.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.aanslagkoninginnedag.nl/
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef eer-ik het volgende:pff.. niet normaal zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is er niet best aan toe zo te zien...
Geen van z'n benen staan normaal
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Puala het volgende:De website is plat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.aanslagkoninginnedag.nl/
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Puala het volgende:De gene die de website heeft aangevraagd is ook niet echt slim bezig he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.aanslagkoninginnedag.nl/
http://who.is/whois/aanslagkoninginnedag.nl/Wat had je anders verwacht. Op zo'n moment pakken ze je voor alles.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef PieterBas het volgende:
pff.. De dader is nu officieel verdacht van het plegen van een aanslag op het Koninklijk Huis.
Ik had die vent mooi als laatst geholpen. Eerste de slachtoffers, voor zo iemand heb ik geen respect. Wat bezield je als je dat doet.
Nee het e-mail adres waar het mee geregistreerd wordtquote:
en om 12:49.. was het nog niet officieel bekend dat het om een aanslag ging.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:32 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom uberhaupt zo'n site.. er was al een condeleanceregister..
gok dat diegene er op een gegeven moment toch gewoon een slaatje uit wil slaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en om 12:49.. was het nog niet officieel bekend dat het om een aanslag ging.
Die kans zit er wel in ja. Dat soort mensen blijf je altijd houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gok dat diegene er op een gegeven moment toch gewoon een slaatje uit wil slaan.
voor zo'n qrimeclub... wat een online spelletje is...quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gok dat diegene er op een gegeven moment toch gewoon een slaatje uit wil slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
op titel gesorteerd of de shuffle misschien?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef MarijeH het volgende:
Over muziek gesproken. Heb een klein vraagje over media player. Ben een cd aan het luisteren maar de nummers worden niet in de goede volgorde afgespeeld, weet iemand hoe dit kan?
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff liedje skippenAch ja... The show must go on...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Queen is sowieso dan vrij ongepast vandaagOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Dat weet ik niet, zou best kunnen. Ben een album aan het luisteren. De liedjes staan op de goede volgorde, maar hij speelt ze niet in die volgorde af.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op titel gesorteerd of de shuffle misschien?
Bedankt. Heb net even gekeken, het lag inderdaad aan de shuffle.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:12 schreef PieterBas het volgende:
Dan kan het misschien toch de shuffle zijn... moet je maar eens kijken of het op willekeurig volgorde staat.
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bedankt. Heb net even gekeken, het lag inderdaad aan de shuffle.
Ik weet niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Sinds wanneer is 36urige werkweek... deeltijd werken![]()
Deed net een enquete.. werkt u fulltimequote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Werk zelf altijd ongeveer rond de 45.
geen idee... Bij de enquetes die ik maak is het bij meer dan 32 uur al full-timequote:Op donderdag 30 april 2009 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Sinds wanneer is 36urige werkweek... deeltijd werken![]()
Volgens mij is full time ook 32 uurquote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee... Bij de enquetes die ik maak is het bij meer dan 32 uur al full-time
Volgens mij niet, dacht dat 36+ uur fulltime was.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij is full time ook 32 uur
www.wikipedia.nlquote:Onder de werkweek wordt ook verstaan het aantal uren van een week waarop gewerkt wordt. Een volledige baan is in Nederland, afhankelijk van de bedrijfstak, tussen de 32 en 40 uur (meestal 36-38 uur). De Europese Unie heeft een maximum gesteld voor de werkweek van 48 uur. Zelfstandigen en mensen die veel (al dan niet betaald) overuren maken, hebben soms een werkweek van meer dan 60 uur
quote:Eén fte is dan gelijk aan de volledige werkweek van één personeelslid; afhankelijk van het bedrijfsbeleid kan zo'n volledige werkweek variëren, veelal van 36 tot 40 uur. Deze rekenwijze heeft voordelen boven het tellen van personeelsleden, waardoor immers geen inzicht ontstaat in de hoeveelheid beschikbare arbeidsplaatsen: onder hen kunnen er zijn die 0,2 fte's werken (overeenkomend met een dag per week) of bijvoorbeeld 1 fte (een volle werkweek). Telt men al die arbeidstijden bij elkaar op, dan krijgt men de beschikbare arbeid, ongeacht het aantal werkzame personeelsleden of hun taakomvang.
quote:Op persoonlijk niveau is de uitdrukking van toepassing op iemand die een volledige werkweek in dienstverband werkt; zo iemand werkt dan fulltime, heeft een fulltimebaan of is een fulltimer. Het aantal uur dat je moet werken bij een voltijdse baan varieert van werkgever tot werkgever, maar het gemiddelde aantal werkuren van alle fulltime banen in België en Nederland bedraagt 41,1 uur per week (2006). Als we in België het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en Wallonië buiten beschouwing laten en Vlaanderen apart bekijken, stijgt het aantal gewerkte uren per week licht (41,6 uur/week).[1]
Deze zin heeft er alles mee te maken:quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft die tweede quote hiermee te maken?
deze ook wel iets, maar minder:quote:Het aantal uur dat je moet werken bij een voltijdse baan varieert van werkgever tot werkgever
quote:het gemiddelde aantal werkuren van alle fulltime banen in België en Nederland bedraagt 41,1 uur per week (2006)
Gefeliciteerd, ieder geval veel plezier..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef MarijeH het volgende:
Heb me ingeschreven voor de opleiding bedrijfseconomie op het hbo.PFF wat willen ze veel weten en wat een vragen.
Denk het. Ging over de opleiding die ik wilde volgenen waar ik die wilde volgen, vooropleiding en persoonlijke gegevens.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ieder geval veel plezier..![]()
Waarom willen ze zoveel van je weten? Om te zorgen dat je wel de juiste keuze maakt..
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef MarijeH het volgende:
Heb me ingeschreven voor de opleiding bedrijfseconomie op het hbo.PFF wat willen ze veel weten en wat een vragen.
Het varieert, dus wil dat niet zeggen dat het pas vanaf 36 uur is.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Deze zin heeft er alles mee te maken:
het gemiddelde van iemand die 22,2 uur werkt en iemand die 60 uur werkt is ook 41,1 uur. So what's your point.quote:[..]
deze ook wel iets, maar minder:
[..]
Ook niet vanaf 32.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het varieert, dus wil dat niet zeggen dat het pas vanaf 36 uur is.
[..]
het gemiddelde van iemand die 22,2 uur werkt en iemand die 60 uur werkt is ook 41,1 uur. So what's your point.
aha.. dat moest ik ook doen.. Zag wel dat de nieuwe studenten op mijn hogeschool... een assessment moeten doen, om te kijken wat het niveau is en of ze wel de juiste keuze gemaakt hebben..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Denk het. Ging over de opleiding die ik wilde volgenen waar ik die wilde volgen, vooropleiding en persoonlijke gegevens.
ik ken ook geen bedrijven die 42 uur als fulltime werkweek zien.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef eer-ik het volgende:
Het stuk gaat trouwens over het gemiddeld aantal werkuren dat in fulltime werkweken zit.
Er zijn geen (misschien amper) bedrijven die 60 uur rekenen voor een fulltime werkweek.
40 is heel normaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ken ook geen bedrijven die 42 uur als fulltime werkweek zien.
bron cijfers uit 2006quote:Nederlanders die fulltime werken hebben gemiddeld de kortste werkweek van de Europese Unie: 38,9 uur.
dat is wel zo, maar waarom zou iemand die 32 uur werkt geen fulltime baan (kunnen) hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
40 is heel normaal.
32 komt minder vaak voor.
M'n enige punt is, dat er niet een 'standaard' voor is maar dat het per bedrijf bepaald wordt.
Het gemiddelde is iets meer dan 40, klaarblijkelijk, wat 32 uur een uitzonderlijk laag aantal uur maakt, voor een fulltime werkweek.
't kan wel maar het klinkt ook allerminst logisch.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar waarom zou iemand die 32 uur werkt geen fulltime baan (kunnen) hebben?
denk het wel ja, 6 dagen zijn vooral verkoopbedrijven (zoals supermarkten)quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en ja, er zijn vast bedrijven die 4 of 6 dagen als werkweek hanteren, om deze reactie vast onderuit te halen.
Als ze werk doen wat niet 5 dagen (laat ik dat als standaard houden) kunnen uitoefenen zal ik zeker niet zeggen dat ze geen fulltime baan hebben. Echter blijf ik bij m'n standpunt dat het erg weinig is, voor een fulltime functie.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
denk het wel ja, 6 dagen zijn vooral verkoopbedrijven (zoals supermarkten)
Ken verder geen bedrijven met een vierdaagse werkweek, maar zou me niets verbazen als die bestaan.
Maar daarnaast hangt het ook af van de functie die iemand binnen een bedrijf doet. Althans dat vind ik.
Want er kan voor functie A een werkweek van 40 uur gelden, voor functie B een werkweek van 36 uur en voor functie C een werkweek van 32 uur zijn, maar wil dat dan automatisch betekenen dat de mensen van functie B en C geen fulltime baan hebben?
daar ben ik het mee eens met jequote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ze werk doen wat niet 5 dagen (laat ik dat als standaard houden) kunnen uitoefenen zal ik zeker niet zeggen dat ze geen fulltime baan hebben. Echter blijf ik bij m'n standpunt dat het erg weinig is, voor een fulltime functie.
redelijk goed naar omstandigheden, met jou?quote:
Heel erg moe. Zoals wel vaker de afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
redelijk goed naar omstandigheden, met jou?
Ja, het had een feestdag moeten wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel erg moe. Zoals wel vaker de afgelopen 2 weken.
Rare dag dit. Zit telkens vol ongeloof achter die tv..
Nah ik doe zowiezo al geen f*ck aan koninginnedag. Hier in de buurt niets te doen en geen zin om veel te reizen. Alleen het had wel een dag zonder zorgen en alles mogen wezen ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het had een feestdag moeten worden
Ik duik ook zo mijn bedje maar eens in, want het is alweer bijna 11 uur
ik doe ook niets aan Koninginnedag, maar het gaat om het principequote:Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah ik doe zowiezo sowieso ik zal bootje voorzijnal geen f*ck aan koninginnedag. Hier in de buurt niets te doen en geen zin om veel te reizen. Alleen het had wel een dag zonder zorgen en alles mogen wezen ja.
thnx, jij ook alvastquote:Slaap lekker dan![]()
Goedemorgen vrolijke vogels!!! Iedereen lekker geslapen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:09 schreef Psychonikeo het volgende:
lekker dean
Maar ;fdashfa;lknfsd'fahisjdflkj hier..
Heb ik eindelijk die mug op mijn slaapkamer van het leven beroofd.. Heb ik zoveel gezeik aan mijn kop dat ik alsnog niet kan slapen
Dat wordt een brakke teringdag op mijn werk...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Moguh.. Zeker niemand aan het werk of stage aan het lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
Ja... moet ik random verhalen uit mijn mouw schudden? Op een forum is de bron van dialogen.. Niet van monologenquote:
Ja, kom maar met je stoere verhalen van gisteren. Hoe kan het btw een monoloog zijn, als ik terugpraat..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja... moet ik random verhalen uit mijn mouw schudden? Op een forum is de bron van dialogen.. Niet van monologen
en ik voel me bagger
Ik heb er ook nooit zin in, maar als het resultaat er dan is, geeft dit je een goed gevoelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
moet vandaag toch maar eens gaan beginnen aan mijn kamer uitmesten. Helemaal geen zin alleen
Ik krijg dan altijd de opmerking "En, wanneer ga je verder?" terwijl dat ik het al genoeg vindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit zin in, maar als het resultaat er dan is, geeft dit je een goed gevoel
Tja, dan spreek je die persoon aan op het feit dat jij tevreden bent over het resultaat. Als die persoon het beter weet, wens je hem/haar succes met jouw kamer opruimen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd de opmerking "En, wanneer ga je verder?" terwijl dat ik het al genoeg vind![]()
Niet echt motiverend dus
Stoere verhalen.. tv gekeken (Koninginnedag-ramp) en een filmpje gepakt.. En monoloog omdat er nog niet echt een dialoog was ontstaan tussen ons.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, kom maar met je stoere verhalen van gisteren. Hoe kan het btw een monoloog zijn, als ik terugpraat..?
En je bagger voelen.. Tja, bikkelen!
Dat is mijn pa. Die heeft een schuur vol met zooi van hem. Laat hij die lekker gaan opruimenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dan spreek je die persoon aan op het feit dat jij tevreden bent over het resultaat. Als die persoon het beter weet, wens je hem/haar succes met jouw kamer opruimen..
Dat klinkt al net zo spannend als mijn dagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Stoere verhalen.. tv gekeken (Koninginnedag-ramp) en een filmpje gepakt.. En monoloog omdat er nog niet echt een dialoog was ontstaan tussen ons.
Dan moet je wat meer melden als je een dialoog wiltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Stoere verhalen.. tv gekeken (Koninginnedag-ramp) en een filmpje gepakt.. En monoloog omdat er nog niet echt een dialoog was ontstaan tussen ons.
Heb je zo een kleine kamer dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is mijn pa. Die heeft een schuur vol met zooi van hem. Laat hij die lekker gaan opruimen![]()
Maar goed, zo maar is eens mijn bed en stoel mijn kamer uit gooien en dan beginnen
Mijn kamer is eerder te groot (7x7).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer melden als je een dialoog wilt
[..]
Heb je zo een kleine kamer dan?![]()
Mijn kamer is heel groot, maar daardoor wordt het alsnog snel een zooitje
Vooral bij mijn computer is het makkelijk een zooitje. Tafel staat natuurlijk al vol met computer, beeldscherm, printer, externe HDD, boxen, router, toetsenbord, muis dus ja.. Dan is het bureau snel vol..
nooit gezegd dat ik dat wil..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer melden als je een dialoog wilt
Meurning!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb het idee dat ik nog moet gaan slapen.
Bootjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meurning!
Ik ben ook beetje brakjes moet ik bekennen..
Sommige hebben toch altijd geluk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Puala het volgende:ik mag vanmiddag op een dove kerel gaan passen. Wat fijn toch weer
Nou mijn pa heeft een vriendin.. en daar de zus van is laatst met de ambulance af gevoerd. Toen konden ze in het ziekenhuis niets vinden.. en 2 dagen later is ze terug gehaald. Daarom is zij nu weg en kan ze niet op hem letten enzo. Dus ergens moet ik me gewoon niet aanstellen en blij zijn dat ik het nog kan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige hebben toch altijd geluk.
Sinds wanneer worden admins geband?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
MASD en Krentenbol. week nadenken.
Gisteren liep in in A'dam en daar was het nog amper bekend dat er zich een drama had voorgedaan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bootje
Dan zal het wel door de gebeurtenissen van gisteren komen; de bestuurder is trouwens de zesde overledene.
Doet dat er toe?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd jij bij wie er geband zijn?
Basterd...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef denB het volgende:
Goede dag mensen
Lekker zo'n vrije dag! Lekker uitslapen
Ik zou eerder de adminrechten ontnemen, dan te bannen...quote:
dat zou jij doen inderdaad.. en ik misschien ook. Maar Yvonne blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou eerder de adminrechten ontnemen, dan te bannen...
Wat zijn jullie (dat vrouwmens en jij) kattigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zou jij doen inderdaad.. en ik misschien ook. Maar Yvonne blijkbaar niet.
Zeg, laat Nico lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie (dat vrouwmens en jij) kattig
ik geef je zelfs gelijk..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie (dat vrouwmens en jij) kattig
Het kwam een beetje apart op me over.. Misschien heb ik een beetje slaap nodigquote:
idd.. ik gedraag me echt niet anders tegenover jou. Licht afwijzend zoals altijd, maar dat zou je gewend moeten zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het kwam een beetje apart op me over.. Misschien heb ik een beetje slaap nodig
en nu? slapen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gegeten en gedoucht. Voel me nu al een stuk wakkerder
uhm... nee. Ik denk dat ik me maar ff ga afdrogen en dan eens iets van kleding aan ga doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |