quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
wil je alsjeblieft niet naakt tegen me praten op een forum![]()
![]()
Je wil mijn goddelijke lichaam niet aanschouwen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op zich niet.. als je je mond erover had gehouden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Nico, speciaal voor jou, heb ik me aangekleed.
alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wil mijn goddelijke lichaam niet aanschouwen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
How do you wake Lady Gaga up? Poke her face...
Dat vind ik leuk.. ben ik nu een neger?
ik wel hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wil mijn goddelijke lichaam niet aanschouwen?
Hax!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... ik ga nu trouwens gratis (via steam) L4D spelen.
aaah die..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... ik ga nu trouwens gratis (via steam) L4D spelen.
Left for Dead..quote:
ik was gister niet in damco. Moet er elke dag al naartoequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zag gisteren iemand in A'dam die btw best veel leek op die "foto" van JNA...
waarschijnlijk bedoelde hij die rob en ella foto?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
ik was gister niet in damco. Moet er elke dag al naartoe
robenbarbara toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoelde hij die rob en ella foto?
Ik wilde hem bijna aanspreken.. jij lijkt sprekend op een foto van iemand op het forum!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
ik was gister niet in damco. Moet er elke dag al naartoe
Jammer dat je niet kan blijven, maar dat kon ik ook niet bij mijn afstudeerstage. Verder leren, als in een nieuwe studie? Al een ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef denB het volgende:
Gister geen fuck gedaan! Lekker thuis geleerd voor mn examen
Ben er trouwens uit! Omdat ik niet kan blijven bij mn stage, ga ik gewoon verder leren. Heb met mn ma af gesproken dat ik nog thuis blijf tot ik een kamer kan vinden(Lekker lang over doen ofc!!)
Jep... Ja, de chief van security heeft een te klein budget vrij gemaakt voor information security afdeling voor 2009. Anders had ik kunnen blijven. Er wordt nog steeds wel gekeken of het mogelijk is hoor, maar de kans is klein dat het dit jaar nog lukt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan blijven, maar dat kon ik ook niet bij mijn afstudeerstage. Verder leren, als in een nieuwe studie? Al een idee
ni haoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef denB het volgende:
[..]
Jep... Ja, de chief van security heeft een te klein budget vrij gemaakt voor information security afdeling voor 2009. Anders had ik kunnen blijven. Er wordt nog steeds wel gekeken of het mogelijk is hoor, maar de kans is klein dat het dit jaar nog lukt.
Dus ik ga HBO - Information Security Management doen. Die kan ik in 3 jaar afronden omdat ik de correcte voor opleiding heb
Straks even een e-mail schrijven naar HHS, met wat vragen hierover. Ik hoorde namelijk dat je via hun je stage kan lopen in het buitenland (China!!![]()
) Dat is ik wel zitten ofcourse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Klinkt goed, maar let wel op dat je misschien wel dingen gaat missen met vrijstelling. Over stage lopen of studeren in het buitenland.. 69% van de studenten wil het... maar van deze 69% gaat er uit eindelijk maar 2% echt naar het buitenland.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef denB het volgende:
[..]
Jep... Ja, de chief van security heeft een te klein budget vrij gemaakt voor information security afdeling voor 2009. Anders had ik kunnen blijven. Er wordt nog steeds wel gekeken of het mogelijk is hoor, maar de kans is klein dat het dit jaar nog lukt.
Dus ik ga HBO - Information Security Management doen. Die kan ik in 3 jaar afronden omdat ik de correcte voor opleiding heb
Straks even een e-mail schrijven naar HHS, met wat vragen hierover. Ik hoorde namelijk dat je via hun je stage kan lopen in het buitenland (China!!![]()
) Dat is ik wel zitten ofcourse
Is volgens mij relatief makkelijk. genoeg bureaus die ook bemiddelen enzo daar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
ik ga na de vakantie kijken of ik over 1 jaar naar de nederlandse antillen kan voor stage
Kan prima, maar het moet wel wat opleveren en niet alleen maar geld gaan kosten..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
Is volgens mij relatief makkelijk. genoeg bureaus die ook bemiddelen enzo daar.
Denk niet dat je met meer geld terug komt dan toen je ging. Gewoon proberen quitte te spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan prima, maar het moet wel wat opleveren en niet alleen maar geld gaan kosten..
Ze zullen denk op No cure, no pay werken.. en zo niet.. gewoon zelf maar de stoute schoenen aan trekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan prima, maar het moet wel wat opleveren en niet alleen maar geld gaan kosten..
Nou ja dat is wel het minste wat ik wil jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:17 schreef jna het volgende:
[..]
Denk niet dat je met meer geld terug komt dan toen je ging. Gewoon proberen quitte te spelen.
Die vinden we ook over dik 1 jaar terug in de bosjes..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
ik ga na de vakantie kijken of ik over 1 jaar naar de nederlandse antillen kan voor stage
Bespreek het wel tijdig met hem..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja dat is wel het minste wat ik wil ja![]()
Maar heb nog geen idee hoe vriendlief er over zal denken
Het geen waar ik vrijstelling op krijg, heb ik al gehad op mijn huidige opleiding blijkbaar, dus missen zal ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar let wel op dat je misschien wel dingen gaat missen met vrijstelling. Over stage lopen of studeren in het buitenland.. 69% van de studenten wil het... maar van deze 69% gaat er uit eindelijk maar 2% echt naar het buitenland.
Ik vond studeren in Zweden een van de mooiste tijden van mijn leven. Achteraf gezien leuker dan mijn tijd op het HBO
Zal ik hier maar geen linkje posten over de relatie-rampen icm buitenlandstages?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bespreek het wel tijdig met hem..
Zal maar niet met de ramp verhalen komen die ik mee heb gemaakt tijdens studie in het buitenland..
Nah, ik geloof best dat er relaties op stuk kunnen lopen ja. Alleen ach, als hij moeilijk doet dan maar niet hoor. Het is geen doel ofzo van me.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bespreek het wel tijdig met hem..
Zal maar niet met de ramp verhalen komen die ik mee heb gemaakt tijdens studie in het buitenland..
Euhm jou kennende bedank ik idd voor die linkjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal ik hier maar geen linkje posten over de relatie-rampen icm buitenlandstages?
Mag je doen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zal ik hier maar geen linkje posten over de relatie-rampen icm buitenlandstages?
Dat ligt ook aan de persoon denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag je doen hoorIk heb toch wat relaties zien stuk gaan.. omdat hij of zij toch niet helemaal monogaam bleek te zijn.. Zelfs zo erg dat het bed praktisch nog warm was.. toen opeens zijn vriendin uit Spanje opeens voor de deur stond..
of tongend op Facebook staan..
Als je wilt en je kan gaan, dan moet je het ook gewoon doen. Ik snap wel dat het lastiger is met een relatie.. maar als jij dat graag wil, dan kan hij dat ook best begrijpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah, ik geloof best dat er relaties op stuk kunnen lopen ja. Alleen ach, als hij moeilijk doet dan maar niet hoor. Het is geen doel ofzo van me.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je wilt en je kan gaan, dan moet je het ook gewoon doen. Ik snap wel dat het lastiger is met een relatie.. maar als jij dat graag wil, dan kan hij dat ook best begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |