Goedemorgen vrolijke vogels!!! Iedereen lekker geslapen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:09 schreef Psychonikeo het volgende:
lekker dean
Maar ;fdashfa;lknfsd'fahisjdflkj hier..
Heb ik eindelijk die mug op mijn slaapkamer van het leven beroofd.. Heb ik zoveel gezeik aan mijn kop dat ik alsnog niet kan slapen
Dat wordt een brakke teringdag op mijn werk...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Moguh.. Zeker niemand aan het werk of stage aan het lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:
Ja... moet ik random verhalen uit mijn mouw schudden? Op een forum is de bron van dialogen.. Niet van monologenquote:
Ja, kom maar met je stoere verhalen van gisteren. Hoe kan het btw een monoloog zijn, als ik terugpraat..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja... moet ik random verhalen uit mijn mouw schudden? Op een forum is de bron van dialogen.. Niet van monologen
en ik voel me bagger
Ik heb er ook nooit zin in, maar als het resultaat er dan is, geeft dit je een goed gevoelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
moet vandaag toch maar eens gaan beginnen aan mijn kamer uitmesten. Helemaal geen zin alleen
Ik krijg dan altijd de opmerking "En, wanneer ga je verder?" terwijl dat ik het al genoeg vindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit zin in, maar als het resultaat er dan is, geeft dit je een goed gevoel
Tja, dan spreek je die persoon aan op het feit dat jij tevreden bent over het resultaat. Als die persoon het beter weet, wens je hem/haar succes met jouw kamer opruimen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd de opmerking "En, wanneer ga je verder?" terwijl dat ik het al genoeg vind![]()
Niet echt motiverend dus
Stoere verhalen.. tv gekeken (Koninginnedag-ramp) en een filmpje gepakt.. En monoloog omdat er nog niet echt een dialoog was ontstaan tussen ons.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, kom maar met je stoere verhalen van gisteren. Hoe kan het btw een monoloog zijn, als ik terugpraat..?
En je bagger voelen.. Tja, bikkelen!
Dat is mijn pa. Die heeft een schuur vol met zooi van hem. Laat hij die lekker gaan opruimenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dan spreek je die persoon aan op het feit dat jij tevreden bent over het resultaat. Als die persoon het beter weet, wens je hem/haar succes met jouw kamer opruimen..
Dat klinkt al net zo spannend als mijn dagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Stoere verhalen.. tv gekeken (Koninginnedag-ramp) en een filmpje gepakt.. En monoloog omdat er nog niet echt een dialoog was ontstaan tussen ons.
Dan moet je wat meer melden als je een dialoog wiltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Stoere verhalen.. tv gekeken (Koninginnedag-ramp) en een filmpje gepakt.. En monoloog omdat er nog niet echt een dialoog was ontstaan tussen ons.
Heb je zo een kleine kamer dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is mijn pa. Die heeft een schuur vol met zooi van hem. Laat hij die lekker gaan opruimen![]()
Maar goed, zo maar is eens mijn bed en stoel mijn kamer uit gooien en dan beginnen
Mijn kamer is eerder te groot (7x7).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer melden als je een dialoog wilt
[..]
Heb je zo een kleine kamer dan?![]()
Mijn kamer is heel groot, maar daardoor wordt het alsnog snel een zooitje
Vooral bij mijn computer is het makkelijk een zooitje. Tafel staat natuurlijk al vol met computer, beeldscherm, printer, externe HDD, boxen, router, toetsenbord, muis dus ja.. Dan is het bureau snel vol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |