nooit gezegd dat ik dat wil..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer melden als je een dialoog wilt
Meurning!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb het idee dat ik nog moet gaan slapen.
Bootjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meurning!
Ik ben ook beetje brakjes moet ik bekennen..
Sommige hebben toch altijd geluk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Puala het volgende:ik mag vanmiddag op een dove kerel gaan passen. Wat fijn toch weer
Nou mijn pa heeft een vriendin.. en daar de zus van is laatst met de ambulance af gevoerd. Toen konden ze in het ziekenhuis niets vinden.. en 2 dagen later is ze terug gehaald. Daarom is zij nu weg en kan ze niet op hem letten enzo. Dus ergens moet ik me gewoon niet aanstellen en blij zijn dat ik het nog kan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige hebben toch altijd geluk.
Sinds wanneer worden admins geband?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef yvonne het volgende:
MASD en Krentenbol. week nadenken.
Gisteren liep in in A'dam en daar was het nog amper bekend dat er zich een drama had voorgedaan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bootje
Dan zal het wel door de gebeurtenissen van gisteren komen; de bestuurder is trouwens de zesde overledene.
Doet dat er toe?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd jij bij wie er geband zijn?
Basterd...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef denB het volgende:
Goede dag mensen
Lekker zo'n vrije dag! Lekker uitslapen
Ik zou eerder de adminrechten ontnemen, dan te bannen...quote:
dat zou jij doen inderdaad.. en ik misschien ook. Maar Yvonne blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou eerder de adminrechten ontnemen, dan te bannen...
Wat zijn jullie (dat vrouwmens en jij) kattigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zou jij doen inderdaad.. en ik misschien ook. Maar Yvonne blijkbaar niet.
Zeg, laat Nico lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie (dat vrouwmens en jij) kattig
ik geef je zelfs gelijk..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie (dat vrouwmens en jij) kattig
Het kwam een beetje apart op me over.. Misschien heb ik een beetje slaap nodigquote:
idd.. ik gedraag me echt niet anders tegenover jou. Licht afwijzend zoals altijd, maar dat zou je gewend moeten zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het kwam een beetje apart op me over.. Misschien heb ik een beetje slaap nodig
en nu? slapen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gegeten en gedoucht. Voel me nu al een stuk wakkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |