sorry.. beetje misplaatst misschienquote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als jij nu met je autootje rijdt, word je gelijk verdacht van het voorbereiden van een aanslag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]En die politie heeft het nog niet door ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er echt te vaag uit, die staat daar heel statisch, terwijl er een auto in volle vaart voorbij komt, met 2 mensen die of aan de kant gebeukt worden, of aan de auto hangen...Signature.
Kan jij niets aan doen, dat iemand anders met eenzelfde kleur en type auto een aanslag op het Koninklijk Huis probeert te plegen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. beetje misplaatst misschien
Ik denk dat de politieagent ook een verrassing was...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En die politie heeft het nog niet door ofzo...
Ziet er echt te vaag uit, die staat daar heel statisch, terwijl er een auto in volle vaart voorbij komt, met 2 mensen die of aan de kant gebeukt worden, of aan de auto hangen...
die beelden zijn bizar ja.. hoorde ook dat die auto echt de bus volgde dus dus een ongeluk lijkt uitgeslotenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef eer-ik het volgende:
ziek dit: http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
er is een auto door het publiek heen gereden en die lijkt de bus met het koninklijk huis te hebben willen raken.. Dat is eigenlijk alles wat bekend is.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef MarijeH het volgende:
Hoe is het hier?
Kan er iemand me bijpraten over wat er in apeldoorn is gebeurt? Om 15:45 is er een persconferentie op nederland 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is er niet best aan toe zo te zien...
Geen van z'n benen staan normaal
[ Bericht 11% gewijzigd door GlowMouse op 30-04-2009 16:22:02 (spoiler-tag) ]Signature.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.aanslagkoninginnedag.nl/
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef eer-ik het volgende:pff.. niet normaal zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is er niet best aan toe zo te zien...
Geen van z'n benen staan normaal
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Puala het volgende:De website is plat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.aanslagkoninginnedag.nl/
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Puala het volgende:De gene die de website heeft aangevraagd is ook niet echt slim bezig he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.aanslagkoninginnedag.nl/
http://who.is/whois/aanslagkoninginnedag.nl/Wat had je anders verwacht. Op zo'n moment pakken ze je voor alles.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef PieterBas het volgende:
pff.. De dader is nu officieel verdacht van het plegen van een aanslag op het Koninklijk Huis.
Ik had die vent mooi als laatst geholpen. Eerste de slachtoffers, voor zo iemand heb ik geen respect. Wat bezield je als je dat doet.
Nee het e-mail adres waar het mee geregistreerd wordtquote:
en om 12:49.. was het nog niet officieel bekend dat het om een aanslag ging.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:32 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom uberhaupt zo'n site.. er was al een condeleanceregister..
gok dat diegene er op een gegeven moment toch gewoon een slaatje uit wil slaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en om 12:49.. was het nog niet officieel bekend dat het om een aanslag ging.
Die kans zit er wel in ja. Dat soort mensen blijf je altijd houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gok dat diegene er op een gegeven moment toch gewoon een slaatje uit wil slaan.
voor zo'n qrimeclub... wat een online spelletje is...quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gok dat diegene er op een gegeven moment toch gewoon een slaatje uit wil slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
op titel gesorteerd of de shuffle misschien?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef MarijeH het volgende:
Over muziek gesproken. Heb een klein vraagje over media player. Ben een cd aan het luisteren maar de nummers worden niet in de goede volgorde afgespeeld, weet iemand hoe dit kan?
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff liedje skippenAch ja... The show must go on...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Queen is sowieso dan vrij ongepast vandaagOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Dat weet ik niet, zou best kunnen. Ben een album aan het luisteren. De liedjes staan op de goede volgorde, maar hij speelt ze niet in die volgorde af.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op titel gesorteerd of de shuffle misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |