neequote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope geen plannen voor morgen. Ga denk ik gewoon lang in mijn nest liggen en dan wat huishoudelijke klusjes ofzo.
Valt er daar nog wat te beleven morgen? Waarschijnlijk is het bij jou een dag zoals alle anderen zeker?
Ja.. een feestje is dan altijd leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
neegewoon werken
misschien dat ik nog iets van taart meeneem en iets oranjes aantrek als ik daar morgen zin in heb
Maar morgenavond is er wel (heeeel toevallig
) het Beltane festival waar ik naartoe ga
Heb er wel zin in.... toch nog het idee alsof het een feestdag is
in je nest liggen en huishoudelijk klusjes klinkt wel heel erg boringgeen vrienden die wat gaan uitvoeren morgen
meldt zich...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Psychonikeo het volgende:
niet iedereen hoor.. Zijn ook mensen zonder leven hier
euj!quote:
ja weltrustequote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Californium het volgende:
..... jammer opzich... maar ik ben de laatste tijd zo druk dat ik waarschijnlijk gewoon in me pyjama thuis was gebleven en wat leuke series had gedowload en me de hele dag wel had vermaakt
dat kan natuurlijk ooknadat je die huishoudenlijk klusjes hebt gedaan uiteraard
![]()
maare... ik had mezelf beloofd dat ik vroeg naar bed zou gaan
en aangezien hosti er toch niet is
ga ik mezelf maar eens aan die belofte houden
kwart voor 11
mooie tijd....
succes morgen![]()
trusten![]()
Stemmen nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Ik doe zelf niet meequote:
Jaquote:
ze zouden gebanned moeten wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! En cleega mods die zieltjes willen winnen
!!
Heldquote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef jna het volgende:
mms://rembrandt.terena.nl/stream2
Mijn moment of fame
Dankje.. Moet alleen nog wachten tot 2 uur. Maar gelukkig is het mooi weerquote:
Waar ga je heen?!?!!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dankje.. Moet alleen nog wachten tot 2 uur. Maar gelukkig is het mooi weer
Ga jij nog wat doen?
Ja ik zag het net. 14 gewondenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
moguh... jullie ook die 'aanslag' gezien op tv?
Nee, ik heb er gewoon zin inquote:Op donderdag 30 april 2009 12:13 schreef denB het volgende:
Ah klonk alsof je naar het buitenland ging
Alhoewel Arnhem is ook ver weg voor mij, dus kan ook wel weer het buitenland zijn
Alle mods enzo zijn ook oranje vandaagquote:
yep...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Psychonikeo het volgende:
moguh... jullie ook die 'aanslag' gezien op tv?
Er zijn geen mensen, anders dan in mexico, aan overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef PieterBas het volgende:
http://koningshuis.nos.nl/uitzendingen/live/id/6
oh ja... en de Mexicaanse griep is ook al in Nederland..
In Amerika toch een baby?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen, anders dan in mexico, aan overleden.
denk echt dat hetniet zo gevaarlijk is.
Erg makkelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
In Amerika toch een baby?
oh en:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
In Amerika toch een baby?
oh en:
[ afbeelding ]
ja das waar.. als je gewoon goed slaapt en een goede weerstand hebt, dan zou er niets aan de hand zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Dat heb ik nog niet gelezen.
Punt is, het heeft volgens mij volledig met je weerstand te maken.
Naar het schijnt is het voor een normaal, gezond iemand, net als een kater.
Die heb ik nu ook
iedereen die opeens de mobieltjes pakt zeker?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ze hebben ook meteen maar het mobiele net bij Apeldoorn maar plat gelegd.
Daarom.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja das waar.. als je gewoon goed slaapt en een goede weerstand hebt, dan zou er niets aan de hand zijn.
nee.. vanwege het denoteren van explosieven via het mobiele telecomnet, maar dat zou het ook wel kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iedereen die opeens de mobieltjes pakt zeker?
Hier het 'hele' ongelukquote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik las het net. Heb ook ff op ned 1 gekeken, maar daar viel ook niet veel te zien.
Maar Milou, ik ga niets doen vandaag. Lekker van het weer genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door GlowMouse op 30-04-2009 15:20:38 (spoiler toegevoegd) ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
ohja.. goed bedacht..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee.. vanwege het denoteren van explosieven via het mobiele telecomnet, maar dat zou het ook wel kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier het 'hele' ongeluk
http://www.deredactie.be/(...)249?mode=popupplayer
Nou voordat hij daar kwam waren er al 2 afzettingen en dus 14 mensen..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar wat is er nu vooraf gebeurd, dat die auto al zo is toegetakeld?
![]()
ja.. ik denk dat voor meeste mensen het feestje wel een beetje afgelopen...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar waarom halen ze die oranje naampjes niet even weg..
maar van 14 mensen raakt je auto niet ingedeukt, lijkt me. En die twee afzettingen. Watvoor afzettingen waren dat? gewonen dranghekken lijkt me niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou voordat hij daar kwam waren er al 2 afzettingen en dus 14 mensen..
denk je niet? Volgens mij komen al die mensen wel aardig aan, maar goed, ik weet er het fijne ook niet van.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar van 14 mensen raakt je auto niet ingedeukt, lijkt me. En die twee afzettingen. Watvoor afzettingen waren dat? gewonen dranghekken lijkt me niet.
Nee zegt ie.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar van 14 mensen raakt je auto niet ingedeukt, lijkt me.
link?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef PieterBas het volgende:
pff.. nu komen ook de hi-res foto's op het net...
Ja, als jij nu met je autootje rijdt, word je gelijk verdacht van het voorbereiden van een aanslagquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik druf trouwens niet meer met mijn auto op pad. Ook een donkere Swift![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |