Lekker chill plaatje is datquote:
Dat zal wel klote zijn...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef eer-ik het volgende:
Beter gaat het effe mak aan met die varkensbende trouwens, k moet nog naar relatief dichtbij mexico binnenkort.
Zou erg lelijk zijn als m'n vakantie niet doorgaat.
Waar ga je heen/zou je naartoegaan op vakantie?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef eer-ik het volgende:
Beter gaat het effe mak aan met die varkensbende trouwens, k moet nog naar relatief dichtbij mexico binnenkort.
Zou erg lelijk zijn als m'n vakantie niet doorgaat.
Arizona.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar ga je heen/zou je naartoegaan op vakantie?
Veel plezierquote:
Weet ik niet. Maar heb gehoord dat diegene het niet wilde/durfde te zeggen omdat diegene geen ruzie wilde. Dat laatste snapte ik wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat een anti-climax weerMaar is die persoon nou nog boos op jou of niet?
Zal wel goedkomen hoor. Ben wel blij dat ik nu weet wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Ok.. nou ja.. hopelijk komt het weer goed allemaal.
Ik heb ook echt een kutavond, maar dat zal ook vast wel weer goedkomen..
nee, geen goed plan.quote:
Inderdaad, dat is wel fijn ja. Anders zit je ook maar zo in onzekerheid en weet je niet hoe je je moet gedragen enzo. Nu is het tenminste duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen hoor. Ben wel blij dat ik nu weet wat er aan de hand is.
Hoop voor jou dat het over gaat.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, geen goed plan.
Kwestie van tijd, dan is dat wel weer over.
[..]
Inderdaad, dat is wel fijn ja. Anders zit je ook maar zo in onzekerheid en weet je niet hoe je je moet gedragen enzo. Nu is het tenminste duidelijk
jawel.. bij mij is het ongeveer hetzelfde geval. Ik weet nu ook hoe ik me moet gedragen en waar ik aan toen ben. Voelt nu ff klote, maar ook gewoon ff mee leren leven en laten rusten.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat het over gaat.
Inderdaad, nu weet ik wat er aan de hand is en weet ik hoe ik me moet gedragen. Ik zeg ook niet wat er aan dehand is, lijkt me ook geen goed plan.Laat het gewoon rusten, is het beste.
Daarom zeg ik hetquote:Op woensdag 29 april 2009 23:23 schreef Californium het volgende:
ik zeg het niet
haha....
![]()
Heb je geen leven of kan je niet slapen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het
geen zin om te slapen en door het gebrek aan een leven zit ik dus hier
nope geen plannen voor morgen. Ga denk ik gewoon lang in mijn nest liggen en dan wat huishoudelijke klusjes ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Een gebroken hart is pijnlijk
geen wonder dat je niet wil slapen
ga je morgen nog wat leuks doen
of moet je werken
neequote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope geen plannen voor morgen. Ga denk ik gewoon lang in mijn nest liggen en dan wat huishoudelijke klusjes ofzo.
Valt er daar nog wat te beleven morgen? Waarschijnlijk is het bij jou een dag zoals alle anderen zeker?
Ja.. een feestje is dan altijd leuk.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
neegewoon werken
misschien dat ik nog iets van taart meeneem en iets oranjes aantrek als ik daar morgen zin in heb
Maar morgenavond is er wel (heeeel toevallig
) het Beltane festival waar ik naartoe ga
Heb er wel zin in.... toch nog het idee alsof het een feestdag is
in je nest liggen en huishoudelijk klusjes klinkt wel heel erg boringgeen vrienden die wat gaan uitvoeren morgen
meldt zich...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Psychonikeo het volgende:
niet iedereen hoor.. Zijn ook mensen zonder leven hier
euj!quote:
ja weltrustequote:Op woensdag 29 april 2009 23:43 schreef Californium het volgende:
..... jammer opzich... maar ik ben de laatste tijd zo druk dat ik waarschijnlijk gewoon in me pyjama thuis was gebleven en wat leuke series had gedowload en me de hele dag wel had vermaakt
dat kan natuurlijk ooknadat je die huishoudenlijk klusjes hebt gedaan uiteraard
![]()
maare... ik had mezelf beloofd dat ik vroeg naar bed zou gaan
en aangezien hosti er toch niet is
ga ik mezelf maar eens aan die belofte houden
kwart voor 11
mooie tijd....
succes morgen![]()
trusten![]()
Stemmen nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Ik doe zelf niet meequote:
Jaquote:
ze zouden gebanned moeten wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! En cleega mods die zieltjes willen winnen
!!
Heldquote:Op donderdag 30 april 2009 10:20 schreef jna het volgende:
mms://rembrandt.terena.nl/stream2
Mijn moment of fame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |