sowieso niet, had misschien een terrasje willen pikken, maar denk dat ik gewoon thuis blijfquote:
quote:
Ik ben ook niet echt wat van plan te gaan doen..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Ynske het volgende:
sowieso niet, had misschien een terrasje willen pikken, maar denk dat ik gewoon thuis blijf
quote:
Ja. Ik ren zo hard ik kan weg uit de Randstad en als het goed is ben ik nog voor 10:20 het land uitquote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Ynske het volgende:
Verder nog iemand plannen met Koninginnedag?
Dan pas?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ik ren zo hard ik kan weg uit de Randstad en als het goed is ben ik nog voor 10:20 het land uit
ja weg ja. Maar "het land uit"?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zal rond 08:15 al weg zijn ja
En terug rond 19:00uur als het niet later is
Oh nou, om 8:15 ben ik Den Bosch ook al voorbij hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, maar wel ver weg van het feestgedruis
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, om 8:15 ben ik Den Bosch ook al voorbij hoor
Moet er gelukkig niet zo vroeg uit, daarom heb ik de vrijdag maar vrijgenomenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
6:53 de bus, 7:38 de trein, dus jaBeetje gebruikelijke werkdag gewoon
Niet zeuren jij, je post zelf ook weinigquote:
Patient Zero is wel gevonden: Kleine Edgar (5) is de bron van alle griepellendequote:
hooks, die leeft nogquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Patient Zero is wel gevonden: Kleine Edgar (5) is de bron van alle griepellende
En jij zit te spammen!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Je bent iig al oranjequote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Ynske het volgende:
zoooo koninginnenach is voor mij al afgerond
eerst gehockeyd en daarna lekker nog wat gaan drinken met de jongens
Spamz0r elk topic zie ik je alquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
fuck off svenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
quote:
Note em en draag em voor voor een ban!quote:
ze hebben niet alles kunnen filmen, maar op t moment dat de camera's de auto in de gaten hadden was de voorruit en bumper en moterkap al beschadigd, en toen reed ie op de naald in.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Pheno het volgende:
Ik zie de beelden, wazige koekwaus daar. Maar die auto was al gehavend enzo of laten ze expres beelden eruit?
huh? Wat doet de politie aan jouw deur danquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
lol had de politie aan de deur
buurtbewoner had geklaagd over hoe hij geparkeerd stond, politie vond dat buurtbewoner zeikte
mijn auto stond op t parkeerterrein voor het bejaardencentrum, voor ongeveer 40 cm voor een voetpad van ongeveer 1,5 meter.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh? Wat doet de politie aan jouw deur dan
Ahquote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn auto stond op t parkeerterrein voor het bejaardencentrum, voor ongeveer 40 cm voor een voetpad van ongeveer 1,5 meter.
een buurtbewoner (lees: ontzettende zeikerd) vond dat ik dat pad te veel versperde en heeft daarvoor de politie gebeld
dus die stond aan mijn deur, met een enorme smile op t gezicht, dat die vent geklaagd had, dat zij vonden dat de auto niet in de weg stond
Enfin, mee naar beneden gegaan, gast aangesproken, uit goodwill de auto verplaatst, en verder gezellig staan te keuvelen met overige buurtbewoners die de gast een zeikerd vonden
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah
Ik miste inderdaad een klein stukje over wiens auto het ging
Maar dat heb je er nu stiekem bijge-edit
Ik vond het al een rare bewoner die zat te klagen over hij geparkeerd stondquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond het al een rare bewoner die zat te klagen over hij geparkeerd stond
Had ik toch een deel goedquote:
Het zal door het nieuws zijn dat hij wat matjes reageert. Ik kan er iig kwaad om worden wat er gebeurd is, maar goed, weinig nut. Ik heb al zo'n rotweek (gisteren oma gecremeerd en begonnen met haar huis te legen) en nog wat shit, kan dit er ook nog wel bij. Ik denk dat ik maar eens op een vechtsport ga of zo, ik moet soms wat frustraties weg kunnen slaan/schoppen/whatever.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je wil liever niet thuis zijn?
Goedeavond.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal door het nieuws zijn dat hij wat matjes reageert. Ik kan er iig kwaad om worden wat er gebeurd is, maar goed, weinig nut. Ik heb al zo'n rotweek (gisteren oma gecremeerd en begonnen met haar huis te legen) en nog wat shit, kan dit er ook nog wel bij. Ik denk dat ik maar eens op een vechtsport ga of zo, ik moet soms wat frustraties weg kunnen slaan/schoppen/whatever.
Beter dan uit frustratie een zooi mensen dood gaan rijden....
reboot!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wil maar niet opstarten vandaag. Gaat lekker.
Te hard gefeest schoongemaakt gisteren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Die opstartproblemen ervaar ik ook wel enigszins.
En dat op de dag van de arbeid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef leonieke het volgende:
Hier een dagje verlofIs wel goed eigenlijk
Maar na 11u uit mijn bed gerold
Ik zeurde nietquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet zeuren jij, je post zelf ook weinig
Sorry danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zeurde niet.
Post vrijwel nergens meer.
Niet nodigquote:
Goh, de klokkenluider krijgt weer de zak. Het zou eens niet zo zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef qu63 het volgende:
Ik ga morgen maar eens een gesprek aan met mn bedrijfsleider...
Kreeg vandaag van mn chef te horen dat het mijn schuld is dat de hele vulploeg is ontslagen afgelopen maandag... Bij mijn weten waren het toch echt de jongens zelf die liepen te jatten.
Als ik hem had verteld wat ik had gezien dan waren ze nog steeds aan het werk.. Oftewel, oogje dichtknijpen omdat het zulke aardige gozers zijn? Blegh.
euh, leg eens uit? waarom jouw schuld?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef qu63 het volgende:
Ik ga morgen maar eens een gesprek aan met mn bedrijfsleider...
Kreeg vandaag van mn chef te horen dat het mijn schuld is dat de hele vulploeg is ontslagen afgelopen maandag... Bij mijn weten waren het toch echt de jongens zelf die liepen te jatten.
Als ik hem had verteld wat ik had gezien dan waren ze nog steeds aan het werk.. Oftewel, oogje dichtknijpen omdat het zulke aardige gozers zijn? Blegh.
Zoals ik het lees heeft hij tegen zijn chef verteld dat de vulploeg hun eigen zakken vulde.quote:
Er zitten 2 mensen boven mij, mijn chef, en daarboven weer de bedrijfsleider..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft hij tegen zijn chef verteld dat de vulploeg hun eigen zakken vulde.
Leg eens uit qu.
dusss, een chef met een plaat los in zn kopquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zitten 2 mensen boven mij, mijn chef, en daarboven weer de bedrijfsleider..
De bedrijfsleider heeft maandag bijna de hele ploeg ontslagen. Mijn chef gaf mij gisteren dar de schuld van. Als ik het tegen mijn chef had verteld hadden die jongens er nog gewerkt, oftewel een oogje dichtknijpen..
Sorry, maar dan snap ik het dus niet, je chef laat zich dus beinvloeden door jou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zitten 2 mensen boven mij, mijn chef, en daarboven weer de bedrijfsleider..
De bedrijfsleider heeft maandag bijna de hele ploeg ontslagen. Mijn chef gaf mij gisteren dar de schuld van. Als ik het tegen mijn chef had verteld hadden die jongens er nog gewerkt, oftewel een oogje dichtknijpen..
Jup, een losse plaat voor zn kop (schroefje los en plaat voor kop combiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dusss, een chef met een plaat los in zn kop
Ik heb niet het idee dat hij zich door mij laat beïnvloeden, maar het is wel makkelijk om niet zelf de verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Hij gaf namelijk toe dat hij nooit iets zag, maar zei er wel meteen bij dat ze dit onder de vorige bedrijfsleider nooit gedaan zouden hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar dan snap ik het dus niet, je chef laat zich dus beinvloeden door jou?
Wat voor een chef is dat?? Waarom zou jij hem helpen bij een beslissing? Ze hebben gestolen.
Je hebt duidelijk meer aan die bedrijfsleider.
Het is niet bij 1 keer gebleven he. En als er 12 man iedere keer dat ze werken 1 zak chips of blikje fris open trekken (á ¤1 euro) Dan zit je toch gauw op boven de ¤50 aan derving per week extra, op jaarbasis is dat ¤2600! En meestal hielden ze het niet bij 1 ding voor zover ik weet..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Ynske het volgende:
die zak chips opentrekken zou ik me niet eens zo ontzettend druk om maken, maar t moet gewoon niet kunnen, straks wandelen ze nog met de weekboodschappen aan alcohol etc de deur uit.
jatten = de laan uit in mijn ogen
Ik heb mijn ding gezegd tegen de bedrijfsleider, en vrijdag heb ik een gesprek met bedrijfsleider en mn chefquote:
Wist U dat...quote:
Dawissikquote:Op zondag 3 mei 2009 10:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist U dat...
Twit = sufferd/sukkel
Da's niet aardig hè.
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist U dat...
Twit = sufferd/sukkel
Da's niet aardig hè.
Maar je zei twitquote:
Mogguh!quote:
Dat zijn inderdaad dingen die best wat geld kunnen gaan kosten ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef leonieke het volgende:
euh... er is geen geld meer om nog zaken aan te passen![]()
Nee, dat is nu ook niet waar, hoor, maar we sparen nu liever nog wat extra omdat mijn auto waarschijnlijk niet meer door de keuring zal geraken en we nog niet echt een idee hebben wat de vruchtbaarheidsbehandelingen ons zullen kosten.
Dus de laatste foto's zijn eigenlijk nog actueel begrijp ik?quote:Onlangs wel planken gelegd in de berging zodat we alles wat kunnen ordenen, maar inbouwcassette, eettafel, garagepoorten, trap, voegwerken, ... zullen nog uitgesteld worden (in die volgorde waarschijnlijk)
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef leonieke het volgende:
Bwa, het is wel wat netter op de foto's dan nu aangezien de tafel vol ligt met papieren en een berg was die ik straks nog moet strijken
hoe gaat ie met je?quote:
Das waar, maar dan staan de volgende deadlines alweer vrolijk voor de deur!quote:
Zo gaat dat natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das waar, maar dan staan de volgende deadlines alweer vrolijk voor de deur!
Goed hoor, en met jou daar in D*****?quote:
Huisje, boompje, beestje?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef jemoeder125 het volgende:
't gaat zijn gangetje! Al word ik steeds burgerlijkerBen nu 3 dagen in de week aant werk!
En de rest dan?quote:
Weet ik het? Wat denk jij? Jortk versie 814.6?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zucht, weer klonen, is het allemaal zo lastig om gewoon met 1 nick te posten? of is dit de nick die ik denk?
De laatste keer dat ik dat probeerde wou het niet helemaal lukken neequote:Op zondag 3 mei 2009 @ 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zucht, weer klonen, is het allemaal zo lastig om gewoon met 1 nick te posten? of is dit de nick die ik denk?
Mogguh!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:12 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Straks weer een hele voormiddag vergaderen
Hoi!quote:
mn telefoon ging net om door te geven dat vandaag niet ging lukken, dus ja ik was al wakkerquote:Op maandag 4 mei 2009 08:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoi!
Dat wist je vandaag al? Of ben je er speciaal vroeg voor opgestaan?
Nouja, dan maar hopen op lekker weer vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 08:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn telefoon ging net om door te geven dat vandaag niet ging lukken, dus ja ik was al wakker
vanmiddag word t slechtquote:Op maandag 4 mei 2009 08:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, dan maar hopen op lekker weer vandaag
Bij mij de studiequote:
Ja, hoezo?quote:
dat weet ik, maar ik wil niets aan mijn rekening koppelenquote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Je kan het ook makkelijk zelf aanmaken hoor, kost niets!
Ik heb em al 3 jaar aan mn bankrekening gekoppeld geloof ik!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind PayPal best heerlijk, doe het zelf wel met mijn creditcard, maar aan een bank koppelen kan ook sindskort.
Je moet altijd toestemming geven voor de transactie, en PayPal heeft het best goed voor elkaar mocht er iets verkeerd zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik wil niets aan mijn rekening koppelen
daarbij vind ik het vaak ook nog onduidelijk
Als het vanavond maar goed is, anders neem ik maar een paraplu mee de ahoy inquote:
ín Ahoy zal het wel droog zijn, toch? Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het vanavond maar goed is, anders neem ik maar een paraplu mee de ahoy in
Hoe was het?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
http://www.ahoy.nl/evenementen/Counting-Crows-mei09
Erg leuk. Het voorprogramma vond ik zelf wat minder geslaagd (hoe snel kan ik op een electrische gitaar rammen), maar Adam was weer leuk bezig. En 2 minuten stilte die nageleefd wordt, het kan welquote:
Als het half was, was de thee er al uitgelopen.quote:
Ik heb mezelf er af gesoept.quote:
En dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het half was, was de thee er al uitgelopen.
Of een extreme vorm van Ice-teaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het half was, was de thee er al uitgelopen.
Ik sla een rondje overquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef Ynske het volgende:
tast toe
[ afbeelding ]
heb net zelf flikken gemaakt
Er gebeurt hier best wel eens watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef es70 het volgende:
Hoe kan ik hier nou posten als er niks gebeurt.
En ja, dat was wel zeuren Qutiepie.
Wat zit eropquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef Ynske het volgende:
tast toe
[ afbeelding ]
heb net zelf flikken gemaakt
Da's geen walnoot johquote:
Wat danquote:
das een gejat plaatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zit erop.
Ik herken pepita's, amandel en pecannoot... Wat is het laatste.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
das een gejat plaatje
heb er gemaakt met witte bolletjes op, hazelnoot, rozijnen en amandel
quote:
ja zoiets als discodipquote:Witte bolletjes. Discodip maar dan alleen in wit
. Nootjes zijn okay, rozijnen vind ik niet zo lekker
.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst is het altijd wachten tot de leukste hier zijn en de anderen niet.![]()
Zeldzaamheid.
Bengeltjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst is het altijd wachten tot de leukste hier zijn en de anderen niet.![]()
Zeldzaamheid.
Ohquote:
Ynske.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Bengeltje.
Ik blijf hier vaak genoeg weg om anderen de kans te geven.
Dat heb ik ook meestal. Trouwens ook met dingen die ik koop omdat ik er zo'n trek in hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja zoiets als discodip
stom eigelijk, vind t leuk om te doen nu zijn ze klaar en heb ik er geen zin meer in
ja goeie vraagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
Wanneer bent u weer in het zuiden des landes?
Oh, nu ik het nog 's lees zie ik ineens wat ik gezegd hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Es..
Ze moeten de hint nog begrijpen.![]()
Lekker, weekje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja goeie vraag
ergens in juni denk ik, eind mei zit ik in zeeland
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, nu ik het nog 's lees zie ik ineens wat ik gezegd heb. Zo bedoelde ik het dus niet
.
kom maar opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef es70 het volgende:
Okay, iemand zin in een gewetensvraag/discussie.
zoiets, eerst gaat mijn zus, als zij weggaan, ga ik n ong 1,5 week en blijf wat langer waarbij de laatste dagen paps en mams ook komen, gewoon gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, weekje?Heerlijk als het ook nog eens zonnig is.
Relaties...quote:
Ik was ook te laatquote:
Da's prima hoor, ik wilde het alleen niet laten staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het nog net gelezen. Waarom zou dat niet kunnen?
nouja, er wordt toch iets gevraagd. Wat moet je dan doen liegen erover?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's prima hoor, ik wilde het alleen niet laten staan.
Nou, omdat dat het, als het geen juichende recensie is misschien als natrappen gezien kan worden.
Buiten het gebrek aan 'geestelijke klik' en dat zijn er niet zoveel argumenten eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nouja, er wordt toch iets gevraagd. Wat moet je dan doen liegen erover?
Dat gedeelte zou je kunnen ontwijken natuurlijk, tot ze er zelf naar vragen.
Bummerquote:
Best welquote:
En dan straks weer zeuren dat het hier zo stil is!quote:
Die heb ik ook een keer gehad!quote:
Maar volgens mij is er inmiddels vandaag al meer gepost dan de hele vorige weekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan straks weer zeuren dat het hier zo stil is!
Dat lijkt me vreselijk niet lekkerquote:
wat was er niet lekker aan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het niet lekker.Ben benieuwd hoe jij het vindt.
Volgens mij blijft het gewoon chocola aan een stokkie in je melk, geen chocolademelk...quote:
hmm dat is niet lekker neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon chocola aan een stokkie in je melk, geen chocolademelk...
ja was lekkerquote:
Was wel een vluggertje!quote:
ben niet zo van lang douchenquote:
Daar is niks mis mee als je daarvoor gaatquote:
Viel wel meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon chocola aan een stokkie in je melk, geen chocolademelk...
Klinkt eigenlijk niet over-enthousiast...quote:
Die ene keer dat ik het gedronken heb, vond ik het best wel lekker. Ik denk gewoon dat je niet te veel melk mag nemen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Ynske het volgende:
verrek melk
die moet je natuurlijk wel in huis hebben....
morgen maar een klein pakje 0% vetmelk gaan halen
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het te dik romig, niet meer melkachtig.Kreeg er een droge bek van.
Jullie zijn eng.quote:
Valt ook wel mee, vond het romiger dan normale warme choco.quote:
Ik ben bang van nietquote:
Ik heb vandaag ook 2 vergaderingen... Ga me maar weer eens druk maken denk ik..quote:Ik heb vandaag een hele dag vergadering. Nu maar hopen dat ze wat interessant worden
Sucksquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Met hoofdpijn opgestaan, dat zou wel eens een stempel op de dag kunnen drukken.
Noem jij dit weer?quote:
Sukt vooral jaquote:
Er zullen vast wel wat vrouwen werken toch? Die hebben meestal wel een maandvoorraad in hun tas zitten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sukt vooral ja. Hopen dat het wegtrekt, want heb geen pillen meegenomen. Maar die zal iemand anders wel in het pand hebben
Vooral vrouwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat vrouwen werken toch? Die hebben meestal wel een maandvoorraad in hun tas zitten!
Moet maar ja. Vanavond na werk even station Mook-Molenhoek inwijdenquote:
Oude knalpijp!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef qu63 het volgende:
Kreeg net te horen dat mn auto niet door de APK komt.. Reparaties twv ¤600!
Nu dus nog ff 2 maanden door rijden en dan eventueel inruilen tegen een andere auto of toch repareren
Was 't maar kut, dan kon je er tenminste nog iets leuks meequote:
Valt op zich mee, stabilisatorstang zit (te) los, voorvering is stoek en een van mn achterbanden is wat stuk..quote:
Eind juni iddquote:Verloopt je APK over 2 maanden pas dan? Je bent er dan wel goed op tijd mee, maar dat heeft zo te zien nu wel zijn voordelen.
Ik heb nu als budget voor iets nieuws +/- ¤2500 + inruil oude auto..quote:Vraag is natuurlijk of je de auto beter kan laten repareren dan dat je een (nieuwe) auto koopt.. Ik weet niet met welk budget je een nieuwe auto wilt kopen, de vraag blijft natuurlijk of je een betere voor terugkrijgt dan dat je de reparaties laat uitvoeren...
Ik hoop inderdaad wat leuks tegen te komen, of nog een jaartje doorrijden voor ¤600 en dan volgend jaar iets kopen voor ¤3500 ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ohh, voor 2500 kan je best een leuk bakkie kopen. Ik ben zelf ook weer wat (actiever) aan het zoeken, aangezien eind van de maand -als het goed is- ook het vakantiegeld binnen zal komen waardoor het ook een impuls gaat geven aan mijn spaarcenten
.
Daadwerkelijk kopen wil ik in Juni/Juli doen
Zoiets jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad wat leuks tegen te komen, of nog een jaartje doorrijden voor ¤600 en dan volgend jaar iets kopen voor ¤3500 ofzo
wat gaat er kriebelen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets ja. Helaas heb ik die luxe niet van het rondrijden, en aangezien het steeds meer gaat kriebelen
Het zelf weer kunnen autorijden. Ik heb sinds 1 december geen auto meer vanwege overstap naar andere werkgeverquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zelf weer kunnen autorijden. Ik heb sinds 1 december geen auto meer vanwege overstap naar andere werkgever
Jaquote:
Autorijden is leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb helemaal niets met auto's, ze zijn alleen handiger dan het OV...
Misschien, maar niet aan te raden in mijn gevalquote:
Ik vind het ook helemaal geweldig. Mijn ouders (vooral mijn ma) vind het rijden wel leuk, maar niet in de spits, dat haat zequote:
Ik wilde afgelopen week eigenlijk gewoon in de auto stappen en een weekje weg gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geweldig. Mijn ouders (vooral mijn ma) vind het rijden wel leuk, maar niet in de spits, dat haat ze. Beetje suffig vooruitrijden zegt ze dan
.
Nee, autorijden was toch wel een hobby van me, en vond ik het daarom ook niet erg om lange stukken te rijden voor iets kleins
Lekker en senseo in één zinquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Goedgoed, net een lekkere senseo koffie aan het drinken.
Ginder?
quote:
Eigenlijk best wel goedquote:
Was je vrij dat je zo'n slinger hebt gemaaktquote:
Wat ben je aan 't doen voor je huisje dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goedDruk met mn nieuwe huisje, pas ook ondanks de krisis een mooie opslag gekregen
Ja sinds nu dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de provincie op stationsbordjes
Neuh ik werk toch al die kant op, dus kon er wel ff achteraanquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Was je vrij dat je zo'n slinger hebt gemaakt.
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemerquote:
Ahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemer
Wat een fijn nieuwsquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goedDruk met mn nieuwe huisje, pas ook ondanks de krisis een mooie opslag gekregen
Nice!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: zorg dat je handige vrienden/familie hebt. Een dubbel wandcontactdoosje is al 150+ euro bij die afzettersquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemer
Wat bedoel je met 'senseo in één zin' ?quote:
Zoals het er staat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'senseo in één zin' ?
LoL, dit is typisch FOK eh, als je om uitleg vraagt krijg je nooit antwoord. Bende kinderen zeg.quote:
moet je lezen wie het kind hier isquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
LoL, dit is typisch FOK eh, als je om uitleg vraagt krijg je nooit antwoord. Bende kinderen zeg.
Waarom zou ik senseo nu niet in één zin schrijven?
Ah, nu snap ik hoe jij het las.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik dacht dat ze 'Lekker' antwoordde op mijn vraag 'en Ginder?'.
LOLZZ
Ik heb ook al tijden koopijn, maar negeer het maar. Net als die stomme buik van me. Dat mindert ook maar niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef Ynske het volgende:
moggeh mannen
gister weer koppijn
toch gaan sporten, was wel nuttig, voelde me een stuk beter
nee, k heb gister voor t sporten dik een uur in een zomerjurkje zitten afkoelen op het balkon, daarna ging t echt veel beter. nu nergens meer last vanquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk gaat het best wel goed!
al zijn het echt rare dagen hier
met jou? nog koppijn?
is dat niet heeeeel koud?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, k heb gister voor t sporten dik een uur in een zomerjurkje zitten afkoelen op het balkon, daarna ging t echt veel beter. nu nergens meer last van
fris is een beter woordquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat niet heeeeel koud?
wel fijn dat je nu nergens last meer van hebt
Ah, "fris".quote:
Jij bent goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
Wat de neuk heeft dit met "typisch fok" te maken? Je vergeet het woord "lekker".
"lekker" en "senseo" in één zin gebruiken is volgens es70 vreemd. Iets zegt me dat ze senseo koffie niet lekker vindt.
Het is een slowchat, zelfs muggenziften duurt een dagquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn we daarover nu nog aan muggenziften?.
Bij voorkeurquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een slowchat, zelfs muggenziften duurt een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |