Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Hebben we het toch nog gehaald, de 900We waren bij 861 geloof ik ingehaald door de KSC die al ver over de 1300 zitten inmiddels
ook meets in Limburg?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaan
Als Ynske weer eens in die buurt isquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook meets in Limburg?
(niet dat de KSC die heeft... )
quote:
Zelden Nooit. Ik heb nog nooit een lounge-meet meegemaakt, dat maakt het wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook meets in Limburg?
Wij doen dat fijn met zijn tweetjes.quote:
ergens ook wel begrijpelijk als t meerendeel 2 uur reizen verderop woontquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
![]()
900
![]()
![]()
![]()
[..]
Zelden Nooit. Ik heb nog nooit een lounge-meet meegemaakt, dat maakt het wel duidelijk.
Ze moeten zich niet zo aanstellen. Als ik naar een meet zou gaan zou dat dus 9 van de 10 keer 2 uur reizen zijn. Bij hen maar 1 keer van de 10.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens ook wel begrijpelijk als t meerendeel 2 uur reizen verderop woont
Ik heb al gezegd dat ik je rustig ophaal. Dat je zelf niet wiltquote:Op donderdag 9 april 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze moeten zich niet zo aanstellen. Als ik naar een meet zou gaan zou dat dus 9 van de 10 keer 2 uur reizen zijn. Bij hen maar 1 keer van de 10.
He?? Wat?? Wanneer heb je dat gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik je rustig ophaal. Dat je zelf niet wilt
Vorige BBQ meetquote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He?? Wat?? Wanneer heb je dat gedaan.
Kwaliteit, op Fok!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaan
Nee. Af en toe koop ik nog weleens een wijntje voor een blonde stand-in van een slowchatter, maar daar is dan wel alles mee gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
ook meets in Limburg?
dat heb ik meteen al voorgesteld in t vorige topic, gewoon samenleggen voor vlees en drankquote:Op donderdag 9 april 2009 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoorMaar deze keer kost het wel geld
Voor wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Af en toe koop ik nog weleens een wijntje voor een blonde stand-in van een slowchatter, maar daar is dan wel alles mee gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |