Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Hebben we het toch nog gehaald, de 900We waren bij 861 geloof ik ingehaald door de KSC die al ver over de 1300 zitten inmiddels
ook meets in Limburg?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaan
Als Ynske weer eens in die buurt isquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook meets in Limburg?
(niet dat de KSC die heeft... )
quote:
Zelden Nooit. Ik heb nog nooit een lounge-meet meegemaakt, dat maakt het wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook meets in Limburg?
Wij doen dat fijn met zijn tweetjes.quote:
ergens ook wel begrijpelijk als t meerendeel 2 uur reizen verderop woontquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
![]()
900
![]()
![]()
![]()
[..]
Zelden Nooit. Ik heb nog nooit een lounge-meet meegemaakt, dat maakt het wel duidelijk.
Ze moeten zich niet zo aanstellen. Als ik naar een meet zou gaan zou dat dus 9 van de 10 keer 2 uur reizen zijn. Bij hen maar 1 keer van de 10.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens ook wel begrijpelijk als t meerendeel 2 uur reizen verderop woont
Ik heb al gezegd dat ik je rustig ophaal. Dat je zelf niet wiltquote:Op donderdag 9 april 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze moeten zich niet zo aanstellen. Als ik naar een meet zou gaan zou dat dus 9 van de 10 keer 2 uur reizen zijn. Bij hen maar 1 keer van de 10.
He?? Wat?? Wanneer heb je dat gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik je rustig ophaal. Dat je zelf niet wilt
Vorige BBQ meetquote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He?? Wat?? Wanneer heb je dat gedaan.
Kwaliteit, op Fok!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaan
Nee. Af en toe koop ik nog weleens een wijntje voor een blonde stand-in van een slowchatter, maar daar is dan wel alles mee gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
ook meets in Limburg?
dat heb ik meteen al voorgesteld in t vorige topic, gewoon samenleggen voor vlees en drankquote:Op donderdag 9 april 2009 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoorMaar deze keer kost het wel geld
Voor wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Af en toe koop ik nog weleens een wijntje voor een blonde stand-in van een slowchatter, maar daar is dan wel alles mee gezegd
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:04 schreef draculettetje het volgende:
hoorde ik daar BBQ?
quote:
gaat zn gangetje, altijd te langzaam naar mn zinquote:
Bij jou schijnt dus de zon, hier komt die soms achter een dekbed van wolken vandaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat zn gangetje, altijd te langzaam naar mn zin
maar van dit weer wordt ik gewoon vrolijk!
en moet jou?
vanaf ong 10.30/11.00 uur tot aan nu nog steeds 1 en al zon!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jou schijnt dus de zon, hier komt die soms achter een dekbed van wolken vandaan.![]()
Op het moment iets minder, gisteren gaan shoppen, slechte houding met zakjes tillen.
En nu dus last van mijn rug.zucht.
Qutie.![]()
Yns.
Leo.
Uhm nee, het waren twee kleine xenos plasticzakjes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanaf ong 10.30/11.00 uur tot aan nu nog steeds 1 en al zon!
hoop dat het shoppen dan wel geslaagd was! zoveel tasjes dat je er een zere rug van krijgt![]()
nee weet wel dat het daar niet van is
Voor minder gaan we natuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
En dan ga je het deftig maken? Planken met goudgekleurde randjes?
Waarom brengt ze dat niet gewoon zelf in? 42 is jong genoeg, en het is allicht goed voor NOG meer media-aandachtquote:130 Teletekst za 11 apr
Texaanse oogst sperma dode zoon
` In Texas heeft een vrouw het sperma
laten afnemen van haar overleden zoon.
De 21-jarige zoon overleed vorige week
na een vechtpartij in Austin.
Zijn moeder kwam vervolgens op het idee
om zijn sperma te bewaren.Volgens de
vrouw van 42 had haar zoon vaak gezegd
dat hij een vurige kinderwens had.Hij
wilde drie zonen,en volgens de moeder
had hij ook al namen bedacht.
De rechter gaf een uroloog toestemming
om sperma van het lijk af te nemen.De
meeste cellen bleken nog levensvatbaar.
De vrouw gaat binnenkort op zoek naar
een moeder voor het kind van haar
overleden zoon.
volgende nieuws weer&verkeer sport
ik moet mn eigen eten uitzoeken, en krijg tot ¤5,30 vergoed als ik iets uit de winkel haal, anders mag ik het zelf betalenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
t hadden mijn woorden kunnen zijn![]()
gisteren van 12 tot 23 uur in de weer geweest v oor 2 hippe lezingen en een zak friet. Normaal is er fatsoenlijk catering geregeld. normaal.
Eigenlijk had je er gewoon te veel van verwacht dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Doorgaans wordt er bij dit soort activiteiten wel een grenzeloos buffet aangerichtmaar nu even niet
Flesjequote:
in PTA, het treinentopic. Verder..quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Flesje.
Waar hang jij tegenwoordig uit.
Ik ben er zelf ook niet meer zo heel veelquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in PTA, het treinentopic. Verder..
Qutiequote:
En natuurlijk heb ik weer niks van mn droom onthoudenquote:Op maandag 13 april 2009 00:04 schreef qu63 het volgende:
Best raar om tijdens het opruimen in eens weer dingen tegen te komen van 5 jaar geleden. Zeg maar tijdens en voor de periode dat het niet zo goed met me ging...
Heb d'r een beetje een dubbel gevoel bij. Ik zie gelukkig wel dat dat allemaal geweest is en dat het nu echt wel beter gaat (), maar toch begint het malen weer (
) over hoe het toen allemaal was enzo... Nouja, kijken of mn onderbewuste er een leuke droom van maakt straks (en dat ik die kan onthouden...)
Yns!quote:
slomequote:
Nou!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
slome
mn ouders, ik en mn zus met vriend en kind
ja nou, had t je voor t weekend ook al verteldquote:
zoietsquote:Was 't wel gezellig?
Het had toch ook over vandaag kunnen gaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:20 schreef Ynske het volgende:
ja nou, had t je voor t weekend ook al verteld
quote:zoiets
Nee, eenbultige kameel: Injaz, de eerste gekloonde kameelquote:
ja zeg, kan ik wat aan doen dat Fles zaterdag niet kan, en pas ergens in eind mei/juni kanquote:
Ik kan zaterdag ook niet hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja zeg, kan ik wat aan doen dat Fles zaterdag niet kan, en pas ergens in eind mei/juni kan
k vind t eigenlijk geen amateurismequote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef qu63 het volgende:
Lekker terrasje gepakt net!
Alleen beetje jammer dat we vandaag te horen hebben gekregen dat we niet mee mogen doen aan de marktdag in Utrecht met onze company omdat we ons niet hebben ingeschreven
Amateurisme ten top!
Omdat degene die dat zou doen het vergeten wasquote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t eigenlijk geen amateurisme
jullie zouden je toch inschrijven? waarom hebben jullie dat niet doorgezet?
stommigheid dusquote:Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat degene die dat zou doen het vergeten was
Onder andere ja, en meteen de organisatie de schuld geven dat ze ons niet gewaarschuwd hebben, de tutor verrot schelden dat hij niks door had en niet naar onszelf kijken...quote:
van jullie groep dus, en niet van de leiding?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Onder andere ja, en meteen de organisatie de schuld geven dat ze ons niet gewaarschuwd hebben, de tutor verrot schelden dat hij niks door had en niet naar onszelf kijken...
Dat noem ik amateurisme
Ja. Schuld ligt gewoon bij ons, alleen wil bijna niemand dat zienquote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
van jullie groep dus, en niet van de leiding?
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja. Schuld ligt gewoon bij ons, alleen wil bijna niemand dat zien
Ja hoorquote:
Wie/wat houd je tegen?quote:IK WIL OOHOOK
t punt om alleen op een terrasje te gaan zitten, daar zie ik echt geen lol inquote:
Zit wel wat in jaquote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
t punt om alleen op een terrasje te gaan zitten, daar zie ik echt geen lol in
Misschien zitten er nog wel leuke guppies tussenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Ynske het volgende:
strakjes maar net wat eerder richting de hockey gaan, lekker daar nog ff in t zonnetje zitten naar die guppies kijken
neh dat zijn kinderen van rond de 6 maar t is o zo schattig die te zien klooienquote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog wel leuke guppies tussen
Das wel een beetje te jong jaquote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh dat zijn kinderen van rond de 6 maar t is o zo schattig die te zien klooien
neequote:Op woensdag 15 april 2009 17:21 schreef Nicstie het volgende:
als je toch overweegt om een terasje te pakken kan je natuurlijk ook gewoon in een drukke stad gaan zitten en mensen kijken...
beetje wel hequote:
niet op zaterdag in ieder gevalquote:Op woensdag 15 april 2009 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje wel he
wanneer gaan wij terraszitten
Nog geslaagd?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef Ynske het volgende:
ben net voor wat users van OUD op kruidvatactiecrocs te scoren
o mijn grote goden wat een run op die lelijke dingen
Je bent nog steeds blij met het laatste paasei?quote:
Je kan niet vroeg genoeg zijn hequote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik hoor net dat ik pas augustus moet, iets te vroeg dus
ja dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 16 april 2009 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
Persoonlijk vind ik voor een portfolio een gedrukt fotoalbum niet professioneel.
Zou dan meer voor de ingeplakte gaan. Het gevoel van je eigenwerk in handen kunnen nemen ipv
bladeren door een "plaatjesboek".
Je zou ook wel zoiets kunnen maken door sommige foto's in het klein te laten afdrukken.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens
maar wat voor "boek" dan gebruiken.
en idd wat leo zegt, je mist dan wat
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef leonieke het volgende:
Ik ben onnozel geweest
Ik heb een mail gestuurd naar mijn pa om te zeggen dat we verhuisd zijn en nu heb ik als antwoord gekregen dat hij het al wist.
Niets proficiat, niets amai, je hebt een mooi huis (hij heeft foto's gezien), niets ik ben trots op jou.
Alleen bericht dat de dochter van zijn vlam zwanger is van een tweeling (ja grappig hé om dat tegen mij te zeggen...) en dat ze een hoop verbouwingen gaan doen.
Wat verwacht hij nu dat ik doe? Ze proficiat wensen ofzo?Blij zijn voor hen?
het is niet onnozelquote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef leonieke het volgende:
Ik ben onnozel geweest
Ik heb een mail gestuurd naar mijn pa om te zeggen dat we verhuisd zijn en nu heb ik als antwoord gekregen dat hij het al wist.
Niets proficiat, niets amai, je hebt een mooi huis (hij heeft foto's gezien), niets ik ben trots op jou.
Alleen bericht dat de dochter van zijn vlam zwanger is van een tweeling (ja grappig hé om dat tegen mij te zeggen...) en dat ze een hoop verbouwingen gaan doen.
Wat verwacht hij nu dat ik doe? Ze proficiat wensen ofzo?Blij zijn voor hen?
t gaat me er meer om om mn foto's te kunnen tonen op een manier waar a. ik trots op ben, en b. voor de verkoop werkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zou ook wel zoiets kunnen maken door sommige foto's in het klein te laten afdrukken.
Maar volgens mij deden de meeste vakfotografen gewoon grote foto's, niet veel poespas.
Of wil je kunnen laten zien dat je ook mooie bruidsalbums en dergerlijke kan maken?
Ik snap gewoon niet hoe je zo kunt zijn... echt nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
het is niet onnozel
je weet nu iig weer hoe ontzettend bot je vader issorry dat ik t zeg
maar probeer het nu voor jezelf af te sluiten, je doet jezelf er alleen maar meer pijn mee als je iedere keer weer zulks soort reacties krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |