quote:Op donderdag 30 april 2009 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond het al een rare bewoner die zat te klagen over hij geparkeerd stond
Had ik toch een deel goedquote:
Het zal door het nieuws zijn dat hij wat matjes reageert. Ik kan er iig kwaad om worden wat er gebeurd is, maar goed, weinig nut. Ik heb al zo'n rotweek (gisteren oma gecremeerd en begonnen met haar huis te legen) en nog wat shit, kan dit er ook nog wel bij. Ik denk dat ik maar eens op een vechtsport ga of zo, ik moet soms wat frustraties weg kunnen slaan/schoppen/whatever.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je wil liever niet thuis zijn?
Goedeavond.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal door het nieuws zijn dat hij wat matjes reageert. Ik kan er iig kwaad om worden wat er gebeurd is, maar goed, weinig nut. Ik heb al zo'n rotweek (gisteren oma gecremeerd en begonnen met haar huis te legen) en nog wat shit, kan dit er ook nog wel bij. Ik denk dat ik maar eens op een vechtsport ga of zo, ik moet soms wat frustraties weg kunnen slaan/schoppen/whatever.
Beter dan uit frustratie een zooi mensen dood gaan rijden....
reboot!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wil maar niet opstarten vandaag. Gaat lekker.
Te hard gefeest schoongemaakt gisteren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Die opstartproblemen ervaar ik ook wel enigszins.
En dat op de dag van de arbeid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef leonieke het volgende:
Hier een dagje verlofIs wel goed eigenlijk
Maar na 11u uit mijn bed gerold
Ik zeurde nietquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet zeuren jij, je post zelf ook weinig
Sorry danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zeurde niet.
Post vrijwel nergens meer.
Niet nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|