sowieso niet, had misschien een terrasje willen pikken, maar denk dat ik gewoon thuis blijfquote:
quote:
Ik ben ook niet echt wat van plan te gaan doen..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Ynske het volgende:
sowieso niet, had misschien een terrasje willen pikken, maar denk dat ik gewoon thuis blijf
quote:
Ja. Ik ren zo hard ik kan weg uit de Randstad en als het goed is ben ik nog voor 10:20 het land uitquote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Ynske het volgende:
Verder nog iemand plannen met Koninginnedag?
Dan pas?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ik ren zo hard ik kan weg uit de Randstad en als het goed is ben ik nog voor 10:20 het land uit
ja weg ja. Maar "het land uit"?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zal rond 08:15 al weg zijn ja
En terug rond 19:00uur als het niet later is
Oh nou, om 8:15 ben ik Den Bosch ook al voorbij hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, maar wel ver weg van het feestgedruis
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, om 8:15 ben ik Den Bosch ook al voorbij hoor
Moet er gelukkig niet zo vroeg uit, daarom heb ik de vrijdag maar vrijgenomenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
6:53 de bus, 7:38 de trein, dus jaBeetje gebruikelijke werkdag gewoon
Niet zeuren jij, je post zelf ook weinigquote:
Patient Zero is wel gevonden: Kleine Edgar (5) is de bron van alle griepellendequote:
hooks, die leeft nogquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Patient Zero is wel gevonden: Kleine Edgar (5) is de bron van alle griepellende
En jij zit te spammen!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Je bent iig al oranjequote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Ynske het volgende:
zoooo koninginnenach is voor mij al afgerond
eerst gehockeyd en daarna lekker nog wat gaan drinken met de jongens
Spamz0r elk topic zie ik je alquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
fuck off svenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
quote:
Note em en draag em voor voor een ban!quote:
ze hebben niet alles kunnen filmen, maar op t moment dat de camera's de auto in de gaten hadden was de voorruit en bumper en moterkap al beschadigd, en toen reed ie op de naald in.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef Pheno het volgende:
Ik zie de beelden, wazige koekwaus daar. Maar die auto was al gehavend enzo of laten ze expres beelden eruit?
huh? Wat doet de politie aan jouw deur danquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
lol had de politie aan de deur
buurtbewoner had geklaagd over hoe hij geparkeerd stond, politie vond dat buurtbewoner zeikte
mijn auto stond op t parkeerterrein voor het bejaardencentrum, voor ongeveer 40 cm voor een voetpad van ongeveer 1,5 meter.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh? Wat doet de politie aan jouw deur dan
Ahquote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn auto stond op t parkeerterrein voor het bejaardencentrum, voor ongeveer 40 cm voor een voetpad van ongeveer 1,5 meter.
een buurtbewoner (lees: ontzettende zeikerd) vond dat ik dat pad te veel versperde en heeft daarvoor de politie gebeld
dus die stond aan mijn deur, met een enorme smile op t gezicht, dat die vent geklaagd had, dat zij vonden dat de auto niet in de weg stond
Enfin, mee naar beneden gegaan, gast aangesproken, uit goodwill de auto verplaatst, en verder gezellig staan te keuvelen met overige buurtbewoners die de gast een zeikerd vonden
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah
Ik miste inderdaad een klein stukje over wiens auto het ging
Maar dat heb je er nu stiekem bijge-edit
Ik vond het al een rare bewoner die zat te klagen over hij geparkeerd stondquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vond het al een rare bewoner die zat te klagen over hij geparkeerd stond
Had ik toch een deel goedquote:
Het zal door het nieuws zijn dat hij wat matjes reageert. Ik kan er iig kwaad om worden wat er gebeurd is, maar goed, weinig nut. Ik heb al zo'n rotweek (gisteren oma gecremeerd en begonnen met haar huis te legen) en nog wat shit, kan dit er ook nog wel bij. Ik denk dat ik maar eens op een vechtsport ga of zo, ik moet soms wat frustraties weg kunnen slaan/schoppen/whatever.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je wil liever niet thuis zijn?
Goedeavond.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal door het nieuws zijn dat hij wat matjes reageert. Ik kan er iig kwaad om worden wat er gebeurd is, maar goed, weinig nut. Ik heb al zo'n rotweek (gisteren oma gecremeerd en begonnen met haar huis te legen) en nog wat shit, kan dit er ook nog wel bij. Ik denk dat ik maar eens op een vechtsport ga of zo, ik moet soms wat frustraties weg kunnen slaan/schoppen/whatever.
Beter dan uit frustratie een zooi mensen dood gaan rijden....
reboot!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wil maar niet opstarten vandaag. Gaat lekker.
Te hard gefeest schoongemaakt gisteren?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Die opstartproblemen ervaar ik ook wel enigszins.
En dat op de dag van de arbeid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef leonieke het volgende:
Hier een dagje verlofIs wel goed eigenlijk
Maar na 11u uit mijn bed gerold
Ik zeurde nietquote:Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niet zeuren jij, je post zelf ook weinig
Sorry danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zeurde niet.
Post vrijwel nergens meer.
Niet nodigquote:
Goh, de klokkenluider krijgt weer de zak. Het zou eens niet zo zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef qu63 het volgende:
Ik ga morgen maar eens een gesprek aan met mn bedrijfsleider...
Kreeg vandaag van mn chef te horen dat het mijn schuld is dat de hele vulploeg is ontslagen afgelopen maandag... Bij mijn weten waren het toch echt de jongens zelf die liepen te jatten.
Als ik hem had verteld wat ik had gezien dan waren ze nog steeds aan het werk.. Oftewel, oogje dichtknijpen omdat het zulke aardige gozers zijn? Blegh.
euh, leg eens uit? waarom jouw schuld?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef qu63 het volgende:
Ik ga morgen maar eens een gesprek aan met mn bedrijfsleider...
Kreeg vandaag van mn chef te horen dat het mijn schuld is dat de hele vulploeg is ontslagen afgelopen maandag... Bij mijn weten waren het toch echt de jongens zelf die liepen te jatten.
Als ik hem had verteld wat ik had gezien dan waren ze nog steeds aan het werk.. Oftewel, oogje dichtknijpen omdat het zulke aardige gozers zijn? Blegh.
Zoals ik het lees heeft hij tegen zijn chef verteld dat de vulploeg hun eigen zakken vulde.quote:
Er zitten 2 mensen boven mij, mijn chef, en daarboven weer de bedrijfsleider..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft hij tegen zijn chef verteld dat de vulploeg hun eigen zakken vulde.
Leg eens uit qu.
dusss, een chef met een plaat los in zn kopquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zitten 2 mensen boven mij, mijn chef, en daarboven weer de bedrijfsleider..
De bedrijfsleider heeft maandag bijna de hele ploeg ontslagen. Mijn chef gaf mij gisteren dar de schuld van. Als ik het tegen mijn chef had verteld hadden die jongens er nog gewerkt, oftewel een oogje dichtknijpen..
Sorry, maar dan snap ik het dus niet, je chef laat zich dus beinvloeden door jou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zitten 2 mensen boven mij, mijn chef, en daarboven weer de bedrijfsleider..
De bedrijfsleider heeft maandag bijna de hele ploeg ontslagen. Mijn chef gaf mij gisteren dar de schuld van. Als ik het tegen mijn chef had verteld hadden die jongens er nog gewerkt, oftewel een oogje dichtknijpen..
Jup, een losse plaat voor zn kop (schroefje los en plaat voor kop combiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dusss, een chef met een plaat los in zn kop
Ik heb niet het idee dat hij zich door mij laat beïnvloeden, maar het is wel makkelijk om niet zelf de verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Hij gaf namelijk toe dat hij nooit iets zag, maar zei er wel meteen bij dat ze dit onder de vorige bedrijfsleider nooit gedaan zouden hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar dan snap ik het dus niet, je chef laat zich dus beinvloeden door jou?
Wat voor een chef is dat?? Waarom zou jij hem helpen bij een beslissing? Ze hebben gestolen.
Je hebt duidelijk meer aan die bedrijfsleider.
Het is niet bij 1 keer gebleven he. En als er 12 man iedere keer dat ze werken 1 zak chips of blikje fris open trekken (á ¤1 euro) Dan zit je toch gauw op boven de ¤50 aan derving per week extra, op jaarbasis is dat ¤2600! En meestal hielden ze het niet bij 1 ding voor zover ik weet..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:37 schreef Ynske het volgende:
die zak chips opentrekken zou ik me niet eens zo ontzettend druk om maken, maar t moet gewoon niet kunnen, straks wandelen ze nog met de weekboodschappen aan alcohol etc de deur uit.
jatten = de laan uit in mijn ogen
Ik heb mijn ding gezegd tegen de bedrijfsleider, en vrijdag heb ik een gesprek met bedrijfsleider en mn chefquote:
Wist U dat...quote:
Dawissikquote:Op zondag 3 mei 2009 10:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist U dat...
Twit = sufferd/sukkel
Da's niet aardig hè.
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wist U dat...
Twit = sufferd/sukkel
Da's niet aardig hè.
Forum Opties | |