wat was er niet lekker aan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het niet lekker.Ben benieuwd hoe jij het vindt.
Volgens mij blijft het gewoon chocola aan een stokkie in je melk, geen chocolademelk...quote:
hmm dat is niet lekker neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon chocola aan een stokkie in je melk, geen chocolademelk...
ja was lekkerquote:
Was wel een vluggertje!quote:
ben niet zo van lang douchenquote:
Daar is niks mis mee als je daarvoor gaatquote:
Viel wel meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon chocola aan een stokkie in je melk, geen chocolademelk...
Klinkt eigenlijk niet over-enthousiast...quote:
Die ene keer dat ik het gedronken heb, vond ik het best wel lekker. Ik denk gewoon dat je niet te veel melk mag nemen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Ynske het volgende:
verrek melk
die moet je natuurlijk wel in huis hebben....
morgen maar een klein pakje 0% vetmelk gaan halen
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond het te dik romig, niet meer melkachtig.Kreeg er een droge bek van.
Jullie zijn eng.quote:
Valt ook wel mee, vond het romiger dan normale warme choco.quote:
Ik ben bang van nietquote:
Ik heb vandaag ook 2 vergaderingen... Ga me maar weer eens druk maken denk ik..quote:Ik heb vandaag een hele dag vergadering. Nu maar hopen dat ze wat interessant worden
Sucksquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Met hoofdpijn opgestaan, dat zou wel eens een stempel op de dag kunnen drukken.
Noem jij dit weer?quote:
Sukt vooral jaquote:
Er zullen vast wel wat vrouwen werken toch? Die hebben meestal wel een maandvoorraad in hun tas zitten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sukt vooral ja. Hopen dat het wegtrekt, want heb geen pillen meegenomen. Maar die zal iemand anders wel in het pand hebben
Vooral vrouwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat vrouwen werken toch? Die hebben meestal wel een maandvoorraad in hun tas zitten!
Moet maar ja. Vanavond na werk even station Mook-Molenhoek inwijdenquote:
Oude knalpijp!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef qu63 het volgende:
Kreeg net te horen dat mn auto niet door de APK komt.. Reparaties twv ¤600!
Nu dus nog ff 2 maanden door rijden en dan eventueel inruilen tegen een andere auto of toch repareren
Was 't maar kut, dan kon je er tenminste nog iets leuks meequote:
Valt op zich mee, stabilisatorstang zit (te) los, voorvering is stoek en een van mn achterbanden is wat stuk..quote:
Eind juni iddquote:Verloopt je APK over 2 maanden pas dan? Je bent er dan wel goed op tijd mee, maar dat heeft zo te zien nu wel zijn voordelen.
Ik heb nu als budget voor iets nieuws +/- ¤2500 + inruil oude auto..quote:Vraag is natuurlijk of je de auto beter kan laten repareren dan dat je een (nieuwe) auto koopt.. Ik weet niet met welk budget je een nieuwe auto wilt kopen, de vraag blijft natuurlijk of je een betere voor terugkrijgt dan dat je de reparaties laat uitvoeren...
Ik hoop inderdaad wat leuks tegen te komen, of nog een jaartje doorrijden voor ¤600 en dan volgend jaar iets kopen voor ¤3500 ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ohh, voor 2500 kan je best een leuk bakkie kopen. Ik ben zelf ook weer wat (actiever) aan het zoeken, aangezien eind van de maand -als het goed is- ook het vakantiegeld binnen zal komen waardoor het ook een impuls gaat geven aan mijn spaarcenten
.
Daadwerkelijk kopen wil ik in Juni/Juli doen
Zoiets jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad wat leuks tegen te komen, of nog een jaartje doorrijden voor ¤600 en dan volgend jaar iets kopen voor ¤3500 ofzo
wat gaat er kriebelen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoiets ja. Helaas heb ik die luxe niet van het rondrijden, en aangezien het steeds meer gaat kriebelen
Het zelf weer kunnen autorijden. Ik heb sinds 1 december geen auto meer vanwege overstap naar andere werkgeverquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zelf weer kunnen autorijden. Ik heb sinds 1 december geen auto meer vanwege overstap naar andere werkgever
Jaquote:
Autorijden is leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb helemaal niets met auto's, ze zijn alleen handiger dan het OV...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |