Ik vind het ook helemaal geweldig. Mijn ouders (vooral mijn ma) vind het rijden wel leuk, maar niet in de spits, dat haat zequote:
Ik wilde afgelopen week eigenlijk gewoon in de auto stappen en een weekje weg gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geweldig. Mijn ouders (vooral mijn ma) vind het rijden wel leuk, maar niet in de spits, dat haat ze. Beetje suffig vooruitrijden zegt ze dan
.
Nee, autorijden was toch wel een hobby van me, en vond ik het daarom ook niet erg om lange stukken te rijden voor iets kleins
Lekker en senseo in één zinquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Goedgoed, net een lekkere senseo koffie aan het drinken.
Ginder?
quote:
Eigenlijk best wel goedquote:
Was je vrij dat je zo'n slinger hebt gemaaktquote:
Wat ben je aan 't doen voor je huisje dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goedDruk met mn nieuwe huisje, pas ook ondanks de krisis een mooie opslag gekregen
Ja sinds nu dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de provincie op stationsbordjes
Neuh ik werk toch al die kant op, dus kon er wel ff achteraanquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Was je vrij dat je zo'n slinger hebt gemaakt.
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemerquote:
Ahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemer
Wat een fijn nieuwsquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goedDruk met mn nieuwe huisje, pas ook ondanks de krisis een mooie opslag gekregen
Nice!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: zorg dat je handige vrienden/familie hebt. Een dubbel wandcontactdoosje is al 150+ euro bij die afzettersquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |