Ik vind het ook helemaal geweldig. Mijn ouders (vooral mijn ma) vind het rijden wel leuk, maar niet in de spits, dat haat zequote:
Ik wilde afgelopen week eigenlijk gewoon in de auto stappen en een weekje weg gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geweldig. Mijn ouders (vooral mijn ma) vind het rijden wel leuk, maar niet in de spits, dat haat ze. Beetje suffig vooruitrijden zegt ze dan
.
Nee, autorijden was toch wel een hobby van me, en vond ik het daarom ook niet erg om lange stukken te rijden voor iets kleins
Lekker en senseo in één zinquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Goedgoed, net een lekkere senseo koffie aan het drinken.
Ginder?
quote:
Eigenlijk best wel goedquote:
Was je vrij dat je zo'n slinger hebt gemaaktquote:
Wat ben je aan 't doen voor je huisje dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goedDruk met mn nieuwe huisje, pas ook ondanks de krisis een mooie opslag gekregen
Ja sinds nu dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de provincie op stationsbordjes
Neuh ik werk toch al die kant op, dus kon er wel ff achteraanquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Was je vrij dat je zo'n slinger hebt gemaakt.
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemerquote:
Ahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemer
Wat een fijn nieuwsquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel goedDruk met mn nieuwe huisje, pas ook ondanks de krisis een mooie opslag gekregen
Nice!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: zorg dat je handige vrienden/familie hebt. Een dubbel wandcontactdoosje is al 150+ euro bij die afzettersquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrijdag meerwerk bespreken met de aannemer
Wat bedoel je met 'senseo in één zin' ?quote:
Zoals het er staat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'senseo in één zin' ?
LoL, dit is typisch FOK eh, als je om uitleg vraagt krijg je nooit antwoord. Bende kinderen zeg.quote:
moet je lezen wie het kind hier isquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
LoL, dit is typisch FOK eh, als je om uitleg vraagt krijg je nooit antwoord. Bende kinderen zeg.
Waarom zou ik senseo nu niet in één zin schrijven?
Ah, nu snap ik hoe jij het las.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik dacht dat ze 'Lekker' antwoordde op mijn vraag 'en Ginder?'.
LOLZZ
Ik heb ook al tijden koopijn, maar negeer het maar. Net als die stomme buik van me. Dat mindert ook maar niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef Ynske het volgende:
moggeh mannen
gister weer koppijn
toch gaan sporten, was wel nuttig, voelde me een stuk beter
nee, k heb gister voor t sporten dik een uur in een zomerjurkje zitten afkoelen op het balkon, daarna ging t echt veel beter. nu nergens meer last vanquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk gaat het best wel goed!
al zijn het echt rare dagen hier
met jou? nog koppijn?
is dat niet heeeeel koud?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, k heb gister voor t sporten dik een uur in een zomerjurkje zitten afkoelen op het balkon, daarna ging t echt veel beter. nu nergens meer last van
fris is een beter woordquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat niet heeeeel koud?
wel fijn dat je nu nergens last meer van hebt
Ah, "fris".quote:
Jij bent goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
Wat de neuk heeft dit met "typisch fok" te maken? Je vergeet het woord "lekker".
"lekker" en "senseo" in één zin gebruiken is volgens es70 vreemd. Iets zegt me dat ze senseo koffie niet lekker vindt.
Het is een slowchat, zelfs muggenziften duurt een dagquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn we daarover nu nog aan muggenziften?.
Bij voorkeurquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een slowchat, zelfs muggenziften duurt een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |