Mogguh!quote:
Dat zijn inderdaad dingen die best wat geld kunnen gaan kosten ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef leonieke het volgende:
euh... er is geen geld meer om nog zaken aan te passen![]()
Nee, dat is nu ook niet waar, hoor, maar we sparen nu liever nog wat extra omdat mijn auto waarschijnlijk niet meer door de keuring zal geraken en we nog niet echt een idee hebben wat de vruchtbaarheidsbehandelingen ons zullen kosten.
Dus de laatste foto's zijn eigenlijk nog actueel begrijp ik?quote:Onlangs wel planken gelegd in de berging zodat we alles wat kunnen ordenen, maar inbouwcassette, eettafel, garagepoorten, trap, voegwerken, ... zullen nog uitgesteld worden (in die volgorde waarschijnlijk)
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef leonieke het volgende:
Bwa, het is wel wat netter op de foto's dan nu aangezien de tafel vol ligt met papieren en een berg was die ik straks nog moet strijken
hoe gaat ie met je?quote:
Das waar, maar dan staan de volgende deadlines alweer vrolijk voor de deur!quote:
Zo gaat dat natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das waar, maar dan staan de volgende deadlines alweer vrolijk voor de deur!
Goed hoor, en met jou daar in D*****?quote:
Huisje, boompje, beestje?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef jemoeder125 het volgende:
't gaat zijn gangetje! Al word ik steeds burgerlijkerBen nu 3 dagen in de week aant werk!
En de rest dan?quote:
Weet ik het? Wat denk jij? Jortk versie 814.6?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zucht, weer klonen, is het allemaal zo lastig om gewoon met 1 nick te posten? of is dit de nick die ik denk?
De laatste keer dat ik dat probeerde wou het niet helemaal lukken neequote:Op zondag 3 mei 2009 @ 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zucht, weer klonen, is het allemaal zo lastig om gewoon met 1 nick te posten? of is dit de nick die ik denk?
Mogguh!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:12 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Straks weer een hele voormiddag vergaderen
Hoi!quote:
mn telefoon ging net om door te geven dat vandaag niet ging lukken, dus ja ik was al wakkerquote:Op maandag 4 mei 2009 08:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoi!
Dat wist je vandaag al? Of ben je er speciaal vroeg voor opgestaan?
Nouja, dan maar hopen op lekker weer vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 08:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn telefoon ging net om door te geven dat vandaag niet ging lukken, dus ja ik was al wakker
vanmiddag word t slechtquote:Op maandag 4 mei 2009 08:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, dan maar hopen op lekker weer vandaag
Bij mij de studiequote:
Ja, hoezo?quote:
dat weet ik, maar ik wil niets aan mijn rekening koppelenquote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Je kan het ook makkelijk zelf aanmaken hoor, kost niets!
Ik heb em al 3 jaar aan mn bankrekening gekoppeld geloof ik!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind PayPal best heerlijk, doe het zelf wel met mijn creditcard, maar aan een bank koppelen kan ook sindskort.
Je moet altijd toestemming geven voor de transactie, en PayPal heeft het best goed voor elkaar mocht er iets verkeerd zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik wil niets aan mijn rekening koppelen
daarbij vind ik het vaak ook nog onduidelijk
Als het vanavond maar goed is, anders neem ik maar een paraplu mee de ahoy inquote:
ín Ahoy zal het wel droog zijn, toch? Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het vanavond maar goed is, anders neem ik maar een paraplu mee de ahoy in
Hoe was het?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
http://www.ahoy.nl/evenementen/Counting-Crows-mei09
Erg leuk. Het voorprogramma vond ik zelf wat minder geslaagd (hoe snel kan ik op een electrische gitaar rammen), maar Adam was weer leuk bezig. En 2 minuten stilte die nageleefd wordt, het kan welquote:
Als het half was, was de thee er al uitgelopen.quote:
Ik heb mezelf er af gesoept.quote:
En dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het half was, was de thee er al uitgelopen.
Of een extreme vorm van Ice-teaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het half was, was de thee er al uitgelopen.
Ik sla een rondje overquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef Ynske het volgende:
tast toe
[ afbeelding ]
heb net zelf flikken gemaakt
Er gebeurt hier best wel eens watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef es70 het volgende:
Hoe kan ik hier nou posten als er niks gebeurt.
En ja, dat was wel zeuren Qutiepie.
Wat zit eropquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef Ynske het volgende:
tast toe
[ afbeelding ]
heb net zelf flikken gemaakt
Da's geen walnoot johquote:
Wat danquote:
das een gejat plaatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zit erop.
Ik herken pepita's, amandel en pecannoot... Wat is het laatste.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
das een gejat plaatje
heb er gemaakt met witte bolletjes op, hazelnoot, rozijnen en amandel
quote:
ja zoiets als discodipquote:Witte bolletjes. Discodip maar dan alleen in wit
. Nootjes zijn okay, rozijnen vind ik niet zo lekker
.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst is het altijd wachten tot de leukste hier zijn en de anderen niet.![]()
Zeldzaamheid.
Bengeltjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst is het altijd wachten tot de leukste hier zijn en de anderen niet.![]()
Zeldzaamheid.
Ohquote:
Ynske.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Bengeltje.
Ik blijf hier vaak genoeg weg om anderen de kans te geven.
Dat heb ik ook meestal. Trouwens ook met dingen die ik koop omdat ik er zo'n trek in hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja zoiets als discodip
stom eigelijk, vind t leuk om te doen nu zijn ze klaar en heb ik er geen zin meer in
ja goeie vraagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ynske.![]()
Wanneer bent u weer in het zuiden des landes?
Oh, nu ik het nog 's lees zie ik ineens wat ik gezegd hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Es..
Ze moeten de hint nog begrijpen.![]()
Lekker, weekje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja goeie vraag
ergens in juni denk ik, eind mei zit ik in zeeland
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, nu ik het nog 's lees zie ik ineens wat ik gezegd heb. Zo bedoelde ik het dus niet
.
kom maar opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef es70 het volgende:
Okay, iemand zin in een gewetensvraag/discussie.
zoiets, eerst gaat mijn zus, als zij weggaan, ga ik n ong 1,5 week en blijf wat langer waarbij de laatste dagen paps en mams ook komen, gewoon gezelligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, weekje?Heerlijk als het ook nog eens zonnig is.
Relaties...quote:
Ik was ook te laatquote:
Da's prima hoor, ik wilde het alleen niet laten staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het nog net gelezen. Waarom zou dat niet kunnen?
nouja, er wordt toch iets gevraagd. Wat moet je dan doen liegen erover?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's prima hoor, ik wilde het alleen niet laten staan.
Nou, omdat dat het, als het geen juichende recensie is misschien als natrappen gezien kan worden.
Buiten het gebrek aan 'geestelijke klik' en dat zijn er niet zoveel argumenten eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nouja, er wordt toch iets gevraagd. Wat moet je dan doen liegen erover?
Dat gedeelte zou je kunnen ontwijken natuurlijk, tot ze er zelf naar vragen.
Bummerquote:
Best welquote:
En dan straks weer zeuren dat het hier zo stil is!quote:
Die heb ik ook een keer gehad!quote:
Maar volgens mij is er inmiddels vandaag al meer gepost dan de hele vorige weekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan straks weer zeuren dat het hier zo stil is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |