Waar is Pim? Die hoor ik gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Juist, een Pim of Renate is een betere keus, al lijkt het me ook leuk die laatste te zien huilen
Hij zegt wel eens wat, maar niets onmisbaars voor de groep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is Pim? Die hoor ik gewoon helemaal niet.
Een sneaky motherfucker, maar dan er zo dik opgelegd dat je er niet in kunt trappen.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg antipathiek overkomen. Ook in het echie.
Ik quote hem nog wel eens voor je.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
Geniaal voor de week opdracht , dat je 2 mensen kiest via de site die 48uur moeten zwijgen !
of 1 persoon dan mss al, Renate, jeroen
even onder de aandacht nogmaals brengen mochten de makers t lezen![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
Geniaal voor de week opdracht , dat je 2 mensen kiest via de site die 48uur moeten zwijgen !
vast met zn pietje aan het spelenquote:
Juist niet. Strak op rantsoen. Dán komen de irritaties.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Soury het volgende:Ja kunnen we als users er geen berg alcohol in mieteren dan gaat het wel los
Eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
JUISTquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
omdat het kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik quote hem nog wel eens voor je.
[..]
En na het rantsoen op nuchtere maag aan de alcoholquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist niet. Strak op rantsoen. Dán komen de irritaties.
Uien!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
rapapapapapapapaaaa paprikaquote:
ideeen box op de sitequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef Jimbo het volgende:
Net als achter de schermen zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
Eerst ontberingen. Niks geen alcohol en ander feestgedruis. Afzien en dan alcohol erin. Voor het leukste effect.
Ik had even de hoop dat Jeroen zijn bek moest houden.quote:
quote:
Vertel! Was het gezellig, vannacht?quote:
+ een mooie vrouw (liefst cup dubbel C) als stripper!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
Eerst ontberingen. Niks geen alcohol en ander feestgedruis. Afzien en dan alcohol erin. Voor het leukste effect.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:57 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat Jeroen zijn bek moest houden.
Maw, Bart is stoned heeft een lulkick gekregen en kan zijn mond niet houden. En wil nu met Eline praten?quote:
Ik neem je advies ter harte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Die wil je niet kennen hoor, ik waarschuw je !
Eén oogopslag is voldoendequote:
quote:
ja!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja even de maskers afquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel leuk, geeft een inkijkje in de gedachtes van de overlevers.
No such luckquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:57 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat Jeroen zijn bek moest houden.
Idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef mazaru het volgende:
Bart spreekt alsof hij Sinterklaas speelt
Ben jij een medewerker dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef Pl0x het volgende:
* Dagboeken <- ok word geregeld (Wil ik ook wel doen updaten site)
* Highlights & Laatste nieuwtjes De site word weinig op gezet. (Kan ik wel doen)
ze is 24quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Gootsteen het volgende:
Is Renate niet ook als enige 10 jaar ouder ofzo ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Gootsteen het volgende:
Is Renate niet ook als enige 10 jaar ouder ofzo ?
Ik hoor dat nu pas ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Varen het volgende:
Mist het contact met vrienden, vrijheid en dagritme het meest
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef mazaru het volgende:
Bart spreekt alsof hij Sinterklaas speelt
uiersquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ga hem zo kijken haha, maar ff dit kijken nu.
en ja, allemaal uien bestellen!![]()
Hoop het !!! krijg ik een beetje wie is wie indrukquote:
Die kuthoer van een Amber moet van haar als eerste weg, let maar op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef NrTH het volgende:
Ben benieuwd naar wie Renate gaat noemen als eerste die weg moet en met wie ze het best kan.. :x
Volgens mij zei hij 1994 ! Zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Eg_Wel het volgende:
Goh.. Die Jeroen heet toch Oostveen van achter? Dan loog hij niet over zijn broer.
RGB, in het dagelijkse leven bekend als Ronald
Oostveen, wordt in 1993 opnieuw opgepakt wegens het inbreken in computers.
Hij krijgt een boete van 5000 gulden opgelegd, plus een voorwaardelijke
celstraf van zes maanden.
http://www.vanduurenmedia.nl/boeken/169-7/sample.pdf
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Eg_Wel het volgende:
Goh.. Die Jeroen heet toch Oostveen van achter? Dan loog hij niet over zijn broer.
RGB, in het dagelijkse leven bekend als Ronald
Oostveen, wordt in 1993 opnieuw opgepakt wegens het inbreken in computers.
Hij krijgt een boete van 5000 gulden opgelegd, plus een voorwaardelijke
celstraf van zes maanden.
http://www.vanduurenmedia.nl/boeken/169-7/sample.pdf
Alle vrouwen zijn 18, als Renate zegt dat ze 24 is, dan weet ik genoeg.quote:
Ja, en wat keek hij blij toen Bart het n.a.v. die opmerking over een verassing hadquote:
Ja, maar ik vind wel dat hij dat nu in één keer, in die ene minuut, voor een groot deel goed maaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij spijt heeft van de manier waarop hij zich op FOK! heeft geprofileerd.
Ik vind Peter wel ok.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Varen het volgende:
Met Peter gaat het slecht. In de kist gelegen, is kapot vandaag.
Vindt het een leuke groep.
Kan het beste met de dames.
Denkt dat hijzelf of Renate er het eerste uitgaat.
Hij denkt dat hij een achterstand heeft op de Fora's
Mist heel erg sigaretten.
de isoleercelquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:11 schreef ilsejuhhh het volgende:
wat is dat hok? met die rolluik ervoor?
Dat idee heb ik ook, mede omdat hij dat ook zei daarnetquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij spijt heeft van de manier waarop hij zich op FOK! heeft geprofileerd.
Ik dacht dat hij erger zou zijn, zo komt hij wel sympathiek over. Is die Wiebe hier nog wel eens geweest ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik trek dat niet, ik heb zo'n hekel aan die kop, ik ontken vooralsnog alles nog even.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar ik vind wel dat hij dat nu in één keer, in die ene minuut, voor een groot deel goed maakt
Zegt toch al genoeg over die gozer, wat een kwal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Varen het volgende:
Jeroen aan de beurt.
Met Jeroen gaat het goed, Vindt de bunker leuk maar ook saai.
Er zitten een paar leuke tussen: Bobby, Eline, Amber en Pim
Met de rest heeft hij niet veel.
Ook hij denkt dat Renate er het eerst uit gaat.
Hij heeft echt zijn best gedaan met de opdracht maar gaat lekker slapen.
Mist zijn biertje
Wiebe zit op de Canarische eilanden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij erger zou zijn, zo komt hij wel sympathiek over. Is die Wiebe hier nog wel eens geweest ?
Ging over Peter, niet over Jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik trek dat niet, ik heb zo'n hekel aan die kop, ik ontken vooralsnog alles nog even.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ging over Peter, niet over Jeroen
Ha Wiebequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wiebe zit op de Canarische eilanden.
Check, goeie TTquote:
Dat was eigenlijk de reden dat ik hem wel mocht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ja dat vind ik nou ook.. jammer dat hij zo zijn best had gedaan zonder gemopperquote:
eeeuhhh, neequote:
Haha.quote:
Omdat hij nogal diep in het achterste van Jeroen zit, daar kijkt hij echt nogal tegenop volgens mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Bobby noemt als eerste dat het slordig is van de andere 7, dat de opdracht mislukt is.
dat doet ie expres ik weet het zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef Dottey het volgende:
no .. ligt het er helemaal der uit effe bij mij vanaf jeroen.. schiet ook wel op
Erg is dat he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Peter ook stukken sympathieker dan zijn ego hier.
Jep, ook moe met wallenquote:
In DGK kregen de bewoners 's ochtends vitaminepillen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:24 schreef Susi het volgende:
Ik vrees dat die wallen van mensen er steeds slechter uit gaan zien, zo zonder zonlicht.
Wat zíet ze eruit zeg, die houdt het niet lang meer vol.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
Zo, Renate er in en er nķķit meer uit.
Moor de straathond?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef Rijpie het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze net heeft meegedaan aan ciske de rat de musical
Was wel schattig hoe hij me gisteren probeerde te overtuigen. En ach, die jongen gooit zichzelf ook ineens in het diepe van FOK!. Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?quote:
Dat heb ik ook compleet gemist idd, volgens mij hebben die 2 geen woord gewisseld met elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ze noemt Marielin als degene die ze het graagst mag, en dat was wederzijds.
Was me niet eens opgevallen.
Echt ? Nooit geweten. Maar die konden naar buiten, de zon in en alles doen wat ze wilden. Hadden zelfs nog een kok lopen af en toequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
In DGK kregen de bewoners 's ochtends vitaminepillen.
Dikke wijf opmerkingquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
Nou meid, ga maar weer snel terug de zee in, gezellig bij die andere zeekoeien.
aan de andere kant van de rolluik word nog veel harder gepraat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:27 schreef Kinga het volgende:
Alsof de mensen je niet kunnen horen achter dat rolluikje.... en zij praat al hard.
Die Amber nu ook! Die knippert wel 30 keer per seconde met haar ogenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze liegt alles bij elkaar. Haar ogen draaien naar links als ze antwoordt.
In jouw geval beide.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?
en laten we hopen dat renate dr snel uit gaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Amber komt lachend binnen, die zit er nog wel 2 weekjes.
Ach, daar heb ik wel een cremepje voor hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ze moet alleen haar baard scheren.
Ik vind je eerder een hitsig malteser leeuwtjequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was wel schattig hoe hij me gisteren probeerde te overtuigen. En ach, die jongen gooit zichzelf ook ineens in het diepe van FOK!. Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?
Renate is idd een 'basket case'quote:Renate gaat 't niet volhouden, denk ik.
Die ziet er inderdaad nog aardig fris uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Amber komt lachend binnen, die zit er nog wel 2 weekjes.
Dat heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut![]()
Amber wil afwijkende mensen afvoeren en vergassen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Amber is inderdaad echt een meeloopstertje.
Renate gaat volgens mij nog een tragische toekomst tegemoet. Waarschijnlijk wordt ze over een jaar of 10 in extreme verwarde staat teruggevonden op een camping in de Ardennen, mompelend, naakt, met een prei onder haar oksel en een vogelnestje op haar hoofd.
Gevalletje eigen onzekerheid projecteren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Die zieke hoer komt trouwens veel onzekerder over dan Renate.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Renate gaat volgens mij nog een tragische toekomst tegemoet. Waarschijnlijk wordt ze over een jaar of 10 in extreme verwarde staat teruggevonden op een camping in de Ardennen, mompelend, naakt, met een prei onder haar oksel en een vogelnestje op haar hoofd.
Beetje welquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef ilsejuhhh het volgende:
heeft amber nu schuld bekend?
wie? amber?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Die zieke hoer komt trouwens veel onzekerder over dan Renate.
Ik weet niet of je een krentenbaard ook met een scheermesje kan scheren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ze moet alleen haar baard scheren.
Inderdaad, hou ik ook niet zo van...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind Renate irritant maar Amber lijkt haar idd vooral niet te mogen omdat ze wat anders is dan de rest... niet conform normaal... hoe ze dat ook letterlijk zei met een smirk erbij komt toch wel beetje over als een verwend popje (met niet-zo-popje-huid)
Maar met een kapmes wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet of je een krentenbaard ook met een scheermesje kan scheren?
Ja, ze zei wel 3 keer "Ik vind dat Renate een onzekere indruk maakt".quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gevalletje eigen onzekerheid projecteren.
Of het zo erg zal zijn weet ik niet, maar ze worstelt wel erg met de dingen des levens.... ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Waarover?quote:
Hij is echt leuk, beetje bommetjes plaatsen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef D. het volgende:
Jeroen gaat zo uitspreken wie hij denkt dat de groep weg wil hebben
oh ik zie dat je al aangepast hebtquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze zei wel 3 keer "Ik vind dat Renate een onzekere indruk maakt".
Is trouwens ook maar de vraag of zekerheid minder stemmen oplevert dan zekerheid.
Dat ze niet gecheckt heeft of Jeroen sliep. Wel netjes van dr.quote:
Ik heb tot nu toe wel bewondering voor haar. Ze heeft een lastig huidprobleem maar zit wel in een irs .. Plus dat ze geen mogenlijkheid heeft gehad om die camera proof make-up van haar gezicht te halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Sprekend een toekomstige ms. Crabtree uit Southpark.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Ik kreeg een geweldig mental imagequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk al, ik ken haar ergens vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Sprekend een toekomstige ms. Crabtree uit Southpark.
[ afbeelding ]
Ah okay.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Leandra het volgende:
Dat ze Jeroen ff had moeten wakkermaken voor hij de vissenkom omgooide
Dus ze heeft Jeroen 'een oor aangenaaid' ? Dat levert punten op hč !quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Leandra het volgende:
Dat ze Jeroen ff had moeten wakkermaken voor hij de vissenkom omgooide
Of het een act is weet ik niet, maar ik geloof niet in een opdracht van B&B.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:40 schreef yvonne het volgende:
En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jeroen "de Mol" is, jaja, ander programma, maar het lijkt echt of hij per se en constant tegendraads wil en gaat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |