Jep, ook moe met wallenquote:
In DGK kregen de bewoners 's ochtends vitaminepillen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:24 schreef Susi het volgende:
Ik vrees dat die wallen van mensen er steeds slechter uit gaan zien, zo zonder zonlicht.
Wat zíet ze eruit zeg, die houdt het niet lang meer vol.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
Zo, Renate er in en er nóóit meer uit.
Moor de straathond?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef Rijpie het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze net heeft meegedaan aan ciske de rat de musical
Was wel schattig hoe hij me gisteren probeerde te overtuigen. En ach, die jongen gooit zichzelf ook ineens in het diepe van FOK!. Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?quote:
Dat heb ik ook compleet gemist idd, volgens mij hebben die 2 geen woord gewisseld met elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ze noemt Marielin als degene die ze het graagst mag, en dat was wederzijds.
Was me niet eens opgevallen.
Echt ? Nooit geweten. Maar die konden naar buiten, de zon in en alles doen wat ze wilden. Hadden zelfs nog een kok lopen af en toequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
In DGK kregen de bewoners 's ochtends vitaminepillen.
Dikke wijf opmerkingquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
Nou meid, ga maar weer snel terug de zee in, gezellig bij die andere zeekoeien.
aan de andere kant van de rolluik word nog veel harder gepraat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:27 schreef Kinga het volgende:
Alsof de mensen je niet kunnen horen achter dat rolluikje.... en zij praat al hard.
Die Amber nu ook! Die knippert wel 30 keer per seconde met haar ogenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze liegt alles bij elkaar. Haar ogen draaien naar links als ze antwoordt.
In jouw geval beide.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?
en laten we hopen dat renate dr snel uit gaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Amber komt lachend binnen, die zit er nog wel 2 weekjes.
Ach, daar heb ik wel een cremepje voor hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ze moet alleen haar baard scheren.
Ik vind je eerder een hitsig malteser leeuwtjequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was wel schattig hoe hij me gisteren probeerde te overtuigen. En ach, die jongen gooit zichzelf ook ineens in het diepe van FOK!. Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?
Renate is idd een 'basket case'quote:Renate gaat 't niet volhouden, denk ik.
Die ziet er inderdaad nog aardig fris uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Amber komt lachend binnen, die zit er nog wel 2 weekjes.
Dat heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut![]()
Amber wil afwijkende mensen afvoeren en vergassen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Amber is inderdaad echt een meeloopstertje.
Renate gaat volgens mij nog een tragische toekomst tegemoet. Waarschijnlijk wordt ze over een jaar of 10 in extreme verwarde staat teruggevonden op een camping in de Ardennen, mompelend, naakt, met een prei onder haar oksel en een vogelnestje op haar hoofd.
Gevalletje eigen onzekerheid projecteren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Die zieke hoer komt trouwens veel onzekerder over dan Renate.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Renate gaat volgens mij nog een tragische toekomst tegemoet. Waarschijnlijk wordt ze over een jaar of 10 in extreme verwarde staat teruggevonden op een camping in de Ardennen, mompelend, naakt, met een prei onder haar oksel en een vogelnestje op haar hoofd.
Beetje welquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef ilsejuhhh het volgende:
heeft amber nu schuld bekend?
wie? amber?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Die zieke hoer komt trouwens veel onzekerder over dan Renate.
Ik weet niet of je een krentenbaard ook met een scheermesje kan scheren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ze moet alleen haar baard scheren.
Inderdaad, hou ik ook niet zo van...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind Renate irritant maar Amber lijkt haar idd vooral niet te mogen omdat ze wat anders is dan de rest... niet conform normaal... hoe ze dat ook letterlijk zei met een smirk erbij komt toch wel beetje over als een verwend popje (met niet-zo-popje-huid)
Maar met een kapmes wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet of je een krentenbaard ook met een scheermesje kan scheren?
Ja, ze zei wel 3 keer "Ik vind dat Renate een onzekere indruk maakt".quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gevalletje eigen onzekerheid projecteren.
Of het zo erg zal zijn weet ik niet, maar ze worstelt wel erg met de dingen des levens.... ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Waarover?quote:
Hij is echt leuk, beetje bommetjes plaatsen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef D. het volgende:
Jeroen gaat zo uitspreken wie hij denkt dat de groep weg wil hebben
oh ik zie dat je al aangepast hebtquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze zei wel 3 keer "Ik vind dat Renate een onzekere indruk maakt".
Is trouwens ook maar de vraag of zekerheid minder stemmen oplevert dan zekerheid.
Dat ze niet gecheckt heeft of Jeroen sliep. Wel netjes van dr.quote:
Ik heb tot nu toe wel bewondering voor haar. Ze heeft een lastig huidprobleem maar zit wel in een irs .. Plus dat ze geen mogenlijkheid heeft gehad om die camera proof make-up van haar gezicht te halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Sprekend een toekomstige ms. Crabtree uit Southpark.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Ik kreeg een geweldig mental imagequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk al, ik ken haar ergens vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Sprekend een toekomstige ms. Crabtree uit Southpark.
[ afbeelding ]
Ah okay.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Leandra het volgende:
Dat ze Jeroen ff had moeten wakkermaken voor hij de vissenkom omgooide
Dus ze heeft Jeroen 'een oor aangenaaid' ? Dat levert punten op hè !quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Leandra het volgende:
Dat ze Jeroen ff had moeten wakkermaken voor hij de vissenkom omgooide
Of het een act is weet ik niet, maar ik geloof niet in een opdracht van B&B.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:40 schreef yvonne het volgende:
En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jeroen "de Mol" is, jaja, ander programma, maar het lijkt echt of hij per se en constant tegendraads wil en gaat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |