Erg is dat he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Peter ook stukken sympathieker dan zijn ego hier.
Jep, ook moe met wallenquote:
In DGK kregen de bewoners 's ochtends vitaminepillen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:24 schreef Susi het volgende:
Ik vrees dat die wallen van mensen er steeds slechter uit gaan zien, zo zonder zonlicht.
Wat zíet ze eruit zeg, die houdt het niet lang meer vol.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Espabilado het volgende:
Zo, Renate er in en er nóóit meer uit.
Moor de straathond?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef Rijpie het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze net heeft meegedaan aan ciske de rat de musical
Was wel schattig hoe hij me gisteren probeerde te overtuigen. En ach, die jongen gooit zichzelf ook ineens in het diepe van FOK!. Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?quote:
Dat heb ik ook compleet gemist idd, volgens mij hebben die 2 geen woord gewisseld met elkaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ze noemt Marielin als degene die ze het graagst mag, en dat was wederzijds.
Was me niet eens opgevallen.
Echt ? Nooit geweten. Maar die konden naar buiten, de zon in en alles doen wat ze wilden. Hadden zelfs nog een kok lopen af en toequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
In DGK kregen de bewoners 's ochtends vitaminepillen.
Dikke wijf opmerkingquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Mylene het volgende:
Nou meid, ga maar weer snel terug de zee in, gezellig bij die andere zeekoeien.
aan de andere kant van de rolluik word nog veel harder gepraat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:27 schreef Kinga het volgende:
Alsof de mensen je niet kunnen horen achter dat rolluikje.... en zij praat al hard.
Die Amber nu ook! Die knippert wel 30 keer per seconde met haar ogenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze liegt alles bij elkaar. Haar ogen draaien naar links als ze antwoordt.
In jouw geval beide.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
Plus dat ik gewoon een labrador ben. Of was het nu een golden retriever?
en laten we hopen dat renate dr snel uit gaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Amber komt lachend binnen, die zit er nog wel 2 weekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |