Ik trek dat niet, ik heb zo'n hekel aan die kop, ik ontken vooralsnog alles nog even.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar ik vind wel dat hij dat nu in één keer, in die ene minuut, voor een groot deel goed maakt
Zegt toch al genoeg over die gozer, wat een kwal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Varen het volgende:
Jeroen aan de beurt.
Met Jeroen gaat het goed, Vindt de bunker leuk maar ook saai.
Er zitten een paar leuke tussen: Bobby, Eline, Amber en Pim
Met de rest heeft hij niet veel.
Ook hij denkt dat Renate er het eerst uit gaat.
Hij heeft echt zijn best gedaan met de opdracht maar gaat lekker slapen.
Mist zijn biertje
Wiebe zit op de Canarische eilanden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij erger zou zijn, zo komt hij wel sympathiek over. Is die Wiebe hier nog wel eens geweest ?
Ging over Peter, niet over Jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik trek dat niet, ik heb zo'n hekel aan die kop, ik ontken vooralsnog alles nog even.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ging over Peter, niet over Jeroen
Ha Wiebequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wiebe zit op de Canarische eilanden.
Check, goeie TTquote:
Dat was eigenlijk de reden dat ik hem wel mocht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij spijt heeft van de manier waarop hij zich op FOK! heeft geprofileerd.
ja dat vind ik nou ook.. jammer dat hij zo zijn best had gedaan zonder gemopperquote:
eeeuhhh, neequote:
Haha.quote:
Omdat hij nogal diep in het achterste van Jeroen zit, daar kijkt hij echt nogal tegenop volgens mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
Bobby noemt als eerste dat het slordig is van de andere 7, dat de opdracht mislukt is.
dat doet ie expres ik weet het zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef Dottey het volgende:
no .. ligt het er helemaal der uit effe bij mij vanaf jeroen.. schiet ook wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |