quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Amber: 't is niet alleen maar fokkers die kijken
Kunstzinnige Roel is trouwens helemaal hooked aan TheBunker. Samen met zijn vrouw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:42 schreef NrTH het volgende:
Komt er nog een nieuwe opdracht vandaag?
Oh en even nog weer:
Jeroen [ afbeelding ]
Dat is al mislukt doordat Jeroen "in slaap viel".quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie 8 mensen door de bunker lopen
Ligt er niemand in de doodskist?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie 8 mensen door de bunker lopen
Ligt er niemand in de doodskist?
Ik vind 'm tof. Elk spel moet van die tegendraadse figuren hebben. Meestal heb ik juist een antipathie tegen die mensen, maar Jeroen vind ik tof.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:40 schreef yvonne het volgende:
En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jeroen "de Mol" is, jaja, ander programma, maar het lijkt echt of hij per se en constant tegendraads wil en gaat zijn
Echt?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is al mislukt doordat Jeroen "in slaap viel".
Hij viel mij ook erg mee, eerste indruk was niet geheel kloppend bij hem, best toffe gast ^^quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunstzinnige Roel is trouwens helemaal hooked aan TheBunker. Samen met zijn vrouw.
me 2quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Espabilado het volgende:
Zullen de mannen nu niet balen dat ze FC Barcelona - Chelsea missen?
Ga ik iig wel kijken nu
Ja, 10 minuten voordat zijn beurt er op zatquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
De inhoud van de vissekom over zijn kruis?
Bij mij is dat dit keer omgekeerd het geval.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Susi het volgende:
Ik vind 'm tof. Elk spel moet van die tegendraadse figuren hebben. Meestal heb ik juist een antipathie tegen die mensen, maar Jeroen vind ik tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |