Maar met een kapmes wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet of je een krentenbaard ook met een scheermesje kan scheren?
Ja, ze zei wel 3 keer "Ik vind dat Renate een onzekere indruk maakt".quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gevalletje eigen onzekerheid projecteren.
Of het zo erg zal zijn weet ik niet, maar ze worstelt wel erg met de dingen des levens.... ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Amber is inderdaad echt een meeloopstertje.
Renate gaat volgens mij nog een tragische toekomst tegemoet. Waarschijnlijk wordt ze over een jaar of 10 in extreme verwarde staat teruggevonden op een camping in de Ardennen, mompelend, naakt, met een prei onder haar oksel en een vogelnestje op haar hoofd.
Waarover?quote:
Hij is echt leuk, beetje bommetjes plaatsen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef D. het volgende:
Jeroen gaat zo uitspreken wie hij denkt dat de groep weg wil hebben
oh ik zie dat je al aangepast hebtquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ze zei wel 3 keer "Ik vind dat Renate een onzekere indruk maakt".
Is trouwens ook maar de vraag of zekerheid minder stemmen oplevert dan zekerheid.
Dat ze niet gecheckt heeft of Jeroen sliep. Wel netjes van dr.quote:
Ik heb tot nu toe wel bewondering voor haar. Ze heeft een lastig huidprobleem maar zit wel in een irs .. Plus dat ze geen mogenlijkheid heeft gehad om die camera proof make-up van haar gezicht te halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Renate gaat volgens mij nog een tragische toekomst tegemoet. Waarschijnlijk wordt ze over een jaar of 10 in extreme verwarde staat teruggevonden op een camping in de Ardennen, mompelend, naakt, met een prei onder haar oksel en een vogelnestje op haar hoofd.
Sprekend een toekomstige ms. Crabtree uit Southpark.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Ik kreeg een geweldig mental imagequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk al, ik ken haar ergens vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Sprekend een toekomstige ms. Crabtree uit Southpark.
[ afbeelding ]
Ah okay.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Leandra het volgende:
Dat ze Jeroen ff had moeten wakkermaken voor hij de vissenkom omgooide
Dus ze heeft Jeroen 'een oor aangenaaid' ? Dat levert punten op hè !quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef Leandra het volgende:
Dat ze Jeroen ff had moeten wakkermaken voor hij de vissenkom omgooide
Of het een act is weet ik niet, maar ik geloof niet in een opdracht van B&B.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:40 schreef yvonne het volgende:
En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jeroen "de Mol" is, jaja, ander programma, maar het lijkt echt of hij per se en constant tegendraads wil en gaat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |