Waar is Pim? Die hoor ik gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Juist, een Pim of Renate is een betere keus, al lijkt het me ook leuk die laatste te zien huilen
Hij zegt wel eens wat, maar niets onmisbaars voor de groep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is Pim? Die hoor ik gewoon helemaal niet.
Een sneaky motherfucker, maar dan er zo dik opgelegd dat je er niet in kunt trappen.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg antipathiek overkomen. Ook in het echie.
Ik quote hem nog wel eens voor je.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
Geniaal voor de week opdracht , dat je 2 mensen kiest via de site die 48uur moeten zwijgen !
of 1 persoon dan mss al, Renate, jeroen
even onder de aandacht nogmaals brengen mochten de makers t lezen![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
Geniaal voor de week opdracht , dat je 2 mensen kiest via de site die 48uur moeten zwijgen !
vast met zn pietje aan het spelenquote:
Juist niet. Strak op rantsoen. Dán komen de irritaties.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Soury het volgende:Ja kunnen we als users er geen berg alcohol in mieteren dan gaat het wel los
Eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
JUISTquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
omdat het kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik quote hem nog wel eens voor je.
[..]
En na het rantsoen op nuchtere maag aan de alcoholquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist niet. Strak op rantsoen. Dán komen de irritaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |