quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
testje van een uurtje geleden.....kan het nog niet geloven...
quote:
Mijn man is een hormonster gewordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:38 schreef Juup© het volgende:
Ben met de OP bezig. Ik moet opschieten van mijn vrouw.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Juup, wat ben je toch een goede man voor je zwangere vrouw
Kunnen de modjes nog wat van lerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo zeg, jij bent snelle willie zekers!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Juup, wat ben je toch een goede man voor je zwangere vrouw
Hoe heb jij dat gedaan, zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens ik heb mijn eetgewoontes weer een beetje in de hand.
Behalve dan dat ik nu honger heb![]()
Boeiend.
Geen ijsjes, tompoucen en friet meer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens ik heb mijn eetgewoontes weer een beetje in de hand.
Behalve dan dat ik nu honger heb![]()
Boeiend.
Elke dag een heel klein beetje minderen, één boterham minder steeds, of steeds een kwartiertje uitstellen. Werkt als een tiet, omdat je jezelf nogsteeds heel veel wel toestaat. Vooral geen grote stappen zetten, hele kleine stapjes. En nu, een week later, vind ik het wel weer acceptabelquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan, zou ik ook wel willen
Alstublieft:quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Och jongens, ik geloof dat Marlieske d'r baby onderweg is, of waarschijnlijk zelfs al geboren...
Ik kwam ook even kijken of ze zich inmiddels gemeld had, maar die ligt de komende dagen ws. nog in het ziekenhuis.
Of ik zit er compleet naast en ze komt zo even vertellen dat ze vandaag niet aan fokken is toegekomen![]()
En nu heb IK zin in een tompouce
wat doe je nouhouhouquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef Kersjes het volgende:
Juup, thanks maarre...heb je geen oranje??
De Appie wel, en die zit hier op 5 minuten lopen vandaan....
neej, maar das in slank ook niet echt ontopic he??quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Sugar het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk!Gefeliciteerd!
Ik wist helemaal niet dat jullie een kindje wilden nu enzo, joh!
Heel leuk!
oooohjaaaa! dat was het!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:15 schreef Kersjes het volgende:
Huup, je bent zwanger (en hebt dus aaaaltijd een geldig excuus voor onredelijke schranspartijen) of niet
ben benieuwd!quote:
heeft ze geen SMS-buddy?quote:
Ik gok er dus maar op....dat ze al lang en breed bevallen is inmiddels, want volgens mij was dit de laatste post, toch?quote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef marlieske het volgende:
[..]
Maar het rommelt hier wel, heb lage rugpijn net zoals toen ik ween had bij Isa maar het zet niet echt door nog niet spannend genoeg dus voor mij om te bellen. Na een kwartiertje bad liggen zakte het ook weer wat af en ik ga dus gewoon kijken hoe het vannacht gaat, vlucht tassen voor iedereen staan klaar dus ik ben wel voorbereid voor het geval dat.
Maar ga er voorlopig van uit dat het niet vandaag of morgen zal beginnen ik houd hoop voor 11 mei, *steekt kop nog ff in het zand* 1 mei sowieso naar de gyn toe.
uhh omdat ze zo lekker zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom gaat het iedere keer als ik hier kom over Tompoucen??
![]()
Precies! Ik kan er niet meer tegen. Ik ga morgen XL oranjetompoucen kopen bij de hema. En dan is het allemaal jullie schuld!quote:
ik heb geen tompoucen in huis en de supermarkt is dicht.. ik heb maar een perenijsje genomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de verleiding van de tompouce weerstaan en heb in plaats daarvan een lekker sapje jus/frambozen gemaakt
perenijsjes heb ik ook nog...maar ik ga het bij dit sapje laten...denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb geen tompoucen in huis en de supermarkt is dicht.. ik heb maar een perenijsje genomen
Wauw.... dat je dat kuntquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
perenijsjes heb ik ook nog...maar ik ga het bij dit sapje laten...denk ik
nou idd..quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Chan het volgende:
XL tompoucen bij de Hema?? Dan weet ik bij deze ook wat ik morgen ga halen
Ik heb ook nog chips, sinds zaterdag. En een hoop paaseitjes van Jamin van voor Pasen!quote:
Je hebt bij de supermarkten ook wel eens van die zelfmaakpakketten, dan kan je er zes maken (als je ze doorsnijdt), of twee heeeeel grote als je ze niet snijdtquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Chan het volgende:
XL tompoucen bij de Hema?? Dan weet ik bij deze ook wat ik morgen ga halen
Daarom moet je ook beginnen met het lekkersquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou idd..
tijdje geleden ahd ik aardbeienijsjes gehaald en toen had ik er in een kwartier 3 op.. wilde er eigenlijk nog meer maar had geen zin in buikpijn
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net in de vriezer een pakje mini=tompoucen gevonden!![]()
Maar ik ga ze nu niet meer eten hoor....
Ik bewaar ze voor morgenochtend bij de koffie!
Haha herkenbaar, heb het nu nog niet hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, dat kortademige heb ik ook al een tijdje. Bellen met een vriendin en ondertussen heen en weer lopen in huis is bij mij ook standaard reden om te gaan hijgen.
Volgens mijn interniste heeft dat te maken met vocht vasthouden, maar ik weet het niet hoor! Ik heb er zelf ook last van, ik moet bellen OF lopenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier bij de echo's dames! Even spieken is altijd leuk!
Bar, dat kortademige heb ik ook al een tijdje. Bellen met een vriendin en ondertussen heen en weer lopen in huis is bij mij ook standaard reden om te gaan hijgen.
quote:
Nee helaas, als het goed is gaan ze het niet eens proberen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef Bucko het volgende:
even een vraagje, morgen ben ik 8 weken en vrijdag ga ik voor het eerst naar de vk. Denken jullie dat ze dan een hartje kunnen horen kloppen? Ik zal dan geen echo krijgen denk ik....
alvast bedankt!!
Oeh spannend!! Have fun!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef mefke79 het volgende:
Echo dag vandaag! Memmel en Stiemie veel plezier (al heeft Stiemie em al achter de rug volgens mij). Wij mogen vanmiddag ook, eerst controle vk en dan 20 weken echo (en stiekum vind ik het heel eng ineens)
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef tessie het volgende:
He echt Kersjes!?Ik ging er vanuit dat het na de bevalling gewoon weer goed zou komen
Ja, heeft dat een goed effect op het indalen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef Poppedein het volgende:
Hier ook meer en meer kortademig..we hebben 2 grote honden die gewend zijn flink door te stappen, hun vrouwtje slentert er vrolijk achteraan...toch gek hoe je, ondanks dat je je nog helemaal geen klachten hebt en je nog maar weinig beperkt voelt, tóch al zo veel meer beperkt bent dan je gewend was! Ik benijd je dan ook echt niet om je 3 trappen miss_sly..oef!! Wel weer goed voor t indalen strakkies
Pas je wel op dan? Schaap kan juist beter een oogje op jou houden en je evt. ondersteunen voort het geval je dizzy raakt! Is sowieso niet vreemd als je net bevallen bent, maar 3 trappen op als je nog zo slapjes bent is natuurlijk best veel.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Enige waar ik tegenop zie is na de bevalling, terugkomen uit het ziekenhuis. Ik heb al gezegd dat schaap dan met Senna maar naar boven moet lopen, en mar moet zien wanneer ik ook boven ben
Slim gedacht.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Pas je wel op dan? Schaap kan juist beter een oogje op jou houden en je evt. ondersteunen voort het geval je dizzy raakt! Is sowieso niet vreemd als je net bevallen bent, maar 3 trappen op als je nog zo slapjes bent is natuurlijk best veel.
De ene trap zijwaarts met links nemen, de volgende zijwaarts met rechts, werkt als een tierelier..bevallingstruukjes uit opoe's doos... ehhh nou ja, you know what I meanquote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Ja, heeft dat een goed effect op het indalen?
Jij hebt het wel in het zeer extreme meegemaakt ja, echt heftig vond ik dat alleen al om te lezen, laat staan hoe jij je moet hebben gevoeldquote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, dat gaat over, geloof me!
Over niet al te lange tijd kun je lekker met ons meebeppen over heerlijke vreetdingetjes en ooit, echtechtecht, zul je weer kunnen genieten van de heerlijke geuren en smaken van eten
ja je houdt het spannend voor ons zoquote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Noli. het volgende:
*luiwammes meldt zich*(vakantie he?)
En weer eerst terug lezen en dan pas melden.
Nog steeds buik met inhoud hier.
Mwah, valt wel mee, per saldo was ik toch weer afgevallenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaa, een zusje voor Linde![]()
Leuk joh, en fijn dat alles goed was verder!
Troel, je bent iig weer gegroeid. Zul je zelfs nog meer doen als je die tompoucen op gaat eten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej, maar das in slank ook niet echt ontopic he??
okt 2007 al gestopt met de pil en gewoon kijken wat er gebeurt....
en nu is het dus ineens raak
Wat fijn dat je de echo hebt gehad en het hartje hebt gehoord! Genieten is dat he?!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:38 schreef Incantrix het volgende:
Halloow, daar ben ik weer eenszondag- en maandagnacht had ik zó slecht geslapen (lang leve snurkende man met hooikoorts
) dat ik de pc al een paar dagen niet aan heb geraakt, maar ik ben nu zó heel erg blij! Vanmorgen hadden we de eerste echo en oohh.. Ik moest toch wel even een traantje of twee wegslikken bij het horen van het hartje hoor
![]()
Zo mooi! Ik ben ietsjes verder dan in eerste instantie is berekend, mijn nieuwe uitgerekende datum is 4 december en vandaag ben ik 8 weken en 5 dagen zwanger
Zucht, ik kan niet ophouden met naar de eerste babyfoto's te staren
Hoe is het met iedereen hier? Nogmaals dank voor het hartelijke welkom
[edit]Ow, en Beessie Jen en Tan, héél erg gefeliciteerd:D Welkom! [/edit]
Is bij de H&M in de Kalverstraat ook al zoquote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Sorbootje het volgende:
Goed, korte samenvatting dan maar. Om even terug te komen op hijgen en buiten adem raken. WAAROM hebben ze bij Miss Etam de positiekleding op de eerste verdieping gezet? Zwangere-vrouwen-pesten?
Maar wel een lift toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Is bij de H&M in de Kalverstraat ook al zoEn daar hebben ze ook geen roltrap
H&M in de Kalverstraat? Heeft die positiekleding?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Is bij de H&M in de Kalverstraat ook al zoEn daar hebben ze ook geen roltrap
Nou in Delft was ik gister nog, echt geen klap aan op het moment aan de kleding...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Vicky het volgende:Wat leuk Stiemie, een meid!!
Bij de Miss-Etam in Delft zittie beneden, in Rijswijk zittie ook boven.
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nouquote:
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou in Delft was ik gister nog, echt geen klap aan op het moment aan de kleding...en ik wilde juist wat nieuws! Begin mijn kleren behoorlijk zat te worden en moet toch nog wel een paar weken..
Ik vind zwangerschapsjurkjes dus helemaal geweldig!! Die zijn echt niet allemaal oubollig hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.
Ben ik helemaal met je eens... de h&m is nog leuker..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.
Ehm, ik weet alleen van mijn tante dat zij een blaasverzakking heeft en wat ik daarover kan vertellen wil je denk ik liever niet horenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Troel het volgende:
Iemand bekend met een blaasverzakking tijdens de zwangerschap?
H&M in de Kalverstraat, in het rijtje van Lush, SPS en Esprit heeft idd positiemode. Het is een H&M met een begane grond en een verdieping, en de positiemode is op de verdiepingquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nou![]()
ik bedoel trouwens de H&M waar ze zo'n beetje alleen maar kinderkleding hebben, er zijn er 8 ofzo in de KalverstraatMiss Sly, ik dacht van wel ja, die ene waar de etalage gevuld wordt door kinderkleding. Maar ik weet nog wel dat ik er toen niks gekocht heb, dus misschien is mijn geheugen weer op hol geslagen?
Nou he? Ik was er zelf erg verbaasd over, maar wel leuk dat je toch al wel heel wat kunt zien zoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:
Wauw, gaaf Incantrix, en wat lekker op tijd, jouw eerste echo!![]()
Sshhhhquote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, roep dat maar niet te hard! Straks moet jij ook gewoon met de lift, of ga je de kinderwagen zelf omhoog dragen?![]()
Heeft H&M hier in LWD positiemode? Waarom kan ik dat nooit vinden? Die ene op de hoek Wirdumerdijk/Nieuwestad?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Noli. het volgende:
Wat is dat toch?
Dat positiemode altijd maar op de 1e verdieping moet?
'Hier' in Lwarden is dat idd ook zo bij zowel H&M als MissEtam.
Laatste maakt het nog bonter.. Beneden hebben ze extra ruime paskamers terwijl dus boven alleen de positiemode en de grote-maten zit. Logica?
Ja die tegenover Perry zeg maar met beneden alleen maar kinderkleding. Naast de kassa zit een lift. Ook handig voor niet-invalide mensen met een kinderwagenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nou![]()
ik bedoel trouwens de H&M waar ze zo'n beetje alleen maar kinderkleding hebben, er zijn er 8 ofzo in de KalverstraatMiss Sly, ik dacht van wel ja, die ene waar de etalage gevuld wordt door kinderkleding. Maar ik weet nog wel dat ik er toen niks gekocht heb, dus misschien is mijn geheugen weer op hol geslagen?
Ja precies, die bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:46 schreef Lois het volgende:
[..]
H&M in de Kalverstraat, in het rijtje van Lush, SPS en Esprit heeft idd positiemode. Het is een H&M met een begane grond en een verdieping, en de positiemode is op de verdieping
woon jij ook in Hoogeveen dan???quote:Op woensdag 29 april 2009 13:32 schreef Tan het volgende:
Hoogeveen heeft sinds kort ook een H&M met positiemode(met lift volgens mij) ik mag weer gaan shoppen binnenkort
Nee niet in Hoogeveen, maar wel op winkelafstandquote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
woon jij ook in Hoogeveen dan???![]()
en ik besef het nog steeds niet helemaal... raar gevoel hoor.
Ja, die had volgens mij positiemode ergens achterin verstopt. Maar de laatste keer dat ik er daar voor heb gekeken was toen ie net geopend was. Dus of het nog steeds zo is?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heeft H&M hier in LWD positiemode? Waarom kan ik dat nooit vinden? Die ene op de hoek Wirdumerdijk/Nieuwestad?
ik voel me verder wel ok, alleen erg moe, maar of dat van het zwanger zijn is, dat weet ik niet. Aangezien dit de eerste keer isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee niet in Hoogeveen, maar wel op winkelafstand
En nee, ik bevat het ook nog niet hoor. Hoe voel je je verder? Ik heb zo'n bubbelende buik haha, en hij is helemaal opgezet, superluie darmen denk ik, had ik bij de eerdere zwangerschappen ook al binnen een paar dagen, dat ik mijn broek niet meer dichtkreeg als ik zat of net had gegeten. In de ochtend lukt het nog allemaal prima, maar ik zit nu met een elastiek tussen knoop en knoopsgat en ik vrees dat het vanavond helemaal rampzalig wordt...
Dat vroeg ik me gister ook al afquote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Sorbootje het volgende:
Goed, korte samenvatting dan maar. Om even terug te komen op hijgen en buiten adem raken. WAAROM hebben ze bij Miss Etam de positiekleding op de eerste verdieping gezet? Zwangere-vrouwen-pesten?
Ja, het klinkt mij bekend in de oren hoor. Pijnlijke tepels had ik alleen bij de eerste geloof ik (toen had ik het zo erg dat ik op den duur zelfs geen kleding er tegenaan verdroegquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik voel me verder wel ok, alleen erg moe, maar of dat van het zwanger zijn is, dat weet ik niet. Aangezien dit de eerste keer is.
En mijn borsten zijn volgens mij iets groter en mijn tepels wat pijnlijk.
En ook een beetje last van een opgezette buik, ik dacht dat ik gewoon was aangekomen vorige week![]()
raar allemaal, weet natuurlijk helemaal niet hoe het normaal voelt als je zwanger bent enzo...
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, ik wilde even zeggen dat ik het zo leuk vind als ik zie dat jij hier gepost hebt om me dan ook meteen te realiseren dat dat is omdat je ook in dit topic thuishoort
jeps... Mag over 2 weken langs komen om te babbelen en had dus ook een afspraak gemaakt maar nu kan mijn vriend weer uitgerekrnd niet op die dag.... Vrijdag dus maar weer bellen om te verplaatsen. Volgens haar berekeningen kwam de datum trouwens wel op 22 december... Net voor de kerst dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef mijsje het volgende:
Lijnloos, had je al gebeld naar de VK? Wat zei ze?
..knip..
Ik werd toch al niet blij van de melding van de gyn "daar kunnen we pas echt wat aan doen als je bevallen bent".quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ehm, ik weet alleen van mijn tante dat zij een blaasverzakking heeft en wat ik daarover kan vertellen wil je denk ik liever niet horen
jeetje wat ontzettend klotequote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik werd toch al niet blij van de melding van de gyn "daar kunnen we pas echt wat aan doen als je bevallen bent".
Het schijnt dus voor te komen in een zwangerschap en heeft dus te maken met de sterkte van je bekkenbodemspieren en dergelijke. Kortom: ik mag dus echt gewoon niet meer tillen (deed ik al zo min mogelijk, maar het kan dus gewoon echt niet meer) en na elke toiletbeurt mag ik mijn blaas terugduwen.
Kan gelukkig de 13e terecht bij een bekkenbodemfysio en heb al wat oefeningen van haar doorgekregen, maar het voelt alsof ik op een bal zit en ik moet constant plassen (omdat je niet je hele blaas leeg kan blassen).
Sorry, ongetwijfeld too much information, maar ik moet het gewoon even kwijt.
Mjah, daar heb ik ook een beetje last van, ik vind de jurkjes en broeken wel ok, maar de shírts.. Bah, helemáál niet mijn ding en heb tot nu toe ook nog niet echt alternatieven gevondenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
Sufferdquote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef mefke79 het volgende:
Troel, dat is balen! Mag je ook geen ring in je vagina nu je zwanger bent? Of is dat alleen met een baarmoederverzakking? Effe opzoeken (kan pas maandag, op mijn werk).
Ik ben echt raarIk heb net de hele echo nog een keer bekeken en nog een keer en nog een keer..met maar 1 reden: kijken of ik nou het geslacht kan ontdekken. Tis nog niet gelukt, we hebben de echoscopiste gezegd dat we het niet willen weten, dus ze zapt er telkens mooi omheen.
wij hebben het met 6 weken en een beetje aan de ouders/schoonouders verteld. Eigenlijk wilden we wachten tot 12 weken maar het was toen Kerst en dat vonden we toch wel een heel mooi moment om het te vertellenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben trouwens wel benieuwd wanneer jullie het goede nieuws vertellen of verteld hebben??
bijvoorbeeld aan je ouders of hele dierbare andere naasten??
op het werk en zo, wacht ik waarschijnlijk tot de 3maanden grens. maar verder weet ik het niet zo goed....
haha ja dat vergeet ik niet meer zo snelquote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef mikoxx het volgende:
Wij zijn meteen op 'tournee' gegaan langs onze ouders en goed vriendenhe Karin, weet je nog wel he?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
En om on-topic te blijven.
* Brighteyes zit aan een heerlijke oranje tompouce!![]()
Ik wil ook zeker dat mijn verloskundige de baarkruk meeneemt. Om dezelfde reden als jij zegtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef DuchessX het volgende:
Oeh nog 26 dames voor mij en al 29 dames ná mijIk sta steeds hoger in het lijstje
*slik*
Een vraag aan jullie (ben bezig met een geboorteplan), hoe willen jullie bevallen? Gewoon in bed, baarkruk, in water of...?
En waarom?
mij lijkt zo'n baarkruk wel iets ivm hulp van de zwaartekracht enzo..
hihi dan heb ik dus mazzel dat ik alleen verhalen ken met erg weinig rupturen, gewoon helemaal niet, alleen schaafwondjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh over geboorteplan enzo... ik ben er nog helemaal niet over uit wat ik wil eigenlijk. Ik zou wel het liefst gewoon rond kunnen blijven lopen wanneer ik dat wil zeg maar, dus niet verplicht blijven liggen tijdens weeen ofzo. (Ik wil wel sowieso in het ziekenhuis.) Maar over dingen als een baarkruk hoor ik wel tegenstrijdige dingen. Aan de ene kant schijnt het beter te bevallen (hihi dubbelzinnig) maar aan de andere kant lees ik ook weer dat een hoger percentage vrouwen te maken heeft met rupturen en dergelijke met zo'n baarkruk. *twijfeltwijfel*
moooiii!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Incantrix het volgende:
Noouu, hiero dan de echofoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is erg duidelijk van Bert. Hard, dat wel, maar duidelijk. Een man naar mijn hart!quote:Op donderdag 30 april 2009 07:43 schreef Troel het volgende:
Ik vond de oranje tompoes tegenvallen
En ik heb heerlijk geslapen! Heb de tip van de fysio opgepakt door mijn voeteneind omhoog te zetten en ik moet zeggen dat ik het nu al wat minder somber inzie. Of zoals Bert zei: je hebt twee keuzes, of je vermant je en gaat gewoon door of je laat het weghalen.
nou het is niet de hele familie, maar mijn zus met zwager (en 3 kids) en mijn vader en moeder...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben het nog even (2 weken) stil gehouden en toen was het kerst en dat leek me zo mooi, om het dan te vertellen.
Kan me voorstellen dat je het wel aan je moeder en zus wilt vertellen, maar niet met de hele familie erbij.
Kan je ze niet even weglokken voor een wandeling ofzo?
waarom volg je dan niet gewoon lekker je gevoel dame?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou het is niet de hele familie, maar mijn zus met zwager (en 3 kids) en mijn vader en moeder...
weet nog steeds niet wat slim is, maar mijn gevoel wil het heel graag vertellen...
(en daarbij wist ik bij mijn zus ook zo'n beetje alles bij alle 3 de zwangerschappen...)
@Angel-Eyes, fijn dat alles goed gaat! en dat je goed geslapen hebt. Wat voor meldingsplicht heb je?
haha ok, wat grappigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
waarom volg je dan niet gewoon lekker je gevoel dame?
het is in dit topic traditie dat je vanaf week 37 je dagelijks meldt met of er al een baby onderweg is of niet
(of me dat dagelijks gaat lukken weet ik niet, want ik post niet altijd even vaak)
Ja kan ik me ook wel voorstellen dat je ook wat angstig bent, tuurlijk hebben "we" dat allemaal. Maar als jouw gevoel zegt dat je het graag wilt vertellen? En ik weet niet hoe je band verder is met je familie die je het graag zou willen vertellen. Maar ik heb het ook vanaf dag 1 verteld aan directe familie. Ik vond het dan ook fijn dat wanneer ik bedacht dat het ook nog mis kon gaan, zij me dan weer positief stemdenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ok, wat grappig
en misschien moet ik dat ook maar doen.... maar ik vind het een beetje eng, ik lees dat 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam.. vind dat een hele enge gedachte en ook best een hoog percentage eigenlijk.....
dat is dan inderdaad wel weer prettig, dat je het dan ook kunt delen met die paar mensen die je het al wel hebt verteld....quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ja kan ik me ook wel voorstellen dat je ook wat angstig bent, tuurlijk hebben "we" dat allemaal. Maar als jouw gevoel zegt dat je het graag wilt vertellen? En ik weet niet hoe je band verder is met je familie die je het graag zou willen vertellen. Maar ik heb het ook vanaf dag 1 verteld aan directe familie. Ik vond het dan ook fijn dat wanneer ik bedacht dat het ook nog mis kon gaan, zij me dan weer positief stemden
Hihi wat klinkt dat heerlijk!!! Je klinkt echt alsof je er ook al helemaal klaar voor bent dat hij komtquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef seilram het volgende:
AE al 37 wekenwat gaat het toch hard! Ja ik ben ook benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Ach weet je, na dat hele gedoe (lees: cirus) vorige week met zijn hartje, maakt het me geen donder uit hoe hij komt
Als ie maar gezond en wel is!
ik lees morgen wel van je wat hun reacties waren dan, volgens mij als je ze ziet kun je niet wachten om het ze te vertellenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is dan inderdaad wel weer prettig, dat je het dan ook kunt delen met die paar mensen die je het al wel hebt verteld....
als er morgen het juiste moment voor is, dan ga ik het misschien wel vertellen....
en de band met mijn familie is gelukkig heel goed
die kans is idd wel vrij grootquote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik lees morgen wel van je wat hun reacties waren dan, volgens mij als je ze ziet kun je niet wachten om het ze te vertellen
is goedquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die kans is idd wel vrij groot![]()
houd jullie hier wel op de hoogteheb trouwens van8 heel lang geslapen en ben nu nog moe....
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb net het kraampakket aangevraagd
Vergeten aan te vragen toen ik met de kraamzorg bezig was, of verdrongen ofzo. Toch maar wel even gedaan net. Ik werd eraan herinnerd in de stad. Wij liepen gewoon wat over de grachten en daar zaten 2 meiden met een tafeltje met spullen om te verkopen. Die hielden ons staande: ja, daar is er een
Ze waren op zoek naar een zwangere vrouw, want ze hadden zoogcomressen te koopUiteindelijk heb ik 2 pakken zoogcompressen van ze meegekregen
Ben benieuwdquote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Vicky het volgende:
kraampakket heb ik via de verzekering gehad, maar ik heb vorige week maar 2 pakken kraamverband extra gehaald.. hoeft M. dat eventueel de eerste dagen niet ee doen.
Morgen is het al weer mei.. DE maand... ben benieuwd of het ook mei wordt..
SPannend!!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Vicky het volgende:
kraampakket heb ik via de verzekering gehad, maar ik heb vorige week maar 2 pakken kraamverband extra gehaald.. hoeft M. dat eventueel de eerste dagen niet ee doen.
Morgen is het al weer mei.. DE maand... ben benieuwd of het ook mei wordt..
ben niet zozeer zenuwachtig, eigenlijk meer super nieuwsgierig...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Memmel het volgende:
Vicky, idd! Morgen is het alweer mei....pfff. Soms heb ik echt even van die paniekmomenten. Ik kijk er heel erg naar uit, maar ben evengoed ook weer heel erg zenuwachtig!
wees blij dat je zelf niets mankeert... hoe klote het ook is, een auto is een gebruiksvoorwerp..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Ssserpente het volgende:
De hele bumper ligt aan gort...Hangt aan de zijkant zelfs los naast de auto.
En 't ergste was dat N. niet eens boos was... Hij reageerde zo lief en meelevend dat ik brak en alleen nog maar kon huilen en sorry zeggen...
leuk he hormonenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
Ben ik ook, natuurlijk. Die kans was gelukkig ook erg klein. Ik ben veel te laf om met m'n kwade hoofd echt een eind te gaan rijden. Ik stond dan ook echt niet verder dan 500 meter van ons huis vandaan. Het was puur m'n bedoeling om N. te laten schrikken.
Pff, ik herkende mezelf echt niet terug. Wist niet dat ik zo'n monster kon zijn..!
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:47 schreef Ssserpente het volgende:
Om vervolgens de hele achterbumper aan gort te rijden tegen een hardhouten picknicktafel...
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
even snel via mijn mobiel melden dat ik gisteren ben bevallen van een wolk van een zoon met de naam ties we maken het beide goed al waren er wat hobbels bij de bevalling zal van de week een beter verslag doen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef marlieske het volgende:
even snel via mijn mobiel melden dat ik gisteren ben bevallen van een wolk van een zoon met de naam ties we maken het beide goed al waren er wat hobbels bij de bevalling zal van de week een beter verslag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |