H&M in de Kalverstraat? Heeft die positiekleding?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Is bij de H&M in de Kalverstraat ook al zoEn daar hebben ze ook geen roltrap
Nou in Delft was ik gister nog, echt geen klap aan op het moment aan de kleding...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Vicky het volgende:Wat leuk Stiemie, een meid!!
Bij de Miss-Etam in Delft zittie beneden, in Rijswijk zittie ook boven.
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nouquote:
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou in Delft was ik gister nog, echt geen klap aan op het moment aan de kleding...en ik wilde juist wat nieuws! Begin mijn kleren behoorlijk zat te worden en moet toch nog wel een paar weken..
Ik vind zwangerschapsjurkjes dus helemaal geweldig!! Die zijn echt niet allemaal oubollig hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.
Ben ik helemaal met je eens... de h&m is nog leuker..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.
Ehm, ik weet alleen van mijn tante dat zij een blaasverzakking heeft en wat ik daarover kan vertellen wil je denk ik liever niet horenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Troel het volgende:
Iemand bekend met een blaasverzakking tijdens de zwangerschap?
H&M in de Kalverstraat, in het rijtje van Lush, SPS en Esprit heeft idd positiemode. Het is een H&M met een begane grond en een verdieping, en de positiemode is op de verdiepingquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nou![]()
ik bedoel trouwens de H&M waar ze zo'n beetje alleen maar kinderkleding hebben, er zijn er 8 ofzo in de KalverstraatMiss Sly, ik dacht van wel ja, die ene waar de etalage gevuld wordt door kinderkleding. Maar ik weet nog wel dat ik er toen niks gekocht heb, dus misschien is mijn geheugen weer op hol geslagen?
Nou he? Ik was er zelf erg verbaasd over, maar wel leuk dat je toch al wel heel wat kunt zien zoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:
Wauw, gaaf Incantrix, en wat lekker op tijd, jouw eerste echo!![]()
Sshhhhquote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, roep dat maar niet te hard! Straks moet jij ook gewoon met de lift, of ga je de kinderwagen zelf omhoog dragen?![]()
Heeft H&M hier in LWD positiemode? Waarom kan ik dat nooit vinden? Die ene op de hoek Wirdumerdijk/Nieuwestad?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Noli. het volgende:
Wat is dat toch?
Dat positiemode altijd maar op de 1e verdieping moet?
'Hier' in Lwarden is dat idd ook zo bij zowel H&M als MissEtam.
Laatste maakt het nog bonter.. Beneden hebben ze extra ruime paskamers terwijl dus boven alleen de positiemode en de grote-maten zit. Logica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |