H&M in de Kalverstraat? Heeft die positiekleding?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Is bij de H&M in de Kalverstraat ook al zoEn daar hebben ze ook geen roltrap
Nou in Delft was ik gister nog, echt geen klap aan op het moment aan de kleding...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef Vicky het volgende:Wat leuk Stiemie, een meid!!
Bij de Miss-Etam in Delft zittie beneden, in Rijswijk zittie ook boven.
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nouquote:
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou in Delft was ik gister nog, echt geen klap aan op het moment aan de kleding...en ik wilde juist wat nieuws! Begin mijn kleren behoorlijk zat te worden en moet toch nog wel een paar weken..
Ik vind zwangerschapsjurkjes dus helemaal geweldig!! Die zijn echt niet allemaal oubollig hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.
Ben ik helemaal met je eens... de h&m is nog leuker..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind sowieso de positiekleding verschrikkelijk... de broeken gaan nog wel, maar de shirts zijn, vind ik, veel te oudbollig.. hou ik totaaaaaaaaaal niet van.. Ik heb nog steeds mijn eigen shirts/truien aan.
Ehm, ik weet alleen van mijn tante dat zij een blaasverzakking heeft en wat ik daarover kan vertellen wil je denk ik liever niet horenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef Troel het volgende:
Iemand bekend met een blaasverzakking tijdens de zwangerschap?
H&M in de Kalverstraat, in het rijtje van Lush, SPS en Esprit heeft idd positiemode. Het is een H&M met een begane grond en een verdieping, en de positiemode is op de verdiepingquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nou![]()
ik bedoel trouwens de H&M waar ze zo'n beetje alleen maar kinderkleding hebben, er zijn er 8 ofzo in de KalverstraatMiss Sly, ik dacht van wel ja, die ene waar de etalage gevuld wordt door kinderkleding. Maar ik weet nog wel dat ik er toen niks gekocht heb, dus misschien is mijn geheugen weer op hol geslagen?
Nou he? Ik was er zelf erg verbaasd over, maar wel leuk dat je toch al wel heel wat kunt zien zoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:
Wauw, gaaf Incantrix, en wat lekker op tijd, jouw eerste echo!![]()
Sshhhhquote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef Kersjes het volgende:
Innepin, roep dat maar niet te hard! Straks moet jij ook gewoon met de lift, of ga je de kinderwagen zelf omhoog dragen?![]()
Heeft H&M hier in LWD positiemode? Waarom kan ik dat nooit vinden? Die ene op de hoek Wirdumerdijk/Nieuwestad?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Noli. het volgende:
Wat is dat toch?
Dat positiemode altijd maar op de 1e verdieping moet?
'Hier' in Lwarden is dat idd ook zo bij zowel H&M als MissEtam.
Laatste maakt het nog bonter.. Beneden hebben ze extra ruime paskamers terwijl dus boven alleen de positiemode en de grote-maten zit. Logica?
Ja die tegenover Perry zeg maar met beneden alleen maar kinderkleding. Naast de kassa zit een lift. Ook handig voor niet-invalide mensen met een kinderwagenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Ergens achteraan wel geloof ik. Maar liften zijn natuurlijk voor invalide mensen hè, kom nou![]()
ik bedoel trouwens de H&M waar ze zo'n beetje alleen maar kinderkleding hebben, er zijn er 8 ofzo in de KalverstraatMiss Sly, ik dacht van wel ja, die ene waar de etalage gevuld wordt door kinderkleding. Maar ik weet nog wel dat ik er toen niks gekocht heb, dus misschien is mijn geheugen weer op hol geslagen?
Ja precies, die bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:46 schreef Lois het volgende:
[..]
H&M in de Kalverstraat, in het rijtje van Lush, SPS en Esprit heeft idd positiemode. Het is een H&M met een begane grond en een verdieping, en de positiemode is op de verdieping
woon jij ook in Hoogeveen dan???quote:Op woensdag 29 april 2009 13:32 schreef Tan het volgende:
Hoogeveen heeft sinds kort ook een H&M met positiemode(met lift volgens mij) ik mag weer gaan shoppen binnenkort
Nee niet in Hoogeveen, maar wel op winkelafstandquote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
woon jij ook in Hoogeveen dan???![]()
en ik besef het nog steeds niet helemaal... raar gevoel hoor.
Ja, die had volgens mij positiemode ergens achterin verstopt. Maar de laatste keer dat ik er daar voor heb gekeken was toen ie net geopend was. Dus of het nog steeds zo is?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heeft H&M hier in LWD positiemode? Waarom kan ik dat nooit vinden? Die ene op de hoek Wirdumerdijk/Nieuwestad?
ik voel me verder wel ok, alleen erg moe, maar of dat van het zwanger zijn is, dat weet ik niet. Aangezien dit de eerste keer isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee niet in Hoogeveen, maar wel op winkelafstand
En nee, ik bevat het ook nog niet hoor. Hoe voel je je verder? Ik heb zo'n bubbelende buik haha, en hij is helemaal opgezet, superluie darmen denk ik, had ik bij de eerdere zwangerschappen ook al binnen een paar dagen, dat ik mijn broek niet meer dichtkreeg als ik zat of net had gegeten. In de ochtend lukt het nog allemaal prima, maar ik zit nu met een elastiek tussen knoop en knoopsgat en ik vrees dat het vanavond helemaal rampzalig wordt...
Dat vroeg ik me gister ook al afquote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Sorbootje het volgende:
Goed, korte samenvatting dan maar. Om even terug te komen op hijgen en buiten adem raken. WAAROM hebben ze bij Miss Etam de positiekleding op de eerste verdieping gezet? Zwangere-vrouwen-pesten?
Ja, het klinkt mij bekend in de oren hoor. Pijnlijke tepels had ik alleen bij de eerste geloof ik (toen had ik het zo erg dat ik op den duur zelfs geen kleding er tegenaan verdroegquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik voel me verder wel ok, alleen erg moe, maar of dat van het zwanger zijn is, dat weet ik niet. Aangezien dit de eerste keer is.
En mijn borsten zijn volgens mij iets groter en mijn tepels wat pijnlijk.
En ook een beetje last van een opgezette buik, ik dacht dat ik gewoon was aangekomen vorige week![]()
raar allemaal, weet natuurlijk helemaal niet hoe het normaal voelt als je zwanger bent enzo...
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, ik wilde even zeggen dat ik het zo leuk vind als ik zie dat jij hier gepost hebt om me dan ook meteen te realiseren dat dat is omdat je ook in dit topic thuishoort
jeps... Mag over 2 weken langs komen om te babbelen en had dus ook een afspraak gemaakt maar nu kan mijn vriend weer uitgerekrnd niet op die dag.... Vrijdag dus maar weer bellen om te verplaatsen. Volgens haar berekeningen kwam de datum trouwens wel op 22 december... Net voor de kerst dusquote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef mijsje het volgende:
Lijnloos, had je al gebeld naar de VK? Wat zei ze?
..knip..
Ik werd toch al niet blij van de melding van de gyn "daar kunnen we pas echt wat aan doen als je bevallen bent".quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ehm, ik weet alleen van mijn tante dat zij een blaasverzakking heeft en wat ik daarover kan vertellen wil je denk ik liever niet horen
jeetje wat ontzettend klotequote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik werd toch al niet blij van de melding van de gyn "daar kunnen we pas echt wat aan doen als je bevallen bent".
Het schijnt dus voor te komen in een zwangerschap en heeft dus te maken met de sterkte van je bekkenbodemspieren en dergelijke. Kortom: ik mag dus echt gewoon niet meer tillen (deed ik al zo min mogelijk, maar het kan dus gewoon echt niet meer) en na elke toiletbeurt mag ik mijn blaas terugduwen.
Kan gelukkig de 13e terecht bij een bekkenbodemfysio en heb al wat oefeningen van haar doorgekregen, maar het voelt alsof ik op een bal zit en ik moet constant plassen (omdat je niet je hele blaas leeg kan blassen).
Sorry, ongetwijfeld too much information, maar ik moet het gewoon even kwijt.
Mjah, daar heb ik ook een beetje last van, ik vind de jurkjes en broeken wel ok, maar de shírts.. Bah, helemáál niet mijn ding en heb tot nu toe ook nog niet echt alternatieven gevondenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |