Nu kan ik me er niets bij voorstellen; we zijn mondig genoeg om dingen aan te geven en duidelijk zat (zo moeilijk is het volgens mij allemaal niet), maar als dit voor mensen werkt, hey....prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:33 schreef Belana het volgende:
ja five, dat wordt steeds vaker gedaan, zodat er vantevoren goede afspraken gemaakt zijn over zaken die je als a.s. vader en moeder belangrijk vind. is alleen maar goed vind ik
Dan zeg je ze toch gewoon ter plekke dat ze met hun handen uit je doos moeten blijven als je dat niet wilt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:20 schreef Utrecht het volgende:
Ook iets om over na te denken, mogen er arts-assistenten bij zijn.
Ik voelde mij net een proefkonijn toen studenten mochten voelen en raden hoeveel ontsluiting ik had, daarna de verloskundige ter controle of de studenten het goed gedaan hadden (waren er 2 trouwens).
Bij mijn 2e bevalling wilde ik absoluut geen arts-assistenten.
Verder kun je opnemen of je pijnbestrijding wil.
Of je zittend, liggend, in bad, op de baarkruk etc. wilt bevallen.
Het stomme is dat je je echt heel klein en kwetsbaar kan voelen als je weeën hebt, aan tig banden en draadjes ligt en er een aantal witte jassen om je bed staan. Ik ben van mezelf echt niet op mijn mondje gevallen en ik had me van te voren ook stellig voorgenomen om heel duidelijk te zijn in wat ik wel en niet zou willen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan zeg je ze toch gewoon ter plekke dat ze met hun handen uit je doos moeten blijven als je dat niet wilt?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:33 schreef Belana het volgende:
ja five, dat wordt steeds vaker gedaan, zodat er vantevoren goede afspraken gemaakt zijn over zaken die je als a.s. vader en moeder belangrijk vind. is alleen maar goed vind ik
uhm er is nogal een verschil tussen studenten en arts-assistent.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:20 schreef Utrecht het volgende:
Ook iets om over na te denken, mogen er arts-assistenten bij zijn.
Ik voelde mij net een proefkonijn toen studenten mochten voelen en raden hoeveel ontsluiting ik had, daarna de verloskundige ter controle of de studenten het goed gedaan hadden (waren er 2 trouwens).
Bij mijn 2e bevalling wilde ik absoluut geen arts-assistenten.
Verder kun je opnemen of je pijnbestrijding wil.
Of je zittend, liggend, in bad, op de baarkruk etc. wilt bevallen.
Eeehm... nee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu kan ik me er niets bij voorstellen; we zijn mondig genoeg om dingen aan te geven en duidelijk zat (zo moeilijk is het volgens mij allemaal niet), maar als dit voor mensen werkt, hey....prima.
Het is een richtlijn. Als er redenen zijn om er vanaf te wijken gebeurt dat natuurlijk.quote:Alleen: hoe werkt dat dan? Ga je dat tijdens de weeën uit je hoofd leren? Laat je de VK of pleeg even je boekje zien? De KV krijgt het als huiswerk mee? Hoe gebruik je het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |