quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
testje van een uurtje geleden.....kan het nog niet geloven...
quote:
Mijn man is een hormonster gewordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:38 schreef Juup© het volgende:
Ben met de OP bezig. Ik moet opschieten van mijn vrouw.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Juup, wat ben je toch een goede man voor je zwangere vrouw
Kunnen de modjes nog wat van lerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo zeg, jij bent snelle willie zekers!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Juup, wat ben je toch een goede man voor je zwangere vrouw
Hoe heb jij dat gedaan, zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens ik heb mijn eetgewoontes weer een beetje in de hand.
Behalve dan dat ik nu honger heb![]()
Boeiend.
Geen ijsjes, tompoucen en friet meer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens ik heb mijn eetgewoontes weer een beetje in de hand.
Behalve dan dat ik nu honger heb![]()
Boeiend.
Elke dag een heel klein beetje minderen, één boterham minder steeds, of steeds een kwartiertje uitstellen. Werkt als een tiet, omdat je jezelf nogsteeds heel veel wel toestaat. Vooral geen grote stappen zetten, hele kleine stapjes. En nu, een week later, vind ik het wel weer acceptabelquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan, zou ik ook wel willen
Alstublieft:quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef Kersjes het volgende:
Och jongens, ik geloof dat Marlieske d'r baby onderweg is, of waarschijnlijk zelfs al geboren...
Ik kwam ook even kijken of ze zich inmiddels gemeld had, maar die ligt de komende dagen ws. nog in het ziekenhuis.
Of ik zit er compleet naast en ze komt zo even vertellen dat ze vandaag niet aan fokken is toegekomen![]()
En nu heb IK zin in een tompouce
wat doe je nouhouhouquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef Kersjes het volgende:
Juup, thanks maarre...heb je geen oranje??
De Appie wel, en die zit hier op 5 minuten lopen vandaan....
neej, maar das in slank ook niet echt ontopic he??quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Sugar het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk!Gefeliciteerd!
Ik wist helemaal niet dat jullie een kindje wilden nu enzo, joh!
Heel leuk!
oooohjaaaa! dat was het!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:15 schreef Kersjes het volgende:
Huup, je bent zwanger (en hebt dus aaaaltijd een geldig excuus voor onredelijke schranspartijen) of niet
ben benieuwd!quote:
heeft ze geen SMS-buddy?quote:
Ik gok er dus maar op....dat ze al lang en breed bevallen is inmiddels, want volgens mij was dit de laatste post, toch?quote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef marlieske het volgende:
[..]
Maar het rommelt hier wel, heb lage rugpijn net zoals toen ik ween had bij Isa maar het zet niet echt door nog niet spannend genoeg dus voor mij om te bellen. Na een kwartiertje bad liggen zakte het ook weer wat af en ik ga dus gewoon kijken hoe het vannacht gaat, vlucht tassen voor iedereen staan klaar dus ik ben wel voorbereid voor het geval dat.
Maar ga er voorlopig van uit dat het niet vandaag of morgen zal beginnen ik houd hoop voor 11 mei, *steekt kop nog ff in het zand* 1 mei sowieso naar de gyn toe.
uhh omdat ze zo lekker zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom gaat het iedere keer als ik hier kom over Tompoucen??
![]()
Precies! Ik kan er niet meer tegen. Ik ga morgen XL oranjetompoucen kopen bij de hema. En dan is het allemaal jullie schuld!quote:
ik heb geen tompoucen in huis en de supermarkt is dicht.. ik heb maar een perenijsje genomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de verleiding van de tompouce weerstaan en heb in plaats daarvan een lekker sapje jus/frambozen gemaakt
perenijsjes heb ik ook nog...maar ik ga het bij dit sapje laten...denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb geen tompoucen in huis en de supermarkt is dicht.. ik heb maar een perenijsje genomen
Wauw.... dat je dat kuntquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
perenijsjes heb ik ook nog...maar ik ga het bij dit sapje laten...denk ik
nou idd..quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Chan het volgende:
XL tompoucen bij de Hema?? Dan weet ik bij deze ook wat ik morgen ga halen
Ik heb ook nog chips, sinds zaterdag. En een hoop paaseitjes van Jamin van voor Pasen!quote:
Je hebt bij de supermarkten ook wel eens van die zelfmaakpakketten, dan kan je er zes maken (als je ze doorsnijdt), of twee heeeeel grote als je ze niet snijdtquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Chan het volgende:
XL tompoucen bij de Hema?? Dan weet ik bij deze ook wat ik morgen ga halen
Daarom moet je ook beginnen met het lekkersquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou idd..
tijdje geleden ahd ik aardbeienijsjes gehaald en toen had ik er in een kwartier 3 op.. wilde er eigenlijk nog meer maar had geen zin in buikpijn
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net in de vriezer een pakje mini=tompoucen gevonden!![]()
Maar ik ga ze nu niet meer eten hoor....
Ik bewaar ze voor morgenochtend bij de koffie!
Haha herkenbaar, heb het nu nog niet hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, dat kortademige heb ik ook al een tijdje. Bellen met een vriendin en ondertussen heen en weer lopen in huis is bij mij ook standaard reden om te gaan hijgen.
Volgens mijn interniste heeft dat te maken met vocht vasthouden, maar ik weet het niet hoor! Ik heb er zelf ook last van, ik moet bellen OF lopenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier bij de echo's dames! Even spieken is altijd leuk!
Bar, dat kortademige heb ik ook al een tijdje. Bellen met een vriendin en ondertussen heen en weer lopen in huis is bij mij ook standaard reden om te gaan hijgen.
quote:
Nee helaas, als het goed is gaan ze het niet eens proberen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef Bucko het volgende:
even een vraagje, morgen ben ik 8 weken en vrijdag ga ik voor het eerst naar de vk. Denken jullie dat ze dan een hartje kunnen horen kloppen? Ik zal dan geen echo krijgen denk ik....
alvast bedankt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |