abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68505755
Troel, dat klinkt heel rot, sterkte
Fake it till you make it...
pi_68506162
MamaNik, ik ben nog niet bij Mooi Mama geweest, daar loop ik eigenlijk altijd langs, veel te duur
ach ik red het nog wel die paar weekjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 april 2009 @ 18:59:00 #203
100412 mefke79
komt goed!
pi_68507501
Troel, dat is balen! Mag je ook geen ring in je vagina nu je zwanger bent? Of is dat alleen met een baarmoederverzakking? Effe opzoeken (kan pas maandag, op mijn werk).
Ik ben echt raar Ik heb net de hele echo nog een keer bekeken en nog een keer en nog een keer..met maar 1 reden: kijken of ik nou het geslacht kan ontdekken. Tis nog niet gelukt, we hebben de echoscopiste gezegd dat we het niet willen weten, dus ze zapt er telkens mooi omheen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68507747
Mefke haha, stiekem toch wel erg nieuwsgierig nu?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68508736
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef mefke79 het volgende:
Troel, dat is balen! Mag je ook geen ring in je vagina nu je zwanger bent? Of is dat alleen met een baarmoederverzakking? Effe opzoeken (kan pas maandag, op mijn werk).
Ik ben echt raar Ik heb net de hele echo nog een keer bekeken en nog een keer en nog een keer..met maar 1 reden: kijken of ik nou het geslacht kan ontdekken. Tis nog niet gelukt, we hebben de echoscopiste gezegd dat we het niet willen weten, dus ze zapt er telkens mooi omheen.
Sufferd Heb je geen envelopje meegekregen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 29 april 2009 @ 19:49:16 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_68508919
geen envelopje of niks, want ik ben de enige die het wil weten, manlief niet namelijk...ach ja, nog maar 20 weken wachten
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68509287
Troel! Jeetje wat naar! Heeft die verzakking te maken met je operatie?
En die ring waar Mefke het over heeft, is dat niet een incontinentiering?

Mefke! Ik moet zó om je lachen Wel geweldig hé die bewegende beelden?
#geen
pi_68509437
Dat klinkt vervelend Troel, ik had er nog nooit van gehoord.

Ik heb al vanaf vanmiddag last van mn buik, net van die menstruatieachtige krampjes de hele tijd. Zou dat nu nog groeipijn ofzo kunnen zijn
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 29 april 2009 @ 20:08:45 #209
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68509496
Haha, Mefke. Nouja, nog maar 20 weken wachten joh. Wat is nou 20 weken als je nieuwsgierig bent...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 29 april 2009 @ 20:15:42 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68509740
om mezelf te overtuigen nog een 2e test gedaan en over deze test geen twijfel:

dus ECHT (echt echt echt)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68509768
Hahahahaha Mefke... het is ook wel héél dichtbij nu zo, met die beelden! Pas nou maar op dat je je niet vanalles in gaat belden en vervolgens geen bevestiging meer kunt vragen

Ik ben ook helemaal in de wolken... mijn beste vriendinnetje is 5 weken korter zwanger dan ik, helaas zie ik haar veel te weinig door grote afstand tussen ons, maar ze was vandag hier en ik heb haar vanmiddag mogen vertellen dat ze ook een dochter krijgt!! Wat voelde ik me ongelooflijk bevoorrecht zeg!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68509788
BJ!! Die is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul echt!!! Je wordt je gewoon mama joh!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68509834
BJ, duidelijker kan niet toch?

Poppedein, wat ontzettend koel dat je dat voor je vriendin hebt kunnen doen zeg! Was vast heel bijzonder.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 29 april 2009 @ 20:21:00 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68509943
vind het nog steeds zo bizar... dat je al best wel een poos hoopt zwanger te worden, er niet heel bewust mee bezig bent verder, en dan zo ineens, van de 1 op andere dag; zwanger blijkt te zijn...

raar hoor.
Ben er zo blij mee!!
en heb zo'n moeite om het niet te gaan vertellen aan mensen......
(gelukkig kan ik hier anoniem mijn vreugde toch delen! )
pi_68510161
Haha BJ Mooi hé, 'ineens' zwanger?
Er heeft zich echt een wonder vertrokken, elke bevruchting is een klein (groot) wonder. Samensmelting van de genen van jou en je partner, best ook een romantisch idee *zwijmel*

Tessie, ik heb de laatste tijd heel veel van die menstruatie-achtige pijnen, ik dacht dat het groeistuipjes waren ofzo

Het lijkt me heel speciaal Poppedein, om op dergelijk 'niveau' met het kindje van je vriendin bezig te zijn. Lijkt me dat dat de band tussen jullie alleen maar hechter maakt
#geen
  woensdag 29 april 2009 @ 20:33:45 #216
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68510421
ben trouwens wel benieuwd wanneer jullie het goede nieuws vertellen of verteld hebben??
bijvoorbeeld aan je ouders of hele dierbare andere naasten??

op het werk en zo, wacht ik waarschijnlijk tot de 3maanden grens. maar verder weet ik het niet zo goed....
  woensdag 29 april 2009 @ 20:36:42 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68510521
Goh Troel, jeetje, het zit je ook niet mee he...

En om on-topic te blijven.
* Brighteyes zit aan een heerlijke oranje tompouce!
pi_68510878
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben trouwens wel benieuwd wanneer jullie het goede nieuws vertellen of verteld hebben??
bijvoorbeeld aan je ouders of hele dierbare andere naasten??

op het werk en zo, wacht ik waarschijnlijk tot de 3maanden grens. maar verder weet ik het niet zo goed....
wij hebben het met 6 weken en een beetje aan de ouders/schoonouders verteld. Eigenlijk wilden we wachten tot 12 weken maar het was toen Kerst en dat vonden we toch wel een heel mooi moment om het te vertellen

Met bijna 10 weken (na de goeie echo's enzo) heb ik het op mn hyves gezet en (dus) aan vrienden en bekenden bekend gemaakt.

Mn baas heb k met zo'n 20 weken eindelijk in kunnen lichten maar dat was een geval apart, het was de bedoeling om dat gewoon netjes met 12 weken te doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68511165
BE, die hebben wij ook nog in de koelkast staan *kwijl*
Fake it till you make it...
pi_68511272
we hebben het onze ouders en beste vrienden meteen verteld.
De rest met een week of 10 ofzo? Weet het niet eens meer pcies

Een zusje voor Linde....

Fijn Mefke dat alles goed was met Driekus! Jij bent echt net zoals mij, ik ben ook zo in en in nieuwsgierig! Maar vriendlief wil het niet weten (en ik eigenlijk ook niet, want dan weet meteen de halve wereld het).
Nou eerst deze 2 weken nog doorkomen, want dan is het voor ons pas echotijd.

Memmel, ook een voor de goede echo, leuk dat oma vast kon kennismaken met haar kleinzoon! Bij ons mogen de oma's mee naar de 20 wekenecho, ze vinden het helemaal geweldig!

Noli, fijn dat W. zijn verjaardag lekker voor hem alleen blijft! Succes met de laatste loodjes.

Troel, ai niet fijn! BALEN!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68511313
Zie je wel!

Ik ben even een paar uurtjes weg, ik kom weer hier.....en ja hoor.... tompoucen!

En ik heb ze niet.

Maar goed, ik moet ECHT ophouden met snoepen.. Het wordt een beetje te erg.

Beessie Jen, da's wel heel zwanger he? Zo op die test Heerlijk voor je!
  woensdag 29 april 2009 @ 21:03:56 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68511461
het liefst zou ik het ook snel aan vooral mijn moeder en zus vertellen....
maar aan de andere kant is het nog zo pril...

maar van de week zie ik dus beide de hele dag (met nog meer familie)..
pi_68511490
Hihi speciaal voor jou dan Sorbootje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 april 2009 @ 21:05:58 #224
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68511528
Wij zijn meteen op 'tournee' gegaan langs onze ouders en goed vrienden he Karin, weet je nog wel he?
Ik moest t op mijn werk vrij vroeg vertellen omdat ik zooooo ontzettend misselijk was. Heb het daarom aan onze directeur vrij vroeg verteld, met de collega's gewacht tot de 1e echo.

Alweer een heleboel goede echo's, wat fijn toch iedere keer!

Troel, ai dat lijkt me erg naar. Kunnen ze iets voor je doen?

Sorbootje, succes met inhouden!
  woensdag 29 april 2009 @ 21:11:10 #225
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68511717
Troel, wat balen zeg. Zo rol je van het ene probleem in het andere.. Jammer hoor. Hopelijk wordt het niet erger dan dat het nu is...

* RockabeIIa heeft oranje donuts
maar ik moet die oranje meuk echt niet.
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')