haha ja dat vergeet ik niet meer zo snelquote:Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef mikoxx het volgende:
Wij zijn meteen op 'tournee' gegaan langs onze ouders en goed vriendenhe Karin, weet je nog wel he?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
En om on-topic te blijven.
* Brighteyes zit aan een heerlijke oranje tompouce!![]()
Ik wil ook zeker dat mijn verloskundige de baarkruk meeneemt. Om dezelfde reden als jij zegtquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef DuchessX het volgende:
Oeh nog 26 dames voor mij en al 29 dames ná mijIk sta steeds hoger in het lijstje
*slik*
Een vraag aan jullie (ben bezig met een geboorteplan), hoe willen jullie bevallen? Gewoon in bed, baarkruk, in water of...?
En waarom?
mij lijkt zo'n baarkruk wel iets ivm hulp van de zwaartekracht enzo..
hihi dan heb ik dus mazzel dat ik alleen verhalen ken met erg weinig rupturen, gewoon helemaal niet, alleen schaafwondjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh over geboorteplan enzo... ik ben er nog helemaal niet over uit wat ik wil eigenlijk. Ik zou wel het liefst gewoon rond kunnen blijven lopen wanneer ik dat wil zeg maar, dus niet verplicht blijven liggen tijdens weeen ofzo. (Ik wil wel sowieso in het ziekenhuis.) Maar over dingen als een baarkruk hoor ik wel tegenstrijdige dingen. Aan de ene kant schijnt het beter te bevallen (hihi dubbelzinnig) maar aan de andere kant lees ik ook weer dat een hoger percentage vrouwen te maken heeft met rupturen en dergelijke met zo'n baarkruk. *twijfeltwijfel*
moooiii!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Incantrix het volgende:
Noouu, hiero dan de echofoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is erg duidelijk van Bert. Hard, dat wel, maar duidelijk. Een man naar mijn hart!quote:Op donderdag 30 april 2009 07:43 schreef Troel het volgende:
Ik vond de oranje tompoes tegenvallen
En ik heb heerlijk geslapen! Heb de tip van de fysio opgepakt door mijn voeteneind omhoog te zetten en ik moet zeggen dat ik het nu al wat minder somber inzie. Of zoals Bert zei: je hebt twee keuzes, of je vermant je en gaat gewoon door of je laat het weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |