abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68511757
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:05 schreef mikoxx het volgende:
Wij zijn meteen op 'tournee' gegaan langs onze ouders en goed vrienden he Karin, weet je nog wel he?

haha ja dat vergeet ik niet meer zo snel
En mijn voorgevoel erbij ook niet trouwens....dat was echt apart!
ik had net mijn vriend gezegd dat Mikoxx en man eraan kwamen met babynieuws....voorgevoel dat helemaal klopte
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_68512486
* Vicky stuurt morgen M. eropuit om ze te halen bij de bakker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68512635
Die oranje gevallen waren lekker
Fake it till you make it...
pi_68513860
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:

En om on-topic te blijven.
* Brighteyes zit aan een heerlijke oranje tompouce!
pi_68514452
We hebben het bij beide zwangerschappen meteen verteld tegen onze ouders en Juup©'s broer en gezin en heel close vrienden. Helaas ging de eerste zwangerschap mis, maar het was wel fijn dat er mensen waren die me konden steunen omdat ze wisten dat ik in verwachting was.

Op FOK! heb ik het de tweede zwangerschap met 9 weken verteld, na eerst onder een kloon (Kinderwens) gepost te hebben (We hebben een tijdje 'in fertiliteit gezeten' en dat was eik de reden om onder een kloon te posten)
#geen
pi_68514607
Oeh nog 26 dames voor mij en al 29 dames ná mij Ik sta steeds hoger in het lijstje *slik*

Een vraag aan jullie (ben bezig met een geboorteplan ), hoe willen jullie bevallen? Gewoon in bed, baarkruk, in water of...? En waarom?
mij lijkt zo'n baarkruk wel iets ivm hulp van de zwaartekracht enzo..
#geen
pi_68515174
Wij hebben inmiddels de ouders en een paar vrienden (ivm praktische redenen) vrijwel meteen ingelicht... onze managers zijn ook op hoogte ivm inderdaad om de simpele reden van misschien misselijk zijn en zo. Ik ga vrijdag ook mijn hockeyteam inlichten, want ik zal dit seizoen mijn laatste wedstrijden nu nog spelen (nog 3 te gaan, dat is inmiddels ook al wel prettig). Verder lichten we de mensen in zo als het komt... inhouden is moeilijk!
  woensdag 29 april 2009 @ 23:03:18 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68515582
Wij hebben het nog even (2 weken) stil gehouden en toen was het kerst en dat leek me zo mooi, om het dan te vertellen.

Kan me voorstellen dat je het wel aan je moeder en zus wilt vertellen, maar niet met de hele familie erbij.
Kan je ze niet even weglokken voor een wandeling ofzo?
  woensdag 29 april 2009 @ 23:19:05 #234
100412 mefke79
komt goed!
pi_68516014
Weet je, ik KAN me gewoon niets inbeelden want er zijn gewoon geen beelden op de dvd gezet waar je iets mee kan. Alleen hoofdje, lichaampje van opzij, voetjes in mondje enz. We wachten gewoon af, komt goed!
En wanneer je het verteld is heel persoonlijk. Vorige keer met 8 weken aan ouders en zusje en zo en toen ging het mis. Pas daarna verteld dat ik zwanger was geweest aan bepaalde vrienden ook niet aan iedereen. En nu wilden we dus echt op een goede echo wachten en was het bij de meesten pas met 12 weken...doe wat goed voor je voelt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 29 april 2009 @ 23:20:02 #235
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68516040
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef DuchessX het volgende:
Oeh nog 26 dames voor mij en al 29 dames ná mij Ik sta steeds hoger in het lijstje *slik*

Een vraag aan jullie (ben bezig met een geboorteplan ), hoe willen jullie bevallen? Gewoon in bed, baarkruk, in water of...? En waarom?
mij lijkt zo'n baarkruk wel iets ivm hulp van de zwaartekracht enzo..
Ik wil ook zeker dat mijn verloskundige de baarkruk meeneemt. Om dezelfde reden als jij zegt
Op zwangerschapyoga heb ik gehoord, dat het staand of zittend/gehurkd, het makkelijker schijnt te zijn je kindje geboren te laten worden.
Liggend moet je inderdaad tegen de zwaartekracht in persen.
Dit verhaal vond ik wel heel aannemelijk klinken

Ondanks dat alles ben ik me wel bewust dat het misschien tijdens de bevalling zelf toch heel anders kan lopen. Dus eigenlijk is mijn plan het op me af te laten komen en te doen wat op dat moment het beste voelt. Ik zie het dan ook als voordeel dat ik echt niet weet wat mij te wachten staat
No more games, no more drama...
  woensdag 29 april 2009 @ 23:22:06 #236
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68516089
Duchess, ik wilde alleen maar in mijn bed liggen. Ik hoefde niet zo nodig te lopen of te douchen of weet ik wat. Gewoon liggen en met rust gelaten worden en op mijn man foeteren!
En zo ga ik het nu weer doen, hoop ik! Hij hoopt van niet, maar weet ook wel beter!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68516184
Oh over geboorteplan enzo... ik ben er nog helemaal niet over uit wat ik wil eigenlijk. Ik zou wel het liefst gewoon rond kunnen blijven lopen wanneer ik dat wil zeg maar, dus niet verplicht blijven liggen tijdens weeen ofzo. (Ik wil wel sowieso in het ziekenhuis.) Maar over dingen als een baarkruk hoor ik wel tegenstrijdige dingen. Aan de ene kant schijnt het beter te bevallen (hihi dubbelzinnig ) maar aan de andere kant lees ik ook weer dat een hoger percentage vrouwen te maken heeft met rupturen en dergelijke met zo'n baarkruk. *twijfeltwijfel*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 29 april 2009 @ 23:35:28 #238
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68516465
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef huuphuup het volgende:
Oh over geboorteplan enzo... ik ben er nog helemaal niet over uit wat ik wil eigenlijk. Ik zou wel het liefst gewoon rond kunnen blijven lopen wanneer ik dat wil zeg maar, dus niet verplicht blijven liggen tijdens weeen ofzo. (Ik wil wel sowieso in het ziekenhuis.) Maar over dingen als een baarkruk hoor ik wel tegenstrijdige dingen. Aan de ene kant schijnt het beter te bevallen (hihi dubbelzinnig ) maar aan de andere kant lees ik ook weer dat een hoger percentage vrouwen te maken heeft met rupturen en dergelijke met zo'n baarkruk. *twijfeltwijfel*
hihi dan heb ik dus mazzel dat ik alleen verhalen ken met erg weinig rupturen, gewoon helemaal niet, alleen schaafwondjes.
No more games, no more drama...
pi_68520818
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Incantrix het volgende:
Noouu, hiero dan de echofoto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
moooiii!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 30 april 2009 @ 07:08:51 #240
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68520830
@BJ, mooie test hoor, ik zat ook te twijfelen die te doen, maar hij is zo duur, kan ik weer veel andere mooie spullen voor kopen

Over vertellen... ik zie het nut niet van een miskraam in mijn eentje te verwerken, noch om een miskraam aan de halve wereld te vertellen. Oftewel voor de eerste weken vertel ik het alleen aan mijn beste vriendinnen en mijn moeder weet het ook. Oh ja, en toch de halve wereld want FoK en nog een forum Maar da's anders vind ik.
Van mij mag mijn schoonmoeder het ook wel weten, maar zij zijn in die kant van de familie erg conservatief dus zij vind dat helemaal niks als je het al voor de twaalf weken vertelt. Heb ik in het verleden wel gedaan, maar dan reageert ze zo koeltjes 'eerst maar afwachten of het wel goed gaat hè!' Weg enthousiasme

Dus ik vertel het hen pas als ik het echt niet meer kan verbergen. Zal wel weer net zoals de vorige keer een week of tien worden en dan hoor ik 'ja dat dachten we al wel'
Ben zelf erg benieuwd hoe lang het duurt voor ik het de kinderen kan/moet vertellen of dat ze het zelf al raden
  donderdag 30 april 2009 @ 07:43:56 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_68520940
Ik vond de oranje tompoes tegenvallen

En ik heb heerlijk geslapen! Heb de tip van de fysio opgepakt door mijn voeteneind omhoog te zetten en ik moet zeggen dat ik het nu al wat minder somber inzie. Of zoals Bert zei: je hebt twee keuzes, of je vermant je en gaat gewoon door of je laat het weghalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 april 2009 @ 08:02:00 #242
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68521001
Goedemorgen! *meldt*

NEE! ! ! Rustig maar, er is nog steeds niks aan de hand.
Ze gaan hier straks proberen ons keukenblokje te reanimeren en ik kon sowieso al niet meer slapen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 30 april 2009 @ 08:04:21 #243
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68521010
Oi Troel wat jammer dat het weer zo moeilijk gaat allemaal.
Gelukkig helpt het iets om je voeteneind omhoog te doen.

(ik heb gisteren ook een oranjetompouce gehad en ik vond 'm ook lichtelijk tegenvallen. (voor een tompouce dan) )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68521050
pfff, ik kon niet meer liggen...dus zit ik al weer drie kwartier achter mijn computer. Ach ja, je moet wat. Tan, je verwoordt het mooi: ik wilde een miskraam niet alleen verwerken, maar de halve wereld is het andere uiterste. Zo als we het nu gedaan hebben, was precies goed voor mij...
En dan ga ik nu maar eens de was doen, moet ook nog...
pi_68521078
quote:
Op donderdag 30 april 2009 07:43 schreef Troel het volgende:
Ik vond de oranje tompoes tegenvallen

En ik heb heerlijk geslapen! Heb de tip van de fysio opgepakt door mijn voeteneind omhoog te zetten en ik moet zeggen dat ik het nu al wat minder somber inzie. Of zoals Bert zei: je hebt twee keuzes, of je vermant je en gaat gewoon door of je laat het weghalen.
Dat is erg duidelijk van Bert. Hard, dat wel, maar duidelijk. Een man naar mijn hart!

Sterkte Troel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 30 april 2009 @ 09:47:25 #246
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68521809
Goedemorgen allemaal!

Incantrix, wat een mooie foto's En Troel, wat een vervelend nieuws zeg. Balen dat ze er nu niets mee kunnen. Mefke, fijn dat de alles goed was op de echo

Nog geen nieuws van Marlieske iemand?

Mijn beebje ligt in een stuit. Billen eerst. Hij is ook vrij klein. Met alles net binnen de normen, terwijl hij met de 20 weken echo prima op schema liep. Maar goed, misschien is dat in dit geval gunstig en mag ik gewoon zo bevallen. Ze schatte dat als hij 40 weken is ongeveer 6 pond weegt. Verder zagen we hem even zijn mond open en dicht doen. Dus ik zo: "ow dan heeft ie dadelijk de hik" en ja hoor, daar ging meneer
Morgen naar het ziekenhuis om een en ander door te spreken over hun nu verder met onze stuit ligger.

Over die baarkruk, dat zou ik ook graag willen, maar ja in een stuit mag je niet op de baarkruk. Verder probeer ik zo weinig mogelijk een bevalplan te hebben omdat de baby daar wellicht allemaal heel anders over kan denken dan ik en dan kan het alleen maar tegen vallen of niet zo lopen als ik had gepland en daar hou ik niet van. Het enige wat mijn plan is: hij moet eruit en ik wil dat mijn man de navelstreng doorknipt en dat iemand dat even op de foto zet en verder maakt het me geen donder uit.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 30 april 2009 @ 09:47:45 #247
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68521812
Goedemorgend.. heerlijk zonnetje hier..

Wij hebben het bij 8 weken deze keer verteld.. na een goede echo.. Mijn ouders gaven feest voor hun zovéél jaar getrouwd en ik vond dit wel een héél gepast geschenk... en het was gewoon geweldig om te zien hoe blij ze waren en verrast... (dit door verleden van zwanger worden)

Mijn schoonmoeder hebben we het die dag ook verteld.. die is ook wel zo van "het kan nog altijd mis gaan" maar ja... trek ik me niks van aan.. wij zijn er blij mee en hopen dat alles goed blijft gaan

Een tante van mijn ventje wist het nog niet en die was op bezoek en was aan het plannen om Jade en Luna in de vakantie te laten logeren bij haar.. heb ik zo tussenin gezegd.. zie maar dat je 3 bedjes hebt tegen volgend jaar.. eerst viel het niet.. maar toen ik het nog eens zei begreep ze wat we bedoelde...
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 10:14:43 #248
5428 crew  miss_sly
pi_68522282
Troel, wat vervelend dat het zo moeizaam gaat

mefke, wat is nou 20 weken wachten

BJ, mooie test

wij hebben het beide zwangerschappen meteen verteld, de dag van de positieve test. De eerste ging dus fout, maar ik was wel blij dat we het gedeeld hadden. Ik hoefde daarmee mijn verdriet niet te delen met iedereen, maar men wist wel waarom ik tijdelijk letterlijk en figuurlijk onbereikbaar was. En bij deze zwangerschap heel bewust weer meteen verteld. sommige mensen reageerden wel wat minder enthousiast, inderdaad met het idee dat het nog mis kan gaan, maar dat vond ik niet zo erg. Ik was enthousiast genoeg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 10:17:24 #249
5428 crew  miss_sly
pi_68522330
Over dat geboorteplan: ik wil ook een en ander vastleggen. En dan niet zozeer over de bevalling op zich, wat dat betreft denk ik hetzelfde als jij, seilram. Ik wil wel andere dingen duidelijk hebben, zoals dat ze haar geen flesje mogen geven, omdat ik borstvoeding ga geven. En dat buiten schaap niemand haar vast mag houden als ik het zelf nog niet kan, bijv bij keizersnede ofzo.

Duchess, volgens mij is er een topic over geboorteplannen, zal wel eens zoeken.

Ah, deze dus:
Hulp bij schrijven geboorteplan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68522484
Wij hebben hier net in een deuk gelegen om een hormoonaanval: We zitten de aankomst van de Oranjes in Apeldoorn te kijken en de verslaggeefster verteld over het bijzondere bloemenmeisje dat de bloemen aan Maxima mag geven. Maxima ziet dat meisje, zoent haar en de tranen springen in mijn ogen...Manlief ziet dat en vervolgens komen we samen niet bij van het lachen. Hoezo janken om niets! Hihi, hormonen kunnen dus ook leuk zijn.
Troel, je zou toch eens moeten vragen of een pessarium mag tijdens de zwangerschap, dat helpt de boel letterlijk omhoog houden. Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')