nou het is niet de hele familie, maar mijn zus met zwager (en 3 kids) en mijn vader en moeder...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben het nog even (2 weken) stil gehouden en toen was het kerst en dat leek me zo mooi, om het dan te vertellen.
Kan me voorstellen dat je het wel aan je moeder en zus wilt vertellen, maar niet met de hele familie erbij.
Kan je ze niet even weglokken voor een wandeling ofzo?
waarom volg je dan niet gewoon lekker je gevoel dame?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou het is niet de hele familie, maar mijn zus met zwager (en 3 kids) en mijn vader en moeder...
weet nog steeds niet wat slim is, maar mijn gevoel wil het heel graag vertellen...
(en daarbij wist ik bij mijn zus ook zo'n beetje alles bij alle 3 de zwangerschappen...)
@Angel-Eyes, fijn dat alles goed gaat! en dat je goed geslapen hebt. Wat voor meldingsplicht heb je?
haha ok, wat grappigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
waarom volg je dan niet gewoon lekker je gevoel dame?
het is in dit topic traditie dat je vanaf week 37 je dagelijks meldt met of er al een baby onderweg is of niet
(of me dat dagelijks gaat lukken weet ik niet, want ik post niet altijd even vaak)
Ja kan ik me ook wel voorstellen dat je ook wat angstig bent, tuurlijk hebben "we" dat allemaal. Maar als jouw gevoel zegt dat je het graag wilt vertellen? En ik weet niet hoe je band verder is met je familie die je het graag zou willen vertellen. Maar ik heb het ook vanaf dag 1 verteld aan directe familie. Ik vond het dan ook fijn dat wanneer ik bedacht dat het ook nog mis kon gaan, zij me dan weer positief stemdenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ok, wat grappig
en misschien moet ik dat ook maar doen.... maar ik vind het een beetje eng, ik lees dat 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam.. vind dat een hele enge gedachte en ook best een hoog percentage eigenlijk.....
dat is dan inderdaad wel weer prettig, dat je het dan ook kunt delen met die paar mensen die je het al wel hebt verteld....quote:Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ja kan ik me ook wel voorstellen dat je ook wat angstig bent, tuurlijk hebben "we" dat allemaal. Maar als jouw gevoel zegt dat je het graag wilt vertellen? En ik weet niet hoe je band verder is met je familie die je het graag zou willen vertellen. Maar ik heb het ook vanaf dag 1 verteld aan directe familie. Ik vond het dan ook fijn dat wanneer ik bedacht dat het ook nog mis kon gaan, zij me dan weer positief stemden
Hihi wat klinkt dat heerlijk!!! Je klinkt echt alsof je er ook al helemaal klaar voor bent dat hij komtquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef seilram het volgende:
AE al 37 wekenwat gaat het toch hard! Ja ik ben ook benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Ach weet je, na dat hele gedoe (lees: cirus) vorige week met zijn hartje, maakt het me geen donder uit hoe hij komt
Als ie maar gezond en wel is!
ik lees morgen wel van je wat hun reacties waren dan, volgens mij als je ze ziet kun je niet wachten om het ze te vertellenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is dan inderdaad wel weer prettig, dat je het dan ook kunt delen met die paar mensen die je het al wel hebt verteld....
als er morgen het juiste moment voor is, dan ga ik het misschien wel vertellen....
en de band met mijn familie is gelukkig heel goed
die kans is idd wel vrij grootquote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik lees morgen wel van je wat hun reacties waren dan, volgens mij als je ze ziet kun je niet wachten om het ze te vertellen
is goedquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die kans is idd wel vrij groot![]()
houd jullie hier wel op de hoogteheb trouwens van8 heel lang geslapen en ben nu nog moe....
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb net het kraampakket aangevraagd
Vergeten aan te vragen toen ik met de kraamzorg bezig was, of verdrongen ofzo. Toch maar wel even gedaan net. Ik werd eraan herinnerd in de stad. Wij liepen gewoon wat over de grachten en daar zaten 2 meiden met een tafeltje met spullen om te verkopen. Die hielden ons staande: ja, daar is er een
Ze waren op zoek naar een zwangere vrouw, want ze hadden zoogcomressen te koopUiteindelijk heb ik 2 pakken zoogcompressen van ze meegekregen
Ben benieuwdquote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Vicky het volgende:
kraampakket heb ik via de verzekering gehad, maar ik heb vorige week maar 2 pakken kraamverband extra gehaald.. hoeft M. dat eventueel de eerste dagen niet ee doen.
Morgen is het al weer mei.. DE maand... ben benieuwd of het ook mei wordt..
SPannend!!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Vicky het volgende:
kraampakket heb ik via de verzekering gehad, maar ik heb vorige week maar 2 pakken kraamverband extra gehaald.. hoeft M. dat eventueel de eerste dagen niet ee doen.
Morgen is het al weer mei.. DE maand... ben benieuwd of het ook mei wordt..
ben niet zozeer zenuwachtig, eigenlijk meer super nieuwsgierig...quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Memmel het volgende:
Vicky, idd! Morgen is het alweer mei....pfff. Soms heb ik echt even van die paniekmomenten. Ik kijk er heel erg naar uit, maar ben evengoed ook weer heel erg zenuwachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |