abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 10:55:09 #251
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68523018
Fijne Koninginnedag allemaal!

Ik heb zowaar heerlijk geslapen vannacht en niet uit mijn bed gedonderd omdat het bed ineens zo hoog staat met die klossen
En die tip van BE om het zeiltje vast te tapen heb ik opgevolgd, dus thanks BE

Troel ik hoop inderdaad dat ondanks al dat gedoe je er nog wel het positieve in kunt zien, ik denk dat dat in je gemoedstoestand al heel veel zal schelen

Seilram, wel vervelend dat hij nog in stuit ligt, maar je klinkt verder positief en het zal niet het eerste kindje zijn die zo ter wereld komt. Ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen over wat de bedoeling gaat worden

Ik ben gister weer goedgekeurd bij de verloskundige. Alleen mijn bloeddruk wil nog niet erg omlaag, daarom heb ik nu zelf een meetapparaat mee naar huis gekregen. Ze hoopt op die manier dat als ik het zelf bij houd, dat ik me misschien niet zo druk maak (ook al deed ik dat ook niet voor mijn gevoel, maar ik weet dat een mens zichzelf voor de gek kan houden ) Dus ben benieuwd of die bloeddruk toch nog wat wil zakken de laatste paar weekjes
Over grote of kleine kindjes die verwacht worden, de verloskundige verwacht een normaal kindje voor mijn formaat Een 7 of 8 ponder dus

Ow... en morgen hè?... heb ik meldingsplicht hier
No more games, no more drama...
  donderdag 30 april 2009 @ 11:25:19 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68523735
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben het nog even (2 weken) stil gehouden en toen was het kerst en dat leek me zo mooi, om het dan te vertellen.

Kan me voorstellen dat je het wel aan je moeder en zus wilt vertellen, maar niet met de hele familie erbij.
Kan je ze niet even weglokken voor een wandeling ofzo?
nou het is niet de hele familie, maar mijn zus met zwager (en 3 kids) en mijn vader en moeder...

weet nog steeds niet wat slim is, maar mijn gevoel wil het heel graag vertellen...

(en daarbij wist ik bij mijn zus ook zo'n beetje alles bij alle 3 de zwangerschappen...)

@Angel-Eyes, fijn dat alles goed gaat! en dat je goed geslapen hebt. Wat voor meldingsplicht heb je?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 30 april 2009 @ 11:39:01 #253
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68524135
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou het is niet de hele familie, maar mijn zus met zwager (en 3 kids) en mijn vader en moeder...

weet nog steeds niet wat slim is, maar mijn gevoel wil het heel graag vertellen...

(en daarbij wist ik bij mijn zus ook zo'n beetje alles bij alle 3 de zwangerschappen...)

@Angel-Eyes, fijn dat alles goed gaat! en dat je goed geslapen hebt. Wat voor meldingsplicht heb je?
waarom volg je dan niet gewoon lekker je gevoel dame?

het is in dit topic traditie dat je vanaf week 37 je dagelijks meldt met of er al een baby onderweg is of niet
(of me dat dagelijks gaat lukken weet ik niet, want ik post niet altijd even vaak )
  donderdag 30 april 2009 @ 11:44:01 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68524283
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

waarom volg je dan niet gewoon lekker je gevoel dame?

het is in dit topic traditie dat je vanaf week 37 je dagelijks meldt met of er al een baby onderweg is of niet
(of me dat dagelijks gaat lukken weet ik niet, want ik post niet altijd even vaak )
haha ok, wat grappig

en misschien moet ik dat ook maar doen.... maar ik vind het een beetje eng, ik lees dat 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam.. vind dat een hele enge gedachte en ook best een hoog percentage eigenlijk.....
  donderdag 30 april 2009 @ 11:48:30 #255
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68524394
AE al 37 weken wat gaat het toch hard! Ja ik ben ook benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Ach weet je, na dat hele gedoe (lees: cirus) vorige week met zijn hartje, maakt het me geen donder uit hoe hij komt Als ie maar gezond en wel is!

Daar zeg je wat miss_sly over dat flesje! Ik hoorde nl van iemand dat kindjes in het ziekenhuis standaard na de geboorte wat glucose water krijgen omdat ze zo hard hebben moeten werken tijdens de bevallen. Eeeuh, ja denk ik dan, laat hem eerst even bij aan de borst alles op gang brengen voordat je zijn zin weg gaat nemen door hem glucose water te geven! Dat wil ik dus inderdaad ook niet.

Mefke hihi, je lijkt mijn moeder wel!
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 30 april 2009 @ 11:50:14 #256
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68524448
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha ok, wat grappig

en misschien moet ik dat ook maar doen.... maar ik vind het een beetje eng, ik lees dat 1 op de 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam.. vind dat een hele enge gedachte en ook best een hoog percentage eigenlijk.....
Ja kan ik me ook wel voorstellen dat je ook wat angstig bent, tuurlijk hebben "we" dat allemaal. Maar als jouw gevoel zegt dat je het graag wilt vertellen? En ik weet niet hoe je band verder is met je familie die je het graag zou willen vertellen. Maar ik heb het ook vanaf dag 1 verteld aan directe familie. Ik vond het dan ook fijn dat wanneer ik bedacht dat het ook nog mis kon gaan, zij me dan weer positief stemden
  donderdag 30 april 2009 @ 11:52:58 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68524543
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:50 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ja kan ik me ook wel voorstellen dat je ook wat angstig bent, tuurlijk hebben "we" dat allemaal. Maar als jouw gevoel zegt dat je het graag wilt vertellen? En ik weet niet hoe je band verder is met je familie die je het graag zou willen vertellen. Maar ik heb het ook vanaf dag 1 verteld aan directe familie. Ik vond het dan ook fijn dat wanneer ik bedacht dat het ook nog mis kon gaan, zij me dan weer positief stemden
dat is dan inderdaad wel weer prettig, dat je het dan ook kunt delen met die paar mensen die je het al wel hebt verteld....
als er morgen het juiste moment voor is, dan ga ik het misschien wel vertellen....

en de band met mijn familie is gelukkig heel goed
  donderdag 30 april 2009 @ 11:53:08 #258
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68524546
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef seilram het volgende:
AE al 37 weken wat gaat het toch hard! Ja ik ben ook benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Ach weet je, na dat hele gedoe (lees: cirus) vorige week met zijn hartje, maakt het me geen donder uit hoe hij komt Als ie maar gezond en wel is!
Hihi wat klinkt dat heerlijk!!! Je klinkt echt alsof je er ook al helemaal klaar voor bent dat hij komt
  donderdag 30 april 2009 @ 11:56:59 #259
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68524706
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat is dan inderdaad wel weer prettig, dat je het dan ook kunt delen met die paar mensen die je het al wel hebt verteld....
als er morgen het juiste moment voor is, dan ga ik het misschien wel vertellen....

en de band met mijn familie is gelukkig heel goed
ik lees morgen wel van je wat hun reacties waren dan, volgens mij als je ze ziet kun je niet wachten om het ze te vertellen
  donderdag 30 april 2009 @ 12:00:59 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68524881
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

ik lees morgen wel van je wat hun reacties waren dan, volgens mij als je ze ziet kun je niet wachten om het ze te vertellen
die kans is idd wel vrij groot

houd jullie hier wel op de hoogte heb trouwens van8 heel lang geslapen en ben nu nog moe....
  donderdag 30 april 2009 @ 12:13:11 #261
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68525380
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

die kans is idd wel vrij groot

houd jullie hier wel op de hoogte heb trouwens van8 heel lang geslapen en ben nu nog moe....
is goed
en ja zwanger zijn kost soms best veel energie voor het lichaam hoor

ik ga even mijn balkon soppen, alweer
pi_68529504
Ow wat een heerlijk weer!
Maar ik durf niet goed in de zon of onder de luifel te gaan zitten, is mss wel te warm voor beebje? Het is bij ons achter in de zon al 35 graden zag ik (hangt dat ding wel de hele dag in de zon tegen de muur zonder wind).
#geen
  donderdag 30 april 2009 @ 16:00:34 #263
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68531821
Iemand intussen al iets van Marlieske gehoord?

Ik heb hier lekker de hele dag een baby van 5 maanden om te knuffelen!
Ons beeb word er alleen niet warm of koud van..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68532464
Ik had wel zin in iets warms, dus langs de bakker een pizzabroodje gehaald, al schuifelend lekker opeten langs de rommelmarkt die hier voor alle winkels was, voel ik me toch ineens een kotsbui opkomen, ik heb nog net het dichtsbijzijnde steegje gehaald en op tijd mijn net gekochte spulletjes uit het plastic zakje kunnen gooien
Volgens mij had gelukkig bijna niemand het gezien, die zullen wel gedacht hebben dat ik aan de zuip was ofzo..
Maar daarna wel weer lekker verder kunnen rommelen gelukkig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 30 april 2009 @ 16:27:53 #265
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68532621
Oh Poppejans, vreselijk!
Ik had het ook een week of 8 geleden, toen ik uit een restaurant liep. Ik haalde alleen het steegje niet...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68532788
Ach Poppejans! Heel herkenbaar, ik was op den duur echt bang om buiten te komen.
pi_68534661
Poppejans

Au! Ik denk dat ik nu weet hoe harde buiken voelen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 20:27:25 #268
5428 crew  miss_sly
pi_68538536
Ik heb net het kraampakket aangevraagd
Vergeten aan te vragen toen ik met de kraamzorg bezig was, of verdrongen ofzo. Toch maar wel even gedaan net. Ik werd eraan herinnerd in de stad. Wij liepen gewoon wat over de grachten en daar zaten 2 meiden met een tafeltje met spullen om te verkopen. Die hielden ons staande: ja, daar is er een
Ze waren op zoek naar een zwangere vrouw, want ze hadden zoogcomressen te koop Uiteindelijk heb ik 2 pakken zoogcompressen van ze meegekregen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68539185
Lol Miss_sly. Ik heb vorige week zelf een kraampakket bij prenatal gehaald. Via de verzekering hadden we aanvullender verzekerd moeten zijn... dus dan zelf maar halen .
Fake it till you make it...
pi_68539263
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb net het kraampakket aangevraagd
Vergeten aan te vragen toen ik met de kraamzorg bezig was, of verdrongen ofzo. Toch maar wel even gedaan net. Ik werd eraan herinnerd in de stad. Wij liepen gewoon wat over de grachten en daar zaten 2 meiden met een tafeltje met spullen om te verkopen. Die hielden ons staande: ja, daar is er een
Ze waren op zoek naar een zwangere vrouw, want ze hadden zoogcomressen te koop Uiteindelijk heb ik 2 pakken zoogcompressen van ze meegekregen
Wat grappig! Zoogcompressen verkopen op koninginnedag ook
Mijn moeder en ik ik heb troep verkocht hebben ook de hele dag zwangere vrouwen lopen spotten, gewoon omdat het er zo véél waren
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68539330
kraampakket heb ik via de verzekering gehad, maar ik heb vorige week maar 2 pakken kraamverband extra gehaald.. hoeft M. dat eventueel de eerste dagen niet ee doen.

Morgen is het al weer mei.. DE maand... ben benieuwd of het ook mei wordt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68539395
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Vicky het volgende:
kraampakket heb ik via de verzekering gehad, maar ik heb vorige week maar 2 pakken kraamverband extra gehaald.. hoeft M. dat eventueel de eerste dagen niet ee doen.

Ben benieuwd
pi_68539466
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:56 schreef Vicky het volgende:

SPannend!!
(heb verder weinig te melden, en ga lekker in bedje liggen... morgen weer werken )
  donderdag 30 april 2009 @ 21:20:34 #274
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68540046
Vicky, idd! Morgen is het alweer mei....pfff. Soms heb ik echt even van die paniekmomenten. Ik kijk er heel erg naar uit, maar ben evengoed ook weer heel erg zenuwachtig!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68540128
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef Memmel het volgende:
Vicky, idd! Morgen is het alweer mei....pfff. Soms heb ik echt even van die paniekmomenten. Ik kijk er heel erg naar uit, maar ben evengoed ook weer heel erg zenuwachtig!
ben niet zozeer zenuwachtig, eigenlijk meer super nieuwsgierig...
gelukkig geen paniekmomenten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')