quote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?
[TT aangepast heeft op Rarhilde niveau]
Inderdaad gewoon afwachten, ik zie soms heel erg tegen dingen op, maar als ik dan eenmaal in de situatie zit valt het heel erg meequote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?
[TT aangepast heeft op Rarhilde niveau]
Hij eet minder, maar nog wel acceptabel en drinkt veel. En pijn weet ik niet zo goed, hij is heel huilerig, dat wel... Voelt zich beroerd. En ik weet niet waarom.. lastig!quote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef Lois het volgende:
Eet en drinkt hij nog gewoon Freecell? Lijkt hij veel pijn te hebben? Ik liet het meestal een beetje van die factoren afhangen.
Als je het zelf raar vind gewoon even je huisarts bellen joh! Ben je van die onzekerheid af, dat is dan al one downquote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
Luchtbel als je zo een dorst blijft houden kan je ook eens vragen aan je huisarts of hij kan bloedprikken om je suikerspiegel te controleren. Dorst hebben is namelijk 1 van de symptonen van diabetes.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
(bubbeltjes)water met een beetje citroensap werkt ook vaak wel hierquote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. I know. Maar ik was te laat voor beluur. En tijd om langs te gaan heb ik niet meer vandaag. Planning heIk probeer het dadelijk met karnemelk en niet meer aan denken.
Zo spectaculair was het nou ook weer niet... Het gemiddelde sugarbabes profiel bevat hetzelfde soort foto's.quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef k_i_m het volgende:
Bankje.rar? [ afbeelding ]
Mijn netvlies was net weer hersteld na al die jaren.
Nee ik heb een katholieke vader. Joods zijn gaat over van moeder op dochter en niet van moeder op zoon als ik me niet vergis. Plus mijn oma was met een katholieke man getrouwd, net na de oorlog (halve familie uitgemoord etc) en dus ook niet praktiserend Joods meer zeg maar. Wel jammer dat ze er niks meer mee deed en dat er ook eigenlijk nooit over werd gesproken.quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
Maar Faja, even uit het estafette topic hierheen: jij hebt een Joodse papa, maar weet niet veel over de achtergrond en het geloof? En is dat niet verwarrend én katholiek én Joods?Want das wel een aardig verschil!
Ik woon in de hoofdstad Stout, niet in Ljouwert (waar is dat eigenlijk?). En zit ook niet bij een kerkgemeenschap hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Stout het volgende:
FajaFreecell ! die kerk van jou ziet er super uit ! Jammer dat ik niet meer in Ljouwert woon, dan kwam ik zeker langs ! Als ik eens in de buurt ben, kom ik echt kijken !
Hier is t huis weer schoon (stoffen, zuigen, dweilen en vooral opruimen), de was gevouwen en gestreken met dank aanen de was hangt weer (wel binnen, t miezert hier nu
Ik dacht ook even dat je de mijne bedoelde, maar die zit in Groningen, dus ik snapte Leeuwarden nietquote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Stout het volgende:
[..]
Nee was jouw kerkFoutje in de namenbende in mijn hoofd
Ja, dat is wel jammer dan inderdaad. Altijd leuk om je roots te kennen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nee ik heb een katholieke vader. Joods zijn gaat over van moeder op dochter en niet van moeder op zoon als ik me niet vergis. Plus mijn oma was met een katholieke man getrouwd, net na de oorlog (halve familie uitgemoord etc) en dus ook niet praktiserend Joods meer zeg maar. Wel jammer dat ze er niks meer mee deed en dat er ook eigenlijk nooit over werd gesproken.
Ik vind het meer jammer dat er nooit over werd gesproken. Maar daarintegen alles wat over de oorlog ging was taboe. Mijn opa heeft in een werkkamp gezeten, 2 keer ontsnapt. Enige voordeel voor hem was zijn duitse achternaam ten tijde van zijn gevangenschap. Iedereen die in een woonwagen woonde moest in een huis gaan wonen als ze al niet in een kamp gevangen zaten en dan ook nog Joods zijn werkte niet in hun voordeel. Mijn andere opa, die leeft nog, heeft in Indonesie gevochten. DIe is er behoorlijk knettergek vandaan gekomen. Maar ook daar wordt niet over gesproken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer dan inderdaad. Altijd leuk om je roots te kennen.Zeker als het een beetje speciaal is. En ik vind Joods toch altijd wel speciaal hoor!
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denkquote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo spectaculair was het nou ook weer niet... Het gemiddelde sugarbabes profiel bevat hetzelfde soort foto's.
Nope, ik hoor bij geen enkele gemeenschap Stout. Heb een kruis om mijn nek hangen maar hang geen geloof aan. Als in geloven in een GOD. Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar verder dan dat ga ik niet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef Stout het volgende:
* Stout is gesorteerd.....
Freecell : evangelische gemeente in Grûn
Faja : Joodse gemeenschap in A'dam
Klopt nu toch ?
Oeh, jij hebt het over een andere rar dan ik dacht... Bah..quote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denk.
*mompelt iets over knijpers, schapenvachtjes en wortels*
waarom denk ik nu in de richting van tipi's en aubergine's?quote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denk.
*mompelt iets over knijpers, schapenvachtjes en wortels*
Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Even grappig:
Op http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator kan je kijken welke Scandinavische naam bij de namen van de ouders past.
Onze resultaten:
Irja voor een meisje en Jerker () voor een jongetje...
Ooh ja......Een Flicka is meisje en Pojke betekent jongetje
Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelostquote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is echt superbizar. Naar aanleiding van mijn ge-Jesus gisteren!
[..]
Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:
Jesus
Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal män med namnet i Sverige: 483
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 165
Namnbetydelse
Jesus är en latinsk form av grekiskans Iesoús, i sin tur av hebreiskans Jeshúa eller Joshúa (svensk form: Josua), som betyder JHWH/Herren/Jahve frälser. Jesus är ett vanligt namn i spansktalande länder.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelost
juha? juuuhaaaa eten? Ik weet niet hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog even die naamgenerator gedaan...
Jasmine voor meisje mooie naam maar past helemaal niet bij ons
Juha voor jongen, best leuk eigenlijk.
Hee dat zijn dezelfde als Faja hierboven!quote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef _Bar_ het volgende:
irena voor een meisje
Jean-Marie voor een jongen
Die uitkomst heb ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isabelle en Joakim
Meisjesnaam vin`k wel mooi
Heuj Hannes!quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben hele Nederlandse volledige namen en dit komt eruit:
Hedda meisje dit vind ik nog wel leuk.
Hannes jongen![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij hebben ze gewoon de namen van de meubels uit de ikea gids ingevoerd
Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef ik80 het volgende:
Ik vertel het hier ook nog maar even, aangezien niet iedereen de andere topics leest.
Bij babboe hebben ze een moederdagaanbeiding, scheelt 500 euro op de bakfiets!!
(Ik blij want nu mag ik er eindelijk een hebben, kan niet wachten!!_)
moet je ff op Polke of zo drukkenquote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Als ik onze namen zonder hoofdletters invul kunnen we blijkbaar alleen een meisje krijgenEen jongensnaam geeft ie dan niet
Oh dat zeg ik net ook al in het andere topic!quote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!
Dat deed ik maar hij springt elke keer terug op een meisjequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 14:38 schreef MeNicole het volgende:
Het nichtje van mijn schoonzus krijgt zomaar spontaan een drieling1 Eiig. Ze hadden er al 2 en wilden er zo graag nog 1 bij
WOW..... 3...spontaan.....quote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef MeNicole het volgende:
Ja tis ook heel bijzonder omdat het bijna niet meer voorkomt dat er zomaar spontaan zonder medicijnen enzo een drieling komt. Maar 3en dan de andere 2 ook nog onder de 4
nah wie noemt zijn kind nou zoquote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef k_i_m het volgende:
Met onze volledige voornamen hadden we het kind Elin moeten noemen.
Waaaah! Druk! Maar wel heel tof zegquote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef MeNicole het volgende:
Ja tis ook heel bijzonder omdat het bijna niet meer voorkomt dat er zomaar spontaan zonder medicijnen enzo een drieling komt. Maar 3en dan de andere 2 ook nog onder de 4
Nee ze durven ook nog niet te zeggen wanneer de kindjes komen. Ze weten het natuurlijk nu zelf nog maar net. En de kans dat 1 (of 2) het niet overleefd is groot. Maar ze gaan het zo lang mogelijk laten zitten allemaal.quote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Stout het volgende:
[..]
WOW..... 3...spontaan.....En wanneer komen ze ongeveer ? (tenminste ongeveer, met 3 lijkt me niet dan je de 40 weken haalt toch ?)
Ik ook denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik zou overigens echt niet blij zijn met drielingnieuws. Ik geloof dat ik spontaan in huilen zou utibarsten dan
quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef Estrys het volgende:
ik zou het wel heel speciaal vinden een drieling, nadat ik over de schok heen zou zijn (na een maand of twee)
Ik had voor mn eerste echo gedroomt dat we het nieuws kregen dat we een drieling zouden krijgen en dat ik heel hysterisch gehuild had dat dat niet kon "want we hadden maar twee kamertjes"quote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik zou overigens echt niet blij zijn met drielingnieuws. Ik geloof dat ik spontaan in huilen zou utibarsten dan
geniaalquote:
whaha huup, max héeft wel een vader hoorquote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
Jeeeuumig MeNicole!![]()
inderdaad even schrikken, wel heel bijzonder, maar toch ook wel heel erg drie
Pinq wiens naam heb jij dan ingevuld bij de papa?![]()
*vult Pinq en postbode in
jah Max wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
whaha huup, max héeft wel een vader hoor
dus heb die naam maar ingevuld
ja, phototools, blurb.com en arbelli zijn goed.quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef _Bar_ het volgende:
iemand bekend met online fotoalbums maken? die je dan thuis gestuurd krijgt?
en zo ja welke zijn de betere?
quote:Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef _Bar_ het volgende:
"stom"is dat eigenlijk, heb hier nu 2 albums liggen en ik elk album max 10 foto's de rest lukt me gewoon niet.
Nu via online en precies het zelfde.... kom gewoon niet verder zonder in een tranendal te komen, en zonder alle gedachten....
hihi, voor het volgende bankje danquote:Op maandag 27 april 2009 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ahh ik vond het bankje.rar veel cooler
quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi, voor het volgende bankje dan
[OUD SC] met onze blote tetten op het bankje.rar
mn lief heeft net toen ik riep van oooh ik heb zo'n trek in cola en sjipjes en fles cola en een bus pringles uit de voorraad tevoorschijn getoverden das de vierde keer al deze maand. En ik begrijp er geen hol van waar ie die dingen laat
Dies goed voorbereid op zijn zwangere damequote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef huuphuup het volgende:
mn lief heeft net toen ik riep van oooh ik heb zo'n trek in cola en sjipjes en fles cola en een bus pringles uit de voorraad tevoorschijn getoverden das de vierde keer al deze maand. En ik begrijp er geen hol van waar ie die dingen laat
en hij staat van onder tot boven tot helemaal achterin volgeproptquote:
dat heet opschuilen... mijn man is er ook daverend in..... (en ja ik zoek me werkelijk een slag in de rondtequote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
ja nou lach maar, maar ik ben al tig keer de voorraad in gedoken om te kijken maar ik zie niets![]()
mafkees van mij
Ik ook niet denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
Die van mij verstopt het in zijn maagTijdens de zwangerschap at hij dan ook voor twee.
Die locatie is hier ook bekend ! Denk je wat te hebben gekocht voor savonds of de andere dag.....pleitosquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
Die van mij verstopt het in zijn maagTijdens de zwangerschap at hij dan ook voor twee.
Hier ookquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
mijn lief valt juist af sinds ik zwanger benquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
Of hij wilde de cola en chips voor zichzlef bewaren maar toen kwam er een hormonaal monster die daar zin in had en hij zich geen andere uitweg meer zag! Alweerquote:Op maandag 27 april 2009 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn lief valt juist af sinds ik zwanger ben![]()
maar hijs dan ook begonnen met sporten enzo, dat scheelt vast
Lekker samen uit eten gaan?quote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef mrien het volgende:
Mijn lief heeft ook wel wat mee gezwangerd geloof ik
Woensdag zijn we alweer een jaar getrouwd![]()
Is het eigenlijk "normaal" dat je elkaar dan iets geeft? Vind het wel leuk om wat te geven, maar heb totaal geen idee van wat
whehehequote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of hij wilde de cola en chips voor zichzlef bewaren maar toen kwam er een hormonaal monster die daar zin in had en hij zich geen andere uitweg meer zag! Alweer
quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Kan Lotte niet naar je ouders of schoonouders anders? misschien voelt dat vertrouwder?
quote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef Dakota het volgende:
ik eet zalm in bladerdeeg met dillesaus zonder BOURSIN
neehee opa en oma zijn te lang getrouwd. het was ook eenquote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]geen boursin?
![]()
Elin rolliebollie!
Hoe was je familiefeestjes weekend?
Oh which reminds me, Fuente heb jij je familiefeestje/verjaardag nog een beetje overleefd?
weet je hoeveel ik dan aan verzendkosten betaalquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef Linda2205 het volgende:
En ik vroeg net nog of je d'r niet een weekje op kon sturen en daar ging je dan weer niet op in![]()
Maarre...zijn de opa's en oma's zo oud dan?
iddquote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Had je beter hierheen kunnen komen Koot..was veel leuker
*noteert*quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef innepin het volgende:
Huup! Ik lees net terug, terwijl ik de inmiddels lege (halve liter)fles cola en halflege pak Pringles opruim, die mijn vriendje voor mij geregeld had vandaagzonder erom te vragen overigens
![]()
Creepy![]()
Koot, ik snap je wel hoor, met dat oppassen. Zeker als je niet een heel goede band hebt met je ouders, bijvoorbeeld. Of ze hebben heel andere opvattingen dan jij (zoals mijn schoonouders)![]()
Mijn moeder is overigens wel een supertoffe oppasNu al
. Als je iemand nodig hebt, ze woont op vijf minuten rijden van jouw durp
![]()
En die weet van niks en dat houden we dus ook zo, tot de post komtquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef Stout het volgende:
Timo zit een brief te schrijven... aan de zoon van Rewimo
quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef Dakota het volgende:
Ik krijg allemaal semi-oma's voor elinde moeder van kaarr is al sokjes aan t breien
ik zal het zeker onthoudenquote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef innepin het volgende:
[..]Nou ja, mijn moeder woont vlakbij je, is oppasmoeder geweest en tegenwoordig schooljuf, en dan kan ze weer even wennen aan baby's voor ze de mijne ziet
Oh en ze heeft wel wat afleiding nodig momenteel
![]()
Dus ik meende het stiekem ook nog wel
Nu heb ik ook zin in chipjesquote:Op maandag 27 april 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
Innepin wat idiootik bewaar de rest van mn cola en sjipjes voor vanavond, crime-night
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in chipjesOh en net had iemand het over een tompouce, ik geloof in het Z&G topic, en nu heb ik ook zin in een tompouce
Misschien binnenkort dus maar tompoucen kopen bij de Hema om beesten te sparenquote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef Raissa het volgende:
Ohhhhhhhhh super die beesten die je nu kunt sparen bij de Hema!
Gewoon meenemen. Volgens mij kan je in elk hotel zo gratis een kinderbedje in je kamer laten zetten en als je een beetje in de buurt blijft (in NL) ben je ook zo weer thuis als het niet gaatquote:Op maandag 27 april 2009 16:55 schreef mrien het volgende:
[..]
![]()
Met mijn ouders hebben we geen contact meer en bij mijn schoonouders laten logeren doe ik nog niet
Uit eten gaan komt later wel, en anders gaan we binnenkort wel een keer op tijd uit eten met z'n 3-tjes, dan kan ze mooi mee.
Een weekendje/nachtje zonder haar weg doen we nog maar nietBen 1x een nachtje zonder haar weggeweest en dat vond ik achteraf toch niet echt wat
Op dat moment was het overigens wel goed hoor, maar terugkijkend...
Als je een A, E en D accoord kan spelen, kan je 80% van alle bekende liedjes naspelen!quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Rewimo het volgende:
O, mijn gitaar is aangekomenPingelen maar. Ik kan er niks van
elin en ik hebben bij elkaar ook 3 zweedse namen..al zou t ook engels of amerikaans kunnen zijnquote:Op maandag 27 april 2009 18:17 schreef k_i_m het volgende:
Oh, goed topic trouwens, aangezien ik 3 zweedse voornamen heb.
Gewoon op de trein zetten, dat is gratis. Ik pluk d'r d'r hier wel uitquote:Op maandag 27 april 2009 17:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
weet je hoeveel ik dan aan verzendkosten betaal
Zet maar neer hier hoor, ik pas altijd ieders kindjes.quote:Op maandag 27 april 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
Innepin wat idiootik bewaar de rest van mn cola en sjipjes voor vanavond, crime-night
![]()
Haha ja Koot je had moeten komen, was gezellig en dan hadden mensen tenminste hun spul kwijtgeraakt
En ik begrijp eerlijk gezegd ook wel wat je bedoelt...
Maneki, nog interesse om op te passen?![]()
![]()
mn schoonmoeder wordt het voorlopig niet geloof ikhoewel het dan wel allemaal heel erg opvoedkundig verantwoord gaat
Wat leuk zo Timo en Christan, penvriendjes
Het is een spiegiese koneksie! Een complot!quote:Op maandag 27 april 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
![]()
Wie weetquote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zet maar neer hier hoor, ik pas altijd ieders kindjes.
Serieus bedoeld trouwens
quote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ik had mexicaansmaar er zaten maar 4 tortilla's in het pak in plaats van 6
![]()
volgende keer haal ik ze wel weer zelf dus hahamaar goed, geeft niet want ik had dus nog chipjes voor vanavond dus zo balanst het stiekem weer een beetje.
* huuphuup schuift een bakje chipjes naar Raissa
quote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik durf niks meer wat uit Mexico komt, nu
Vast wel maar dat kan ik dus niet. Nog nietquote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef k_i_m het volgende:
Als je een A, E en D accoord kan spelen, kan je 80% van alle bekende liedjes naspelen!.
Mijn lief wou een keer in een besparende bui goedkoop doen... Huismerk van de Jumboquote:Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
O'lacy waar is dat ook weer van? Huismerk ofzo toch? ik ken alleen de hageltjes daarvan geloof ik![]()
naturel chips met die duyvis "pate royale" zakjes ofzo. Dat is lekker![]()
of gewoon mayo met een beetje yoghurt en wat kerriepoederof ehm, met paprika-poeder kan ook of eh of eh hmmm dr was ook zo'n topic in CUL over dipsausjes
hahaha gelukkig maarquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn lief wou een keer in een besparende bui goedkoop doen... Huismerk van de JumboOverigens zijn sommige dingen van dat huismerk best lekker hoor, maar de chips iig niet!
Gelukkig heb ik allerlei verschillende zakjes van duyvis in huis, daar heeft ie dan weer niet op bespaard
pringles sour cream & onion natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Raissa het volgende:
Mn lief biedt net aan om lekkere chips te gaan halen, nu heb ik alleen het luxeprobleem dat ik niet weet welke ik moet kiezen
Heb maar gezegd dat ie zo'n grote zak met allerlei kleine zakjes moet meenemen, dan kan ik de keus nog even uitstellenquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pringles sour cream & onion natuurlijk
(en wat lief van je lief)
quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb maar gezegd dat ie zo'n grote zak met allerlei kleine zakjes moet meenemen, dan kan ik de keus nog even uitstellen
De laatste Grissom vanavond? Amai, das wel een goede reden voor chips op de bank dacht ik zo!quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Vicky het volgende:
zometeen de laatste aflevering met Grissom erin
de makkelijkste rijstebrij maak je met dessertrijst van Lassiequote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Linda2205 het volgende:
Die waren ook erg goed gelukt, al zeg ik het zelf! Heb een restje van het prutje bewaard voor morgen bij het ontbijt![]()
En hoe maakt men rijstebrij? Het klinkt niet zo lekker
oeeehhhhhhhh ook koekjes , noten en rozijnen bij gesmetenquote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
mijn lief snoept amper..die eet gewoon nog een keer brood..dus alles is voor Kootje
hij neemt t wel altijd voor mij mee.( nu liggen er 3 enorme repen en 5 kleintjes in de kast die ik vanavond om ga smelten en in kleivormpjes ga gieten..eet een stuk gezelliger)
quote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
oeeehhhhhhhh ook koekjes , noten en rozijnen bij gesmetenin kippen,tractor,konijnen etc. vormpjes
Ow die is zoooo lekkerquote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
de makkelijkste rijstebrij maak je met dessertrijst van Lassie![]()
half pak op een liter volle melk (geloof ik) en 11 minuten heel zachtjes laten koken.
Klontjes boter er op laten smelten, suiker en kaneel er over ..![]()
eet smakelijk
![]()
en achteraf hopen dat je je pan nog schoonkrijgt, want het gaat vreselijk snel vastzitten op de bodem
quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is zoooo lekker![]()
ik doe ook zonder krentjes en geen gewone suiker maar bruine basterdsuiker. Het is erg makkelijk te maken. Vroeger maakte mn moeder dat ook altijd en was het meer werk en deed ze het onder het dekbed om het warm te houden. Zo lekker even een chocolade liga (choco as) met thee.. mjammie.
Wij hebben de vakantie geboektWe gaan naar America (Sunparks De Peel).
ik had zoveel dat ik van de rest een chocokoekjestoren heb gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]nice!
ik heb nog bonbon-vormpjes van de Secret Santa van Ynske. Van die mooie glimmendebinnenkort ook maar es zooi smelten
quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe tussendoor huppelt wat betreft namen:
* RockabeIIa kan gaan afstrepen
Gelukkig wordt het geen strijd meer over Anne-Fleur's en Floortjes (sorry voor sommige dames, no offense!)
quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook een balansdag, dus heb ik me kunnen inhouden tot 4 nutsen.
Netjesquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook een balansdag, dus heb ik me kunnen inhouden tot 4 nutsen.
Volgens mij weeg jij stiekem 150 kilo en laat je steeds foto`s zien van je knappe slanke zus. Met jouw babyquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Dakota het volgende:
[..]ik heb ook een balansdag dus heb ik me kunnen inhouden tot pindarotsjes 4 repen chocola 12 koekjes chocoladerozijnen etc etc
Als er een camping echt verschrikkelijk isquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
Dan doe je toch lekker een weekendje Voormolen Troel
waarom maken ze die dingen toch nog met zulke gordijntjes? Volgens mij is er echt wel meer vraag naar hipper spul (of in elk geval minder uitgesproken oubollig spul).quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef moussy het volgende:
Die tent is zelfs nog maar een paar jaar oud, 2 of zo begreep ik
Mijn vriend, de rugby-er, houdt van hockey-namenquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Anne-Fleur en FloortjeDat past toch sowiesi niet bij jullie?
'Jullie krijgen dus een ventje of niet? Tof
hihi hockey... rugby voor meisjesquote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn vriend, de rugby-er, houdt van hockey-namen
Eigenlijk wilde ik dit jaar naar Frankrijk, ergens rond Langres, maar als we al weg gaan, dan blijven we binnen een half uur van het Antoniusquote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Linda2205 het volgende:
hehe, ik ben er nog nooit geweest...maar met het "rondje camping" fietsen, ziet het er wel altijd wat sneutjes uit ja
Nee, dat is in ieder geval niet te hopen, maar aangezien ik me elke week moet melden is het wel zo praktischquote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Linda2205 het volgende:
Maar de baby komt dan toch nog lang niet? Of reken ik nu heel raar?
En ach, het Antonius ligt vlak bij de snelweg, dus dan kan je nog best een eindje komen!
ieuwquote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mja, dan doe je niet ff een op-en-neertje vanuit Frankrijk nee...quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat is in ieder geval niet te hopen, maar aangezien ik me elke week moet melden is het wel zo praktisch
ja onze hockey-naam past wat meer bij mijn niet zo 2 meter hoge en ook niet zo 2 meter brede liefquote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niks mis met hockeynamen hoor, op zich, maar zo`n voorkeur verwacht je niet zo snel van een ruige rugby-er van 2 meter hoog en breed
quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Volgens mij weeg jij stiekem 150 kilo en laat je steeds foto`s zien van je knappe slanke zus. Met jouw baby
inner? dit is een snapshot van gisternacht in de slaapkamerquote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:hahahaha Koot vieslel
![]()
is dat nou je inner fatty?
Het is een meikeverquote:
jumjumquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Dakota het volgende:
[..]
inner? dit is een snapshot van gisternacht in de slaapkamer
Ehm... Het Cultureel Centrum Gouda.quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Brighteyes .. vraagje![]()
Anderen die het weten, zijn ook welkom
Heeft 1 van jullie enig idee of het Cultureel Centrum van Gouda een website heeft..
Of hoe je kaartjes kan bestellen van activiteiten die daar worden gegeven..
Ja, ineens wist ik het weerquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jumjum![]()
K_i_m hahaha het is net of je met jezelf in gesprek bent zo
Mijn man, die vroegah hockeyde, vindt (vond?) de naam van onze Jongste een hockey-naamquote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |