whaha huup, max héeft wel een vader hoorquote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
Jeeeuumig MeNicole!![]()
inderdaad even schrikken, wel heel bijzonder, maar toch ook wel heel erg drie
Pinq wiens naam heb jij dan ingevuld bij de papa?![]()
*vult Pinq en postbode in
jah Max wel jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef pinquit het volgende:
[..]
whaha huup, max héeft wel een vader hoor
dus heb die naam maar ingevuld
ja, phototools, blurb.com en arbelli zijn goed.quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef _Bar_ het volgende:
iemand bekend met online fotoalbums maken? die je dan thuis gestuurd krijgt?
en zo ja welke zijn de betere?
quote:Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef _Bar_ het volgende:
"stom"is dat eigenlijk, heb hier nu 2 albums liggen en ik elk album max 10 foto's de rest lukt me gewoon niet.
Nu via online en precies het zelfde.... kom gewoon niet verder zonder in een tranendal te komen, en zonder alle gedachten....
hihi, voor het volgende bankje danquote:Op maandag 27 april 2009 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ahh ik vond het bankje.rar veel cooler
quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi, voor het volgende bankje dan
[OUD SC] met onze blote tetten op het bankje.rar
mn lief heeft net toen ik riep van oooh ik heb zo'n trek in cola en sjipjes en fles cola en een bus pringles uit de voorraad tevoorschijn getoverden das de vierde keer al deze maand. En ik begrijp er geen hol van waar ie die dingen laat
Dies goed voorbereid op zijn zwangere damequote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef huuphuup het volgende:
mn lief heeft net toen ik riep van oooh ik heb zo'n trek in cola en sjipjes en fles cola en een bus pringles uit de voorraad tevoorschijn getoverden das de vierde keer al deze maand. En ik begrijp er geen hol van waar ie die dingen laat
en hij staat van onder tot boven tot helemaal achterin volgeproptquote:
dat heet opschuilen... mijn man is er ook daverend in..... (en ja ik zoek me werkelijk een slag in de rondtequote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
ja nou lach maar, maar ik ben al tig keer de voorraad in gedoken om te kijken maar ik zie niets![]()
mafkees van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |