abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68415203
Game on

Was inspiratieloos, sorry!
pi_68415290
LB: gedoe kan je soms gewoon even heel erg aanvliegen ineens en dat is volgens mij heel normaal!
pi_68415305
Volgens mij gaat het regenen hier :-/
Saartje
  maandag 27 april 2009 @ 10:13:53 #4
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68415333
omg, ik heb gewoon een heel bankje gemist

wij zijn gisteren nog even naar ikea geweest dus we waren om half 6 pas thuis.

vandaag vlieg ik naar Dublin
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 10:14:14 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68415344
Hier regent het al. Goed voor de tuin
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 10:16:00 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68415381
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?

[TT aangepast heeft op Rarhilde niveau ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68415394
Als het vanmiddag maar droog is!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68415396
het regende net hier al heul hard maar nu ist weer droog. Misschien is het dat buitje dat nu jouw kant op komt Maneki

Pinq heb je nog leuke dingen gehaald bij Ikea?
Veel plezier in Dublin!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68415397
veel plezier pinq.

hier is het nog droog maar voor hoelang?
mama van 3 kids!
pi_68415401
Dublin Go Pinq
Hier ook regen, het ruikt lekker
pi_68415404
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?

hahahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 10:17:32 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68415424
Bankje.rar?

Mijn netvlies was net weer hersteld na al die jaren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_68415443
Ik heb hier trouwens een klein hummeltje die vanmorgen al wakker werd met 38,5 Lijkt verder niet veel te mankeren, is wel erg pieperig en heeft een beetje snot-oogjes (wordt ook al veel minder). Verder niet verkouden oid. Ik heb zelf inmiddels mijn keel echt dichtzitten en last van mijn oren.
En nu twijfel ik of ik even de HA moet bellen of hij naar Leander zijn oren kijkt of niet...
  maandag 27 april 2009 @ 10:18:57 #14
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68415462
nee, alleen een cheapass klok voor in de badkamer, want die was kaputt.
en een bal van knuffel. (huh!? )
pi_68415482
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
Heb je nog zo'n dorst?

Inderdaad gewoon afwachten, ik zie soms heel erg tegen dingen op, maar als ik dan eenmaal in de situatie zit valt het heel erg mee
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 10:20:08 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68415491
Eet en drinkt hij nog gewoon Freecell? Lijkt hij veel pijn te hebben? Ik liet het meestal een beetje van die factoren afhangen.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 27 april 2009 @ 10:28:34 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68415715
Ja. Ik ga gewoon wel actief aan de slag hiermee maar wel inderdaad bedenken dat er echt nog tijd is voor een goede oplossing. En niet over opfokken en druk maken. En ik hoef ook niet naar een stom familiefeest deze week waar ik het warm van krijg. Want alles gaat juist goed zoals het is. Dus het gezeik moet weg.

Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
pi_68415738
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef Lois het volgende:
Eet en drinkt hij nog gewoon Freecell? Lijkt hij veel pijn te hebben? Ik liet het meestal een beetje van die factoren afhangen.
Hij eet minder, maar nog wel acceptabel en drinkt veel. En pijn weet ik niet zo goed, hij is heel huilerig, dat wel... Voelt zich beroerd. En ik weet niet waarom.. lastig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 10:31:55 #19
13151 crew  Rewimo
pi_68415815
freecell, moederinstinct werkt hè? Dat heeft het altijd goed. Dus gewoon bellen als je vindt dat dat nodig is. Beterschap voor jullie allebei!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68416083
Dank je wel! Ik kijk het nog even aan denk ik Het is niet heel dramatisch nu.

Even mijn sig spammen, dat is mijn grote zus en vooral de geboortetegeltjes zijn zo tof Ze maakt ze zeg maar naar aanleiding van het kaartje en ze kan zo goed lettertypen namaken en zo Ik trots!
pi_68416107
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:

Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
Als je het zelf raar vind gewoon even je huisarts bellen joh! Ben je van die onzekerheid af, dat is dan al one down
  maandag 27 april 2009 @ 10:45:50 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68416215
Ja. I know. Maar ik was te laat voor beluur. En tijd om langs te gaan heb ik niet meer vandaag. Planning he Ik probeer het dadelijk met karnemelk en niet meer aan denken.
pi_68416245
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:

Luchtbel als je zo een dorst blijft houden kan je ook eens vragen aan je huisarts of hij kan bloedprikken om je suikerspiegel te controleren. Dorst hebben is namelijk 1 van de symptonen van diabetes.
pi_68416332
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. I know. Maar ik was te laat voor beluur. En tijd om langs te gaan heb ik niet meer vandaag. Planning he Ik probeer het dadelijk met karnemelk en niet meer aan denken.
(bubbeltjes)water met een beetje citroensap werkt ook vaak wel hier
pi_68416469
Maar Faja, even uit het estafette topic hierheen: jij hebt een Joodse papa, maar weet niet veel over de achtergrond en het geloof? En is dat niet verwarrend én katholiek én Joods? Want das wel een aardig verschil!
pi_68416690
Faja Freecell ! die kerk van jou ziet er super uit ! Jammer dat ik niet meer in Ljouwert woon, dan kwam ik zeker langs ! Als ik eens in de buurt ben, kom ik echt kijken !

Hier is t huis weer schoon (stoffen, zuigen, dweilen en vooral opruimen), de was gevouwen en gestreken met dank aan en de was hangt weer (wel binnen, t miezert hier nu

[ Bericht 9% gewijzigd door Stout op 27-04-2009 11:28:44 ]
  maandag 27 april 2009 @ 11:04:45 #27
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68416727
Weet ik Faja maar dat heb ik niet. Daar ben ik al eerder op geprikt.
pi_68416810
Kerk van FAJA gemist Linkje?
pi_68417251
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef k_i_m het volgende:
Bankje.rar? [ afbeelding ]

Mijn netvlies was net weer hersteld na al die jaren .
Zo spectaculair was het nou ook weer niet... Het gemiddelde sugarbabes profiel bevat hetzelfde soort foto's.
pi_68417368
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
Maar Faja, even uit het estafette topic hierheen: jij hebt een Joodse papa, maar weet niet veel over de achtergrond en het geloof? En is dat niet verwarrend én katholiek én Joods? Want das wel een aardig verschil!
Nee ik heb een katholieke vader. Joods zijn gaat over van moeder op dochter en niet van moeder op zoon als ik me niet vergis. Plus mijn oma was met een katholieke man getrouwd, net na de oorlog (halve familie uitgemoord etc) en dus ook niet praktiserend Joods meer zeg maar. Wel jammer dat ze er niks meer mee deed en dat er ook eigenlijk nooit over werd gesproken.
pi_68417384
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:07 schreef freecell het volgende:
Kerk van FAJA gemist Linkje?
Nee was jouw kerk Foutje in de namenbende in mijn hoofd
pi_68417390
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Stout het volgende:
Faja Freecell ! die kerk van jou ziet er super uit ! Jammer dat ik niet meer in Ljouwert woon, dan kwam ik zeker langs ! Als ik eens in de buurt ben, kom ik echt kijken !

Hier is t huis weer schoon (stoffen, zuigen, dweilen en vooral opruimen), de was gevouwen en gestreken met dank aan en de was hangt weer (wel binnen, t miezert hier nu
Ik woon in de hoofdstad Stout, niet in Ljouwert (waar is dat eigenlijk?). En zit ook niet bij een kerkgemeenschap hoor.
pi_68417444
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Stout het volgende:

[..]

Nee was jouw kerk Foutje in de namenbende in mijn hoofd
Ik dacht ook even dat je de mijne bedoelde, maar die zit in Groningen, dus ik snapte Leeuwarden niet

* freecell schudt Stout zachtjes om haar te sorteren
pi_68417478
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Nee ik heb een katholieke vader. Joods zijn gaat over van moeder op dochter en niet van moeder op zoon als ik me niet vergis. Plus mijn oma was met een katholieke man getrouwd, net na de oorlog (halve familie uitgemoord etc) en dus ook niet praktiserend Joods meer zeg maar. Wel jammer dat ze er niks meer mee deed en dat er ook eigenlijk nooit over werd gesproken.
Ja, dat is wel jammer dan inderdaad. Altijd leuk om je roots te kennen. Zeker als het een beetje speciaal is. En ik vind Joods toch altijd wel speciaal hoor!
pi_68417495
Oh ik dacht dat Joods zijn altijd overging van moeder op kind, ongeacht of het een zoon of dochter is, alleen kan die zoon vervolgens het geloof niet doorgeven aan zijn kinders. Maar och, er zijn toch zoveel mensen die uit een gemengd gelovig huwelijk zijn voortgekomen? Als je verder niet practiserend bent lijkt het me niezo verwarrend ghehe

Oeeeeh ik ga boodschapjes doen straks en lekker allemaal van die goedkope diepvries-fruitjes halen en yoghurt. Kan k lekker smoothies maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68417601
Zou ook kunnen hoor Huup dat het van de moeder wordt doorgegeven aan de kinderen (ongeacht geslacht). In ieder geval was mijn opa katholiek en zijn ze dat geloof gaan aanhangen. Mijn vader heeft ook zijn commune gedaan maar doet er nu ook niks meer mee. Het zijn momenteel mijn schoonouders die ons graag het liefst elke zondag in de kerk zien zitten.
pi_68417776
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, dat is wel jammer dan inderdaad. Altijd leuk om je roots te kennen. Zeker als het een beetje speciaal is. En ik vind Joods toch altijd wel speciaal hoor!
Ik vind het meer jammer dat er nooit over werd gesproken. Maar daarintegen alles wat over de oorlog ging was taboe. Mijn opa heeft in een werkkamp gezeten, 2 keer ontsnapt. Enige voordeel voor hem was zijn duitse achternaam ten tijde van zijn gevangenschap. Iedereen die in een woonwagen woonde moest in een huis gaan wonen als ze al niet in een kamp gevangen zaten en dan ook nog Joods zijn werkte niet in hun voordeel. Mijn andere opa, die leeft nog, heeft in Indonesie gevochten. DIe is er behoorlijk knettergek vandaan gekomen. Maar ook daar wordt niet over gesproken.

Ik heb wel tegen mijn man gezegt dat mocht er hier nog een 3e komen ik wel graag een Joodse naam wil mee geven, of dat de roepnaam of 2e naam is maakt me dan niet zo veel uit. Morgaine der naam is van het oude geloof zoals ze dat zeggen in de boeken. Het geloof in de vrouw, degene die het leven schenkt. Nathan is een profeet uit de bijbel en vanwege het katholieke geloof van mijn schoonouders zijn we ons daar toen in gaan verdiepen. En ik vind de naam Eliana zo ontzettend mooie Joodse naam.
  maandag 27 april 2009 @ 11:54:20 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_68418106
LB, wat een geregel. Ik heb al veel minder geregel, maar mij kan het soms ook zo aanvliegen, vooral 's nachts.
Ik heb geen oplossing voor je, helaas. Maar een vaste vertrouwde oppas aan huis kan wel veel rust geven denk ik. Wat ik wel heb gezien in mijn omgeving is dat het vooral werkt als je de oppas ook zoveel mogelijk de vrije hand geeft en dus niet te veel probeert te sturen of te controleren. Dingen als geld achterlaten zodat ze ook wat boodschapjes kunnen doen en dergelijke. Een beetje de normale thuissituatie nabootsen, dus.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 27 april 2009 @ 12:13:13 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_68418650
Ja. Dat werkt ook het beste bij onze gastouder buitenshuis. En ook als één van de oppasjes er een keer de hele dag is, zoals gisteren. Samen de dingen doen die we zelf ook doen. Ik ga het echt proberen te vinden. Andere constructies worden te ingewikkeld denk ik. Voor iedereen.
Bedankt
pi_68418688
* Stout is gesorteerd.....

Freecell : evangelische gemeente in Grûn
Faja : Joodse gemeenschap in A'dam

Klopt nu toch ?
pi_68418837
ehm nee niet helemaal geloof ik Stout hiihi

LB knuffel voor jou, wat een drukte en gedoe, het komt vast allemaal op zn pootjes terecht enzo hoor! Jullie lijken met zn tweetjes alles voor elkaar te krijgen dus dit gaat ook goedkomen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 12:20:24 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68418871
Ik was dit topic even kwijt... ik dacht dat ik hier al gepost had.

Vanmorgen bericht gehad over mijn collega, het gaat niet goed.... hij zit tegen een longontsteking aan, heeft hoge temperatuur (38.6), hoge bloeddruk (rond de 200 bovendruk) en kan niet zelfstandig ademen. Hij wordt volgestouwd met anti-biotica en paracetamol, maar temp blijft hoog. Voor de zuurstof gaat hij een buisje in zn keel krijgen. Verder heeft hij ook veel last van hallucinaties... ziet er allemaal erg zorgwekkend uit dus. We vragen ons hier af wanneer het nu eens ophoudt met de ellende voor ze...
Make love, not war ☮
  maandag 27 april 2009 @ 12:21:25 #43
14746 k_i_m
pi_68418899
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo spectaculair was het nou ook weer niet... Het gemiddelde sugarbabes profiel bevat hetzelfde soort foto's.
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denk .

*mompelt iets over knijpers, schapenvachtjes en wortels*
In my life
Why do I smile
pi_68418921
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef Stout het volgende:
* Stout is gesorteerd.....

Freecell : evangelische gemeente in Grûn
Faja : Joodse gemeenschap in A'dam

Klopt nu toch ?
Nope, ik hoor bij geen enkele gemeenschap Stout. Heb een kruis om mijn nek hangen maar hang geen geloof aan. Als in geloven in een GOD. Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar verder dan dat ga ik niet.
pi_68418924
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denk .

Oeh, jij hebt het over een andere rar dan ik dacht... Bah..
pi_68418964
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef k_i_m het volgende:

[..]

waarom denk ik nu in de richting van tipi's en aubergine's?

Diaan wat een naar bericht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68418989
Oh Diaan,lees helemaal over je post heen. Jeetje je collega gaat wel heel snel achteruit dan. En hallucineren? Ziet hij dingen die er niet zijn?
pi_68419021
diaan, dat is echt geen lekker nieuws...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 12:28:29 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68419087
Jeetje diaan, t gaat nu echt snel achteruit he, zo ontzettend klote
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 27 april 2009 @ 12:30:18 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68419143
Diaan...
  maandag 27 april 2009 @ 12:31:41 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68419169
Dit is echt superbizar. Naar aanleiding van mijn ge-Jesus gisteren!
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Even grappig:

Op http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator kan je kijken welke Scandinavische naam bij de namen van de ouders past.

Onze resultaten:
Irja voor een meisje en Jerker ( ) voor een jongetje...

Ooh ja......Een Flicka is meisje en Pojke betekent jongetje
Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:

Jesus

Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal män med namnet i Sverige: 483
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 165

Namnbetydelse
Jesus är en latinsk form av grekiskans Iesoús, i sin tur av hebreiskans Jeshúa eller Joshúa (svensk form: Josua), som betyder JHWH/Herren/Jahve frälser. Jesus är ett vanligt namn i spansktalande länder.

pi_68419198
Diaan wat erg
mama van 3 kids!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 12:35:10 #53
13151 crew  Rewimo
pi_68419257
Diaan, wat klinkt dat eng
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 12:35:44 #54
13151 crew  Rewimo
pi_68419273
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is echt superbizar. Naar aanleiding van mijn ge-Jesus gisteren!
[..]

Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:

Jesus

Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal män med namnet i Sverige: 483
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 165

Namnbetydelse
Jesus är en latinsk form av grekiskans Iesoús, i sin tur av hebreiskans Jeshúa eller Joshúa (svensk form: Josua), som betyder JHWH/Herren/Jahve frälser. Jesus är ett vanligt namn i spansktalande länder.

Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelost
pi_68419316
oke

* Stout schudt zich nog even door elkaar

*weet het echt niet meer.....

Freecell dus Grûn en Evangelisch en Faja niks ?
  maandag 27 april 2009 @ 12:37:56 #56
114177 Diaan73
pi_68419317
Het is ook allemaal erg eng... maar hij wordt dus kunstmatig in slaap/coma gehouden, maar reageert wel op externe prikkels. Hij hallucineert dingen zoals dat hij in oorlog is en zn kinderen veilig moet onderbrengen, dat hij uit Californië komt en dan ineens engels praat. Een groot gedeelte doet hij dus gewoon in zn slaap. Ik heb begrepen dat dat vaker gebeurt bij mensen met hart/longaandoeningen.... maar ja het is maar de vraag hoe hij hieruit komt als hij er al uitkomt....

En ondertussen leven wij allemaal gewoon ons (leuke) leven, gaan op vakantie en waar naartoe, klagen over een verkoudheidje enz. soms word je wel even weer wakker geschud als je dit hoort en ga je je even weer beseffen dat je het gewoon goed hebt. Aan de andere kant staan we ook weer niet elke dag stil bij dit soort ellende, anders heb je geen leven meer.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 12:38:17 #57
13151 crew  Rewimo
pi_68419329
Vidar voor een jongen, Vibeke voor een meisje Yikes
  maandag 27 april 2009 @ 12:40:49 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68419389
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelost

Nah, ik denk niet dat F. instemt met Jesus als 2e naam.
Hoewel hij wel aardig is in voorspellen of voorvoelen zo je wilt. Hij vroeg mij afgelopen december of er nog een 2e kindje bij zou komen. Ik antwoordde vol overtuiging 'Ja, ooit wel, maar mijn man wil nog even wachten, dat duurt nog wel even.'
Een week later stond ik met een positieve test in mijn handen!
  maandag 27 april 2009 @ 12:41:34 #59
114177 Diaan73
pi_68419408
Ik heb ook nog even die naamgenerator gedaan...

Jasmine voor meisje mooie naam maar past helemaal niet bij ons
Juha voor jongen, best leuk eigenlijk.
Make love, not war ☮
  maandag 27 april 2009 @ 12:47:03 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68419557
Amilia voor een meisje en Ansgar voor een jongen..
Neh... gaat 'm niet worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68419592
Hahaha BE
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68419711
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog even die naamgenerator gedaan...

Jasmine voor meisje mooie naam maar past helemaal niet bij ons
Juha voor jongen, best leuk eigenlijk.
juha? juuuhaaaa eten? Ik weet niet hoor
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68419880
Juha?! Dat klinkt als een overwinningskreet
Juhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Saartje
pi_68419895
jongen wolfgang en meisje Yrsa

maar als ik het nu weer doe krijg ik
jongen julian en meisje jeanette.

of te wel er klopt niks van
mama van 3 kids!
pi_68420120
Ook even de namengenerator gedaan, voor een meisje Irena, en voor een jongen Jean-Marie no change in hell dat ik een jongen ooit Jean-Marie zou noemen he

Oh als je meedere namen hebt en die ook invult komt er wat anders uit
Nu voor een meisje Axelia en voor een jongen Arnold.
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 13:14:43 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68420329
Jockum en Isra Hoewel ik Isra voor een meisje eigenlijk wel weer heel leuk vind bij nader inzien.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 27 april 2009 @ 13:23:19 #67
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68420602
Willy...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 27 april 2009 @ 13:25:00 #68
37150 livelink
pi_68420662
Jannike en Jonatan zou het bij ons zijn. Eigenlijk best leuke namen.
pi_68420676
Filippa en Germund.. Nee niet echt...
  maandag 27 april 2009 @ 13:27:50 #70
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68420758
irena voor een meisje
Jean-Marie voor een jongen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68420768
Isabelle en Joakim
Meisjesnaam vin`k wel mooi
Saartje
pi_68420769
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Ticootje het volgende:
Filippa en Germund.. Nee niet echt...
ieuw
mama van 3 kids!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 13:28:44 #73
13151 crew  Rewimo
pi_68420792
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef _Bar_ het volgende:
irena voor een meisje
Jean-Marie voor een jongen
Hee dat zijn dezelfde als Faja hierboven!
  maandag 27 april 2009 @ 13:30:21 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68420858
yep en wij heten toch echt heel anders hoor

en dit worden ook beide namen niet

zo eens wat doen, zit nog in luie modus mode, en heb eigenlijk genoeg te doen
  maandag 27 april 2009 @ 13:31:03 #75
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68420886
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isabelle en Joakim
Meisjesnaam vin`k wel mooi
Die uitkomst heb ik ook
  maandag 27 april 2009 @ 13:33:17 #76
114177 Diaan73
pi_68420962
Isra vind ik wel mooi en Juha klinkt inderdaad als vreugdekreet, wel positief dus.. ik ga nog even proberen met onze volledige namen.
Make love, not war ☮
  maandag 27 april 2009 @ 13:35:14 #77
114177 Diaan73
pi_68421018
We hebben hele Nederlandse volledige namen en dit komt eruit:

Hedda meisje dit vind ik nog wel leuk.
Hannes jongen
Make love, not war ☮
  maandag 27 april 2009 @ 13:35:36 #78
37150 livelink
pi_68421029
Ik heb ook de namen van Katja en Job ingevuld en daar kwam Johannes uit als jongensnaam. Dat is wel grappig, want zo heet mijn vriend officieel. Dus de namen van Katja en Job passen in ieder geval bij zijn naam.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 13:45:09 #79
13151 crew  Rewimo
pi_68421317
Belana, hoe gaat het met jou? Hou je het goed vol?
pi_68421503
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben hele Nederlandse volledige namen en dit komt eruit:

Hedda meisje dit vind ik nog wel leuk.
Hannes jongen
Heuj Hannes!
pi_68421811
Met onze volledige voornamen krijg ik uit die generator gewoon namen van ons lijstje!

Eva en Felix.
pi_68421839
Toch raar dat zo'n Scandinavisch namending mij vertelt dat ik een zoon François moet noemen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68421843
Whoohoo!

Onweer! En het plenst! Eindelijk de tuin weer goed nat
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68421870
Hej wat gek, je krijgt bij die site verschillende resultaten als je wel of geen hoofdletter gebruikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 14:00:31 #85
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68421879
Met onze roepnamen krijg ik Gina (ieuw! ) en Gunnar.
Gunnar vind ik nog best wel mooi.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 14:04:40 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68422020
volgens mij hebben ze gewoon de namen van de meubels uit de ikea gids ingevoerd
pi_68422079
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij hebben ze gewoon de namen van de meubels uit de ikea gids ingevoerd

als je Billy hebt heb je een gratis kast gewonnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 14:09:34 #88
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_68422187
Ik vertel het hier ook nog maar even, aangezien niet iedereen de andere topics leest.
Bij babboe hebben ze een moederdagaanbeiding, scheelt 500 euro op de bakfiets!!
(Ik blij want nu mag ik er eindelijk een hebben, kan niet wachten!!_)
pi_68422303
Ik krijg er Alina en Alrik uit, Alina is best mooi vind ik eigenlijk.
pi_68422304
Leuk ik80!
heb je al een mooie op het oog dan? of laat je je verrassen?

ik ben geneigd om heel duur merkspul te vragen voor moederdag ondanks dat baby nog in buik is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 14:16:39 #91
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_68422411
Ze hebben maar 1 soort, dus dat is makkelijk.
Ben wel heel blij!
merkspul is wel heel leuk! en idd leuk om te vragen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 14:17:02 #92
13151 crew  Rewimo
pi_68422422
Als ik onze namen zonder hoofdletters invul kunnen we blijkbaar alleen een meisje krijgen Een jongensnaam geeft ie dan niet
pi_68422457
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef ik80 het volgende:
Ik vertel het hier ook nog maar even, aangezien niet iedereen de andere topics leest.
Bij babboe hebben ze een moederdagaanbeiding, scheelt 500 euro op de bakfiets!!
(Ik blij want nu mag ik er eindelijk een hebben, kan niet wachten!!_)
Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!
  maandag 27 april 2009 @ 14:19:45 #94
14746 k_i_m
pi_68422533
Met onze volledige voornamen hadden we het kind Elin moeten noemen .
In my life
Why do I smile
pi_68422544
Ik wil juist geen duur spul voor moederdag.
ik verwacht ook niets van mijn vent, ik ben zijn moeder niet... Maar daarintegen verwacht i wel iets van mijn kinders. Dan wel iets uitgezocht door Priscil en iets "zelfgemaakts" door Jen. "Vroegah" maakt Priscil ook iets voor mij voor moederdag. Dat vind ik gewoon de leukste kadootjes.
pi_68422558
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Als ik onze namen zonder hoofdletters invul kunnen we blijkbaar alleen een meisje krijgen Een jongensnaam geeft ie dan niet
moet je ff op Polke of zo drukken
Wij krijgen als namen : jean marie en irene (met hoofdletters)
jens en irena (zonder)
Met onze volledige namen : Albin (jongen) en Aino (meisje)

Nou ik hou het mooi bij merijn en timo
pi_68422872
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!
Oh dat zeg ik net ook al in het andere topic!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68422933
Ingeborg v een meisje
Israel v een jongen

nah, ik blijf toch maar bij mn eigen keuzes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 27 april 2009 @ 14:34:34 #99
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68423043
ik zeg alvast doei! en tot donderdag.
pi_68423064
Doeeeei!!
geniet ervan Pinq
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 14:35:24 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68423070
oh en de namen hier:
m: Jemima
j: Julius
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 14:38:29 #102
13151 crew  Rewimo
pi_68423182
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Stout het volgende:
moet je ff op Polke of zo drukken
Dat deed ik maar hij springt elke keer terug op een meisje
pi_68423198
Het nichtje van mijn schoonzus krijgt zomaar spontaan een drieling 1 Eiig. Ze hadden er al 2 en wilden er zo graag nog 1 bij
Liefde
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 14:39:53 #104
13151 crew  Rewimo
pi_68423247
Veel plezier, Pinq

Jeutje MeNicole! Dat zal best even schrikken zijn... maar wèl heel bijzonder!
pi_68423311
Jeeeuumig MeNicole!
inderdaad even schrikken, wel heel bijzonder, maar toch ook wel heel erg drie

Pinq wiens naam heb jij dan ingevuld bij de papa?
*vult Pinq en postbode in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68423373
Ja tis ook heel bijzonder omdat het bijna niet meer voorkomt dat er zomaar spontaan zonder medicijnen enzo een drieling komt. Maar 3 en dan de andere 2 ook nog onder de 4
Liefde
pi_68423418
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:38 schreef MeNicole het volgende:
Het nichtje van mijn schoonzus krijgt zomaar spontaan een drieling 1 Eiig. Ze hadden er al 2 en wilden er zo graag nog 1 bij

wow gaaf zeg! Wel effe een enorme schrik denk ik
1 eeiig, dan zijn ze dus ook automatisch van hetzelfde geslacht toch?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68423440
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef MeNicole het volgende:
Ja tis ook heel bijzonder omdat het bijna niet meer voorkomt dat er zomaar spontaan zonder medicijnen enzo een drieling komt. Maar 3 en dan de andere 2 ook nog onder de 4
WOW..... 3...spontaan..... En wanneer komen ze ongeveer ? (tenminste ongeveer, met 3 lijkt me niet dan je de 40 weken haalt toch ?)
pi_68423447
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef k_i_m het volgende:
Met onze volledige voornamen hadden we het kind Elin moeten noemen .
nah wie noemt zijn kind nou zo
pi_68423540
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef MeNicole het volgende:
Waaaah! Druk! Maar wel heel tof zeg
  maandag 27 april 2009 @ 14:49:19 #111
37150 livelink
pi_68423596
Ik zou overigens echt niet blij zijn met drielingnieuws. Ik geloof dat ik spontaan in huilen zou utibarsten dan
pi_68423620
Een tweeling lijkt me ook zo gaaf. Drieling lijkt me een beetje te veel van het goede persoonlijk.
pi_68423649
ik zou het wel heel speciaal vinden een drieling, nadat ik over de schok heen zou zijn (na een maand of twee)
pi_68423651
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Stout het volgende:

[..]

WOW..... 3...spontaan..... En wanneer komen ze ongeveer ? (tenminste ongeveer, met 3 lijkt me niet dan je de 40 weken haalt toch ?)
Nee ze durven ook nog niet te zeggen wanneer de kindjes komen. Ze weten het natuurlijk nu zelf nog maar net. En de kans dat 1 (of 2) het niet overleefd is groot. Maar ze gaan het zo lang mogelijk laten zitten allemaal.
De vloskundige zat ook bij de eerst echo even te kijken. Die dacht dat het echoapparaat niet helemaal duidelijk beeld meer gaf
Liefde
  maandag 27 april 2009 @ 14:50:57 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68423658
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik zou overigens echt niet blij zijn met drielingnieuws. Ik geloof dat ik spontaan in huilen zou utibarsten dan
Ik ook denk ik.
pi_68423688
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef Estrys het volgende:
ik zou het wel heel speciaal vinden een drieling, nadat ik over de schok heen zou zijn (na een maand of twee)
Dat dus.
2 zou ik wel heel fijn vinden 3 ook, maar ff wennen
pi_68423779
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik had voor mn eerste echo gedroomt dat we het nieuws kregen dat we een drieling zouden krijgen en dat ik heel hysterisch gehuild had dat dat niet kon "want we hadden maar twee kamertjes"
echt hoor, waar een mens al nie mee bezig is onderbewust
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 14:57:51 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68423929
Het eerste wat wij dachten toen ik positief testte was "hoeveel zijn het er???" Het was er gelukkig 1. 2 was ook leuk geweest, maar anders. Heel anders. Ik heb me er geen voorstelling van...
  maandag 27 april 2009 @ 14:59:12 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68423976
wel leuk een drieling maar ook weer zwaar zeker als je er al 2 thuis hebt...
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 15:03:24 #120
5428 crew  miss_sly
pi_68424131
MeNicole
Wij hadden ook een realistische kans op een meerling (tot 6 zelfs), maar wij waren toch dolgelukkig toen het er toch echt maar eentjes was. 2 lijkt me, na de eerste schok, nog wel leuk en te doen, maar 3 of meer lijkt me echt niet fijn. De risico's zijn ook zoveel groter, zowel voor moeder als kinderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 april 2009 @ 15:08:39 #121
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68424336
Ja, miss stel je voor zwanger van een 6ling... Jeetje, het had zomaar gekunt.
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 15:10:16 #122
5428 crew  miss_sly
pi_68424412
Ja, dat is nog het meest bizarre, dat het echt zomaar had gekunt. Zeker toen bij een echo bleek dat alle 6 de follikels ook daadwerkelijk gesprongen waren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68424568
Jeetje, een drieling Heftig hoor.
Huup, ik had ook gedroomd dat ik een drieling kreeg, maar toen wist ik al dat het er eentje was, en dat bedacht ik me in mijn droom ook, dus ineens was het in de droom zo dat ik een half jaar na de geboorte van deze ene ineens zwanger was van drie tegelijk
En het lijkt me heel zwaar, maar wel héél speciaal
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68424772
Britain heeft weer een talent

FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 15:21:43 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68424867
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
Britain heeft weer een talent

geniaal
goede timing ook met beginnen te zingen dat gezicht van die vent
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 27 april 2009 @ 15:27:56 #126
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68425096
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
Jeeeuumig MeNicole!
inderdaad even schrikken, wel heel bijzonder, maar toch ook wel heel erg drie

Pinq wiens naam heb jij dan ingevuld bij de papa?
*vult Pinq en postbode in
whaha huup, max héeft wel een vader hoor
dus heb die naam maar ingevuld
  maandag 27 april 2009 @ 15:32:03 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68425253

[ Bericht 100% gewijzigd door texelonia op 27-04-2009 15:48:10 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68425315
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef pinquit het volgende:

[..]

whaha huup, max héeft wel een vader hoor
dus heb die naam maar ingevuld
jah Max wel ja maar ik dacht al van huh daar zul je toch wel niet nog meer beebies mee gaan bakken? hoewel, als ze net zo kjoet als Max zijn dan...

Overigens geven Pinquit + Postbode de opties Gertrud en Gunder... dus doe maar niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 15:36:31 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68425381
iemand bekend met online fotoalbums maken? die je dan thuis gestuurd krijgt?
en zo ja welke zijn de betere?
  maandag 27 april 2009 @ 15:38:32 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68425453
bar ik bestel meestal bij foto.com alles wat met foto's te maken heeft goedkoop en goed en snel
Engaging Infinite Improbability Drive..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 15:38:58 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68425475
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef _Bar_ het volgende:
iemand bekend met online fotoalbums maken? die je dan thuis gestuurd krijgt?
en zo ja welke zijn de betere?
ja, phototools, blurb.com en arbelli zijn goed.
albumprinter heet tegenwoordig arbelli
via de hema kan ook, die maken ook gebruik van arbelli
Today is life -

Dale Carnegie
pi_68425590
Pinq, veel plezier!
  maandag 27 april 2009 @ 15:42:38 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68425616
dank jullie wel
  maandag 27 april 2009 @ 15:43:38 #134
114177 Diaan73
pi_68425649
Jeetje een drieling, ik zou er niet aan moeten denken als ik er al 2 had lopen. Bij 1e zwangerschap zou dat even slikken en weer doorgaan zijn. Wij waren ook "bang" voor een tweeling, gelukkig was het er bij ons ook maar eentje. Of er ooit nog eentje bij komt, is dan onze keus en word je niet voor een voldongen feit geplaatst. ik sluit nog steeds een derde niet helemaal uit
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 15:51:49 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68425993
[tt op verzoek aangepast] Zo is het wat meer passend bij de actuele gesprekken
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 27 april 2009 @ 15:58:52 #136
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68426277
"stom"is dat eigenlijk, heb hier nu 2 albums liggen en ik elk album max 10 foto's de rest lukt me gewoon niet.
Nu via online en precies het zelfde.... kom gewoon niet verder zonder in een tranendal te komen, en zonder alle gedachten....
  maandag 27 april 2009 @ 16:02:34 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68426428
och bar
pi_68426469
Timo zit een brief te schrijven... aan de zoon van Rewimo
pi_68426509
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef _Bar_ het volgende:
"stom"is dat eigenlijk, heb hier nu 2 albums liggen en ik elk album max 10 foto's de rest lukt me gewoon niet.
Nu via online en precies het zelfde.... kom gewoon niet verder zonder in een tranendal te komen, en zonder alle gedachten....
een virtuele knuffel voor je
  maandag 27 april 2009 @ 16:08:00 #140
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68426644
Ahh ik vond het bankje.rar veel cooler
Saartje
  maandag 27 april 2009 @ 16:08:06 #141
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68426650
het griepvirus komt nu best dichtbij....

Bah, ik vind het eigenlijk best eng.
pi_68426749
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ahh ik vond het bankje.rar veel cooler
hihi, voor het volgende bankje dan
[OUD SC] met onze blote tetten op het bankje.rar

mn lief heeft net toen ik riep van oooh ik heb zo'n trek in cola en sjipjes en fles cola en een bus pringles uit de voorraad tevoorschijn getoverd en das de vierde keer al deze maand. En ik begrijp er geen hol van waar ie die dingen laat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 16:11:39 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68426797
Jouw vriend is echt goed!
  maandag 27 april 2009 @ 16:11:41 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68426798
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hihi, voor het volgende bankje dan
[OUD SC] met onze blote tetten op het bankje.rar

mn lief heeft net toen ik riep van oooh ik heb zo'n trek in cola en sjipjes en fles cola en een bus pringles uit de voorraad tevoorschijn getoverd en das de vierde keer al deze maand. En ik begrijp er geen hol van waar ie die dingen laat
heel goed verstopt
  maandag 27 april 2009 @ 16:13:02 #145
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68426857
Die kast is dan ook erg diep Huup
Saartje
pi_68426884
ja nou lach maar, maar ik ben al tig keer de voorraad in gedoken om te kijken maar ik zie niets
mafkees van mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68426906
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef huuphuup het volgende:

Dies goed voorbereid op zijn zwangere dame
Liefde
pi_68426951
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die kast is dan ook erg diep Huup
en hij staat van onder tot boven tot helemaal achterin volgepropt
ik moet toch ergens mn potjes en flesjes kwijt

misschien zet ie ze tussen de schoonmaak spullen, daar kijk ik nooit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68427042
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
ja nou lach maar, maar ik ben al tig keer de voorraad in gedoken om te kijken maar ik zie niets
mafkees van mij
dat heet opschuilen... mijn man is er ook daverend in..... (en ja ik zoek me werkelijk een slag in de rondte )
pi_68427406
Die van mij verstopt het in zijn maag Tijdens de zwangerschap at hij dan ook voor twee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')