Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Even grappig:
Op http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator kan je kijken welke Scandinavische naam bij de namen van de ouders past.
Onze resultaten:
Irja voor een meisje en Jerker () voor een jongetje...
Ooh ja......Een Flicka is meisje en Pojke betekent jongetje
Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelostquote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is echt superbizar. Naar aanleiding van mijn ge-Jesus gisteren!
[..]
Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:
Jesus
Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal män med namnet i Sverige: 483
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 165
Namnbetydelse
Jesus är en latinsk form av grekiskans Iesoús, i sin tur av hebreiskans Jeshúa eller Joshúa (svensk form: Josua), som betyder JHWH/Herren/Jahve frälser. Jesus är ett vanligt namn i spansktalande länder.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelost
juha? juuuhaaaa eten? Ik weet niet hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog even die naamgenerator gedaan...
Jasmine voor meisje mooie naam maar past helemaal niet bij ons
Juha voor jongen, best leuk eigenlijk.
Hee dat zijn dezelfde als Faja hierboven!quote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef _Bar_ het volgende:
irena voor een meisje
Jean-Marie voor een jongen
Die uitkomst heb ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isabelle en Joakim
Meisjesnaam vin`k wel mooi
Heuj Hannes!quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben hele Nederlandse volledige namen en dit komt eruit:
Hedda meisje dit vind ik nog wel leuk.
Hannes jongen![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij hebben ze gewoon de namen van de meubels uit de ikea gids ingevoerd
Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef ik80 het volgende:
Ik vertel het hier ook nog maar even, aangezien niet iedereen de andere topics leest.
Bij babboe hebben ze een moederdagaanbeiding, scheelt 500 euro op de bakfiets!!
(Ik blij want nu mag ik er eindelijk een hebben, kan niet wachten!!_)
moet je ff op Polke of zo drukkenquote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Als ik onze namen zonder hoofdletters invul kunnen we blijkbaar alleen een meisje krijgenEen jongensnaam geeft ie dan niet
Oh dat zeg ik net ook al in het andere topic!quote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |