quote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?
[TT aangepast heeft op Rarhilde niveau]
Inderdaad gewoon afwachten, ik zie soms heel erg tegen dingen op, maar als ik dan eenmaal in de situatie zit valt het heel erg meequote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Lois het volgende:
LB ik snap het helemaal, dat soort dingen kan mij ook enorm aanvliegen. Stapje voor stapje zeg ik dan altijd tegen mezelf, en hopen dat de nieuwe oplossing net zo fijn en goed is als de oude.
Heb je nog zo'n dorst?
[TT aangepast heeft op Rarhilde niveau]
Hij eet minder, maar nog wel acceptabel en drinkt veel. En pijn weet ik niet zo goed, hij is heel huilerig, dat wel... Voelt zich beroerd. En ik weet niet waarom.. lastig!quote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef Lois het volgende:
Eet en drinkt hij nog gewoon Freecell? Lijkt hij veel pijn te hebben? Ik liet het meestal een beetje van die factoren afhangen.
Als je het zelf raar vind gewoon even je huisarts bellen joh! Ben je van die onzekerheid af, dat is dan al one downquote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
Luchtbel als je zo een dorst blijft houden kan je ook eens vragen aan je huisarts of hij kan bloedprikken om je suikerspiegel te controleren. Dorst hebben is namelijk 1 van de symptonen van diabetes.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n dorst, ik weet echt niet waar het van komt. Misschien gewoon van het weer. Of ik let er nu op ofzo.
(bubbeltjes)water met een beetje citroensap werkt ook vaak wel hierquote:Op maandag 27 april 2009 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. I know. Maar ik was te laat voor beluur. En tijd om langs te gaan heb ik niet meer vandaag. Planning heIk probeer het dadelijk met karnemelk en niet meer aan denken.
Zo spectaculair was het nou ook weer niet... Het gemiddelde sugarbabes profiel bevat hetzelfde soort foto's.quote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef k_i_m het volgende:
Bankje.rar? [ afbeelding ]
Mijn netvlies was net weer hersteld na al die jaren.
Nee ik heb een katholieke vader. Joods zijn gaat over van moeder op dochter en niet van moeder op zoon als ik me niet vergis. Plus mijn oma was met een katholieke man getrouwd, net na de oorlog (halve familie uitgemoord etc) en dus ook niet praktiserend Joods meer zeg maar. Wel jammer dat ze er niks meer mee deed en dat er ook eigenlijk nooit over werd gesproken.quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
Maar Faja, even uit het estafette topic hierheen: jij hebt een Joodse papa, maar weet niet veel over de achtergrond en het geloof? En is dat niet verwarrend én katholiek én Joods?Want das wel een aardig verschil!
Ik woon in de hoofdstad Stout, niet in Ljouwert (waar is dat eigenlijk?). En zit ook niet bij een kerkgemeenschap hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Stout het volgende:
FajaFreecell ! die kerk van jou ziet er super uit ! Jammer dat ik niet meer in Ljouwert woon, dan kwam ik zeker langs ! Als ik eens in de buurt ben, kom ik echt kijken !
Hier is t huis weer schoon (stoffen, zuigen, dweilen en vooral opruimen), de was gevouwen en gestreken met dank aanen de was hangt weer (wel binnen, t miezert hier nu
Ik dacht ook even dat je de mijne bedoelde, maar die zit in Groningen, dus ik snapte Leeuwarden nietquote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Stout het volgende:
[..]
Nee was jouw kerkFoutje in de namenbende in mijn hoofd
Ja, dat is wel jammer dan inderdaad. Altijd leuk om je roots te kennen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nee ik heb een katholieke vader. Joods zijn gaat over van moeder op dochter en niet van moeder op zoon als ik me niet vergis. Plus mijn oma was met een katholieke man getrouwd, net na de oorlog (halve familie uitgemoord etc) en dus ook niet praktiserend Joods meer zeg maar. Wel jammer dat ze er niks meer mee deed en dat er ook eigenlijk nooit over werd gesproken.
Ik vind het meer jammer dat er nooit over werd gesproken. Maar daarintegen alles wat over de oorlog ging was taboe. Mijn opa heeft in een werkkamp gezeten, 2 keer ontsnapt. Enige voordeel voor hem was zijn duitse achternaam ten tijde van zijn gevangenschap. Iedereen die in een woonwagen woonde moest in een huis gaan wonen als ze al niet in een kamp gevangen zaten en dan ook nog Joods zijn werkte niet in hun voordeel. Mijn andere opa, die leeft nog, heeft in Indonesie gevochten. DIe is er behoorlijk knettergek vandaan gekomen. Maar ook daar wordt niet over gesproken.quote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer dan inderdaad. Altijd leuk om je roots te kennen.Zeker als het een beetje speciaal is. En ik vind Joods toch altijd wel speciaal hoor!
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denkquote:Op maandag 27 april 2009 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo spectaculair was het nou ook weer niet... Het gemiddelde sugarbabes profiel bevat hetzelfde soort foto's.
Nope, ik hoor bij geen enkele gemeenschap Stout. Heb een kruis om mijn nek hangen maar hang geen geloof aan. Als in geloven in een GOD. Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar verder dan dat ga ik niet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef Stout het volgende:
* Stout is gesorteerd.....
Freecell : evangelische gemeente in Grūn
Faja : Joodse gemeenschap in A'dam
Klopt nu toch ?
Oeh, jij hebt het over een andere rar dan ik dacht... Bah..quote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denk.
*mompelt iets over knijpers, schapenvachtjes en wortels*
waarom denk ik nu in de richting van tipi's en aubergine's?quote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar het kan nooit hetzelfde zijn als waar ik aan denk.
*mompelt iets over knijpers, schapenvachtjes en wortels*
Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Even grappig:
Op http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator kan je kijken welke Scandinavische naam bij de namen van de ouders past.
Onze resultaten:
Irja voor een meisje en Jerker () voor een jongetje...
Ooh ja......Een Flicka is meisje en Pojke betekent jongetje
Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelostquote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is echt superbizar. Naar aanleiding van mijn ge-Jesus gisteren!
[..]
Ik braaf de namen van F. en mij ingevuld... wat is de uitkomst voor een jongetje:
Jesus
Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal män med namnet i Sverige: 483
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 165
Namnbetydelse
Jesus är en latinsk form av grekiskans Iesośs, i sin tur av hebreiskans Jeshśa eller Joshśa (svensk form: Josua), som betyder JHWH/Herren/Jahve frälser. Jesus är ett vanligt namn i spansktalande länder.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat jongensnaamprobleem is dus ook opgelost
juha? juuuhaaaa eten? Ik weet niet hoorquote:Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog even die naamgenerator gedaan...
Jasmine voor meisje mooie naam maar past helemaal niet bij ons
Juha voor jongen, best leuk eigenlijk.
Hee dat zijn dezelfde als Faja hierboven!quote:Op maandag 27 april 2009 13:27 schreef _Bar_ het volgende:
irena voor een meisje
Jean-Marie voor een jongen
Die uitkomst heb ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isabelle en Joakim
Meisjesnaam vin`k wel mooi
Heuj Hannes!quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben hele Nederlandse volledige namen en dit komt eruit:
Hedda meisje dit vind ik nog wel leuk.
Hannes jongen![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij hebben ze gewoon de namen van de meubels uit de ikea gids ingevoerd
Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef ik80 het volgende:
Ik vertel het hier ook nog maar even, aangezien niet iedereen de andere topics leest.
Bij babboe hebben ze een moederdagaanbeiding, scheelt 500 euro op de bakfiets!!
(Ik blij want nu mag ik er eindelijk een hebben, kan niet wachten!!_)
moet je ff op Polke of zo drukkenquote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Als ik onze namen zonder hoofdletters invul kunnen we blijkbaar alleen een meisje krijgenEen jongensnaam geeft ie dan niet
Oh dat zeg ik net ook al in het andere topic!quote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ik80, die korting hebben ze altijd bij Babboe. Ik zou er nog even over nadenken, vanwege de kwaliteit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |