Dat deed ik maar hij springt elke keer terug op een meisjequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 14:38 schreef MeNicole het volgende:
Het nichtje van mijn schoonzus krijgt zomaar spontaan een drieling1 Eiig. Ze hadden er al 2 en wilden er zo graag nog 1 bij
WOW..... 3...spontaan.....quote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef MeNicole het volgende:
Ja tis ook heel bijzonder omdat het bijna niet meer voorkomt dat er zomaar spontaan zonder medicijnen enzo een drieling komt. Maar 3en dan de andere 2 ook nog onder de 4
nah wie noemt zijn kind nou zoquote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef k_i_m het volgende:
Met onze volledige voornamen hadden we het kind Elin moeten noemen.
Waaaah! Druk! Maar wel heel tof zegquote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef MeNicole het volgende:
Ja tis ook heel bijzonder omdat het bijna niet meer voorkomt dat er zomaar spontaan zonder medicijnen enzo een drieling komt. Maar 3en dan de andere 2 ook nog onder de 4
Nee ze durven ook nog niet te zeggen wanneer de kindjes komen. Ze weten het natuurlijk nu zelf nog maar net. En de kans dat 1 (of 2) het niet overleefd is groot. Maar ze gaan het zo lang mogelijk laten zitten allemaal.quote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Stout het volgende:
[..]
WOW..... 3...spontaan.....En wanneer komen ze ongeveer ? (tenminste ongeveer, met 3 lijkt me niet dan je de 40 weken haalt toch ?)
Ik ook denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik zou overigens echt niet blij zijn met drielingnieuws. Ik geloof dat ik spontaan in huilen zou utibarsten dan
quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef Estrys het volgende:
ik zou het wel heel speciaal vinden een drieling, nadat ik over de schok heen zou zijn (na een maand of twee)
Ik had voor mn eerste echo gedroomt dat we het nieuws kregen dat we een drieling zouden krijgen en dat ik heel hysterisch gehuild had dat dat niet kon "want we hadden maar twee kamertjes"quote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik zou overigens echt niet blij zijn met drielingnieuws. Ik geloof dat ik spontaan in huilen zou utibarsten dan
geniaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |