Ik ook niet denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik zou overigens echt niet blij zijn met drielingnieuws. Ik geloof dat ik spontaan in huilen zou utibarsten dan
quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
Die van mij verstopt het in zijn maagTijdens de zwangerschap at hij dan ook voor twee.
Die locatie is hier ook bekend ! Denk je wat te hebben gekocht voor savonds of de andere dag.....pleitosquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
Die van mij verstopt het in zijn maagTijdens de zwangerschap at hij dan ook voor twee.
Hier ookquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
mijn lief valt juist af sinds ik zwanger benquote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Estrys het volgende:
Of hij wilde de cola en chips voor zichzlef bewaren maar toen kwam er een hormonaal monster die daar zin in had en hij zich geen andere uitweg meer zag! Alweerquote:Op maandag 27 april 2009 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn lief valt juist af sinds ik zwanger ben![]()
maar hijs dan ook begonnen met sporten enzo, dat scheelt vast
Lekker samen uit eten gaan?quote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef mrien het volgende:
Mijn lief heeft ook wel wat mee gezwangerd geloof ik
Woensdag zijn we alweer een jaar getrouwd![]()
Is het eigenlijk "normaal" dat je elkaar dan iets geeft? Vind het wel leuk om wat te geven, maar heb totaal geen idee van wat
whehehequote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of hij wilde de cola en chips voor zichzlef bewaren maar toen kwam er een hormonaal monster die daar zin in had en hij zich geen andere uitweg meer zag! Alweer
quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Kan Lotte niet naar je ouders of schoonouders anders? misschien voelt dat vertrouwder?
quote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef Dakota het volgende:
ik eet zalm in bladerdeeg met dillesaus zonder BOURSIN
neehee opa en oma zijn te lang getrouwd. het was ook eenquote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]geen boursin?
![]()
Elin rolliebollie!
Hoe was je familiefeestjes weekend?
Oh which reminds me, Fuente heb jij je familiefeestje/verjaardag nog een beetje overleefd?
weet je hoeveel ik dan aan verzendkosten betaalquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef Linda2205 het volgende:
En ik vroeg net nog of je d'r niet een weekje op kon sturen en daar ging je dan weer niet op in![]()
Maarre...zijn de opa's en oma's zo oud dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |