quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe tussendoor huppelt wat betreft namen:
* RockabeIIa kan gaan afstrepen
Gelukkig wordt het geen strijd meer over Anne-Fleur's en Floortjes (sorry voor sommige dames, no offense!)
quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook een balansdag, dus heb ik me kunnen inhouden tot 4 nutsen.
Netjesquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook een balansdag, dus heb ik me kunnen inhouden tot 4 nutsen.
Volgens mij weeg jij stiekem 150 kilo en laat je steeds foto`s zien van je knappe slanke zus. Met jouw babyquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Dakota het volgende:
[..]ik heb ook een balansdag dus heb ik me kunnen inhouden tot pindarotsjes 4 repen chocola 12 koekjes chocoladerozijnen etc etc
Als er een camping echt verschrikkelijk isquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Linda2205 het volgende:
Dan doe je toch lekker een weekendje Voormolen Troel
waarom maken ze die dingen toch nog met zulke gordijntjes? Volgens mij is er echt wel meer vraag naar hipper spul (of in elk geval minder uitgesproken oubollig spul).quote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef moussy het volgende:
Die tent is zelfs nog maar een paar jaar oud, 2 of zo begreep ik
Mijn vriend, de rugby-er, houdt van hockey-namenquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Anne-Fleur en FloortjeDat past toch sowiesi niet bij jullie?
'Jullie krijgen dus een ventje of niet? Tof
hihi hockey... rugby voor meisjesquote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn vriend, de rugby-er, houdt van hockey-namen
Eigenlijk wilde ik dit jaar naar Frankrijk, ergens rond Langres, maar als we al weg gaan, dan blijven we binnen een half uur van het Antoniusquote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Linda2205 het volgende:
hehe, ik ben er nog nooit geweest...maar met het "rondje camping" fietsen, ziet het er wel altijd wat sneutjes uit ja
Nee, dat is in ieder geval niet te hopen, maar aangezien ik me elke week moet melden is het wel zo praktischquote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Linda2205 het volgende:
Maar de baby komt dan toch nog lang niet? Of reken ik nu heel raar?
En ach, het Antonius ligt vlak bij de snelweg, dus dan kan je nog best een eindje komen!
ieuwquote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Mijn vriend, de rugby-er, houdt van hockey-namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |