quote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ik had mexicaansmaar er zaten maar 4 tortilla's in het pak in plaats van 6
![]()
volgende keer haal ik ze wel weer zelf dus hahamaar goed, geeft niet want ik had dus nog chipjes voor vanavond dus zo balanst het stiekem weer een beetje.
* huuphuup schuift een bakje chipjes naar Raissa
quote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik durf niks meer wat uit Mexico komt, nu
Vast wel maar dat kan ik dus niet. Nog nietquote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef k_i_m het volgende:
Als je een A, E en D accoord kan spelen, kan je 80% van alle bekende liedjes naspelen!.
Mijn lief wou een keer in een besparende bui goedkoop doen... Huismerk van de Jumboquote:Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
O'lacy waar is dat ook weer van? Huismerk ofzo toch? ik ken alleen de hageltjes daarvan geloof ik![]()
naturel chips met die duyvis "pate royale" zakjes ofzo. Dat is lekker![]()
of gewoon mayo met een beetje yoghurt en wat kerriepoederof ehm, met paprika-poeder kan ook of eh of eh hmmm dr was ook zo'n topic in CUL over dipsausjes
hahaha gelukkig maarquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn lief wou een keer in een besparende bui goedkoop doen... Huismerk van de JumboOverigens zijn sommige dingen van dat huismerk best lekker hoor, maar de chips iig niet!
Gelukkig heb ik allerlei verschillende zakjes van duyvis in huis, daar heeft ie dan weer niet op bespaard
pringles sour cream & onion natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Raissa het volgende:
Mn lief biedt net aan om lekkere chips te gaan halen, nu heb ik alleen het luxeprobleem dat ik niet weet welke ik moet kiezen
Heb maar gezegd dat ie zo'n grote zak met allerlei kleine zakjes moet meenemen, dan kan ik de keus nog even uitstellenquote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pringles sour cream & onion natuurlijk
(en wat lief van je lief)
quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb maar gezegd dat ie zo'n grote zak met allerlei kleine zakjes moet meenemen, dan kan ik de keus nog even uitstellen
De laatste Grissom vanavond? Amai, das wel een goede reden voor chips op de bank dacht ik zo!quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Vicky het volgende:
zometeen de laatste aflevering met Grissom erin
de makkelijkste rijstebrij maak je met dessertrijst van Lassiequote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Linda2205 het volgende:
Die waren ook erg goed gelukt, al zeg ik het zelf! Heb een restje van het prutje bewaard voor morgen bij het ontbijt![]()
En hoe maakt men rijstebrij? Het klinkt niet zo lekker
oeeehhhhhhhh ook koekjes , noten en rozijnen bij gesmetenquote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
mijn lief snoept amper..die eet gewoon nog een keer brood..dus alles is voor Kootje
hij neemt t wel altijd voor mij mee.( nu liggen er 3 enorme repen en 5 kleintjes in de kast die ik vanavond om ga smelten en in kleivormpjes ga gieten..eet een stuk gezelliger)
quote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
oeeehhhhhhhh ook koekjes , noten en rozijnen bij gesmetenin kippen,tractor,konijnen etc. vormpjes
Ow die is zoooo lekkerquote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
de makkelijkste rijstebrij maak je met dessertrijst van Lassie![]()
half pak op een liter volle melk (geloof ik) en 11 minuten heel zachtjes laten koken.
Klontjes boter er op laten smelten, suiker en kaneel er over ..![]()
eet smakelijk
![]()
en achteraf hopen dat je je pan nog schoonkrijgt, want het gaat vreselijk snel vastzitten op de bodem
quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die is zoooo lekker![]()
ik doe ook zonder krentjes en geen gewone suiker maar bruine basterdsuiker. Het is erg makkelijk te maken. Vroeger maakte mn moeder dat ook altijd en was het meer werk en deed ze het onder het dekbed om het warm te houden. Zo lekker even een chocolade liga (choco as) met thee.. mjammie.
Wij hebben de vakantie geboektWe gaan naar America (Sunparks De Peel).
ik had zoveel dat ik van de rest een chocokoekjestoren heb gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]nice!
ik heb nog bonbon-vormpjes van de Secret Santa van Ynske. Van die mooie glimmendebinnenkort ook maar es zooi smelten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |