abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68432758
ben mijn avondeten al weer vergeten. zit aan de bananenchips, van die lange gefrituurde stukken banaan
pi_68432897
oh ik had mexicaans maar er zaten maar 4 tortilla's in het pak in plaats van 6
volgende keer haal ik ze wel weer zelf dus haha maar goed, geeft niet want ik had dus nog chipjes voor vanavond dus zo balanst het stiekem weer een beetje.

* huuphuup schuift een bakje chipjes naar Raissa
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68432951
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ik had mexicaans maar er zaten maar 4 tortilla's in het pak in plaats van 6
volgende keer haal ik ze wel weer zelf dus haha maar goed, geeft niet want ik had dus nog chipjes voor vanavond dus zo balanst het stiekem weer een beetje.

* huuphuup schuift een bakje chipjes naar Raissa
Ik heb zelf alleen vieze O'lacy chips in huis, naturel. Echt niet te eten... Maar denk dat ik ze straks toch maar ga openmaken, dan maar met dipsaus ofzo
  maandag 27 april 2009 @ 19:29:56 #204
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68432974
Ik durf niks meer wat uit Mexico komt, nu
Saartje
pi_68433004
ik moest vanavond wel stiekem lachen toen we bij mijn ouders gingen eten. Mijn man had eten klaar gemaakt voor ons maar Morgaine had haar zelf uitgenodigd bij mijn ouders. Dus toen ze vroegen of ik en Nathan ook mee aten, prima. Zitten we aan tafel en mijn moeder schept een bordje kip kerrie op voor hem, moet ie het dus echt niet. Kon ik naar huis om een bordje eten voor hem op te halen. Hij wil alleen papa's eten.
pi_68433038
O'lacy waar is dat ook weer van? Huismerk ofzo toch? ik ken alleen de hageltjes daarvan geloof ik

naturel chips met die duyvis "pate royale" zakjes ofzo. Dat is lekker
of gewoon mayo met een beetje yoghurt en wat kerriepoeder of ehm, met paprika-poeder kan ook of eh of eh hmmm dr was ook zo'n topic in CUL over dipsausjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68433073
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik durf niks meer wat uit Mexico komt, nu
hahaha

ja, deze waren van albert heijn huismerk, ik heb er een heul hard hoofd in dat dat echt uit mexico komt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 19:33:29 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68433108
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef k_i_m het volgende:
Als je een A, E en D accoord kan spelen, kan je 80% van alle bekende liedjes naspelen! .
Vast wel maar dat kan ik dus niet. Nog niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68433117
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
O'lacy waar is dat ook weer van? Huismerk ofzo toch? ik ken alleen de hageltjes daarvan geloof ik

naturel chips met die duyvis "pate royale" zakjes ofzo. Dat is lekker
of gewoon mayo met een beetje yoghurt en wat kerriepoeder of ehm, met paprika-poeder kan ook of eh of eh hmmm dr was ook zo'n topic in CUL over dipsausjes
Mijn lief wou een keer in een besparende bui goedkoop doen... Huismerk van de Jumbo Overigens zijn sommige dingen van dat huismerk best lekker hoor, maar de chips iig niet!

Gelukkig heb ik allerlei verschillende zakjes van duyvis in huis, daar heeft ie dan weer niet op bespaard
pi_68433187
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mijn lief wou een keer in een besparende bui goedkoop doen... Huismerk van de Jumbo Overigens zijn sommige dingen van dat huismerk best lekker hoor, maar de chips iig niet!

Gelukkig heb ik allerlei verschillende zakjes van duyvis in huis, daar heeft ie dan weer niet op bespaard
hahaha gelukkig maar
lekker veel dipsaus dan en wie weet proef je niet eens dat je ook nog chips eet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 19:37:42 #211
13151 crew  Rewimo
pi_68433265
Ik heb Aldichips, die zijn niet verkeerd. Maar nu nog niet hoor, net mijn avondeten binnen. Trouwens, ik denk dat ik aan de walnoten ga, da's toch nóg lekkerder

En ik kreeg een link in het gitaristentopic, daar ga ik eens even snuffelen, wie weet kan ik dan straks toch al een akkoord spelen Als het goed is ligt er inmiddels ook een leerboek met CD in de postbus.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68433340
smogges! Wij zijn net bij de Ikea geweest met onze nieuwe auto! En lekker gegeten . En een verrijdbaar keukenblok-unit-ding gekocht voor de nieuwe oven die deze week komt!

En een nieuwe dekbedovertrek!

[/dagboekmodus]

ik hoef echt even geen sjipies ofzo met mn maag vol met ikeameuk.
Cola, daar heb ik wel zin in!! (Cola-light decaf dan he?)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 19:41:24 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68433405
Leuk dat je gitaar binnen is Rewimo. Ooit wil ik dat ook nog wel leren maar eerst verder met de dwarsfluit, wat overigens al heel goed gaat

hmmmmmm lekker walnoten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68434273
Mn lief biedt net aan om lekkere chips te gaan halen, nu heb ik alleen het luxeprobleem dat ik niet weet welke ik moet kiezen
pi_68434441
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef Raissa het volgende:
Mn lief biedt net aan om lekkere chips te gaan halen, nu heb ik alleen het luxeprobleem dat ik niet weet welke ik moet kiezen
pringles sour cream & onion natuurlijk

(en wat lief van je lief )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68434680
Ik wil ook chips! maar heb vandaag een balansdag. Dat mag wel weer eens na 4 weken schransen.
Heb wel heel veel gewandeld vandaag. Had de honden van een vriend van me op bezoek. Gezelliee
pi_68434776
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

pringles sour cream & onion natuurlijk

(en wat lief van je lief )
Heb maar gezegd dat ie zo'n grote zak met allerlei kleine zakjes moet meenemen, dan kan ik de keus nog even uitstellen
  maandag 27 april 2009 @ 20:15:34 #218
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68434784
Brighteyes .. vraagje
Anderen die het weten, zijn ook welkom

Heeft 1 van jullie enig idee of het Cultureel Centrum van Gouda een website heeft..
Of hoe je kaartjes kan bestellen van activiteiten die daar worden gegeven..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_68434869
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Raissa het volgende:

[..]

Heb maar gezegd dat ie zo'n grote zak met allerlei kleine zakjes moet meenemen, dan kan ik de keus nog even uitstellen

wat een goeie!
of als je stiekem gewoon trek hebt in van alles en nog wat dan kun je gewoon lekker 3 zakjes open trekken

Blugh, ik ben aan het werk eigenlijk maar ik loop een beetje vast. Door die laptopcrash van laatst zijn ook al mn taalpakketten van mn pc gebonjourd en nu kan ik alleen maar blokjes invoeren in plaats van karakters das toch heul nie hendig man!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 20:18:29 #220
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68434923
Neem Kettle Crisps, zout en zwarte peper!

Hier heeft liefje vandaag ook zijn nieuwe auto opgehaald. Hij moest 'm om vier uur halen en om kwart voor zes moest hij op een afspraak zijn bij Amsterdam. Dus hij gelijk crossen daarheen; staat ie daar, gaat de afspraak niet door...dus hij weer terug. Nouja, de eerste 100 km zaten dus op de teller.
Oja, en de sukkels hebben donkergrijze bekleding geleverd ipv de bestelde zwarte. Wordt ook nog uitgezocht (kost allemaal toch niets.... Ik snap dat soort onzorgvuldigheden echt niet hoor)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68435087
ik ga maar eens de vaatwasser uit en in ruimen, de wasmachine rondjes laten draaien en het badje (lees: cementkuip) van Nathan leeg gooien en dan met een boek in bed ploffen.
  maandag 27 april 2009 @ 20:25:07 #222
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68435219
lekker slordig dan Memmel

Ik heb rijstebrij Met krentjes en kaneel en roomboter
Saartje
pi_68435435
ik ben weer terug van een lekker half uurtje zwemmen

Jeetje ik heb al weer een half bankje gemist geloof ik..
Diaan, sterkte met je collega!
MeNicole, jeetje zeg, een 3-ling erbij.. dat is ff heftig...

zometeen de laatste aflevering met Grissom erin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68435527
Nou lekker dan Memmel!

Crimenight-tijd!
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 20:41:14 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68435926
Ik heb mijn EEE op schoot,buig er diep overheen om snel dat laatste koekje te pakken voor Jeroen het ziet, ik kom weer overeind en staat ineens mijn beeld op zijn kop op het beeldscherm.
Alles ondersteboven
Het is weer verholpen gelukkig maar welke toetsen ik nou met mijn spekrolletje heb ingedrukt mag Joost weten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 27 april 2009 @ 20:46:09 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68436144
Lois

Ik zie hier echt de meest heerlijke dingen voorbij komen.. Rijstebrij (ok, dan wel zonder de krentjes.. maar wel met de roomboter en kaneel en suiker).. Weekendkost voor heel af en toe ivm te lekker, te vet enzo
Maar die wentelteeftjes die ik voorbij zag komen ga ik morgen of overmorgen wel ff maken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68436170
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Vicky het volgende:

zometeen de laatste aflevering met Grissom erin
De laatste Grissom vanavond? Amai, das wel een goede reden voor chips op de bank dacht ik zo!
  maandag 27 april 2009 @ 20:46:46 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68436174
ik kijk weer naar de nerds. Maar jeetje die beauties, "mijn nagels..."
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68436238
mmm ja wentelteefjes! Morgen of overmorgen.

Lois hoe krijg je dat voor elkaar
pi_68436254
Die waren ook erg goed gelukt, al zeg ik het zelf! Heb een restje van het prutje bewaard voor morgen bij het ontbijt

En hoe maakt men rijstebrij? Het klinkt niet zo lekker
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 20:48:55 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_68436303

Weer thuis, een dagje later, P. kreeg vandaag vrij als tegenprestatie
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 27 april 2009 @ 20:51:36 #232
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68436456
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Linda2205 het volgende:
Die waren ook erg goed gelukt, al zeg ik het zelf! Heb een restje van het prutje bewaard voor morgen bij het ontbijt

En hoe maakt men rijstebrij? Het klinkt niet zo lekker
de makkelijkste rijstebrij maak je met dessertrijst van Lassie
half pak op een liter volle melk (geloof ik) en 11 minuten heel zachtjes laten koken.
Klontjes boter er op laten smelten, suiker en kaneel er over .. eet smakelijk

en achteraf hopen dat je je pan nog schoonkrijgt, want het gaat vreselijk snel vastzitten op de bodem
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68436510
Hoi Moussy! Was het toch nog leuk?

En ET, ik overleg wel even met mijn kok-zijnde wederhelft of hij er verstand van heeft en het miss een keer voor me kan maken
Lotte!
Noah!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 20:56:33 #234
13151 crew  Rewimo
pi_68436670
Hee Mous, hoe was het weekend?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_68436856
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
mijn lief snoept amper..die eet gewoon nog een keer brood..dus alles is voor Kootje
hij neemt t wel altijd voor mij mee.( nu liggen er 3 enorme repen en 5 kleintjes in de kast die ik vanavond om ga smelten en in kleivormpjes ga gieten..eet een stuk gezelliger )
oeeehhhhhhhh ook koekjes , noten en rozijnen bij gesmeten in kippen,tractor,konijnen etc. vormpjes
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68436942
Mag ik bij jou komen wonen?
Lotte!
Noah!
pi_68436976
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef Dakota het volgende:

[..]

oeeehhhhhhhh ook koekjes , noten en rozijnen bij gesmeten in kippen,tractor,konijnen etc. vormpjes
nice!

ik heb nog bonbon-vormpjes van de Secret Santa van Ynske. Van die mooie glimmende binnenkort ook maar es zooi smelten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 21:06:06 #238
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68437061
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:

[..]

de makkelijkste rijstebrij maak je met dessertrijst van Lassie
half pak op een liter volle melk (geloof ik) en 11 minuten heel zachtjes laten koken.
Klontjes boter er op laten smelten, suiker en kaneel er over .. eet smakelijk

en achteraf hopen dat je je pan nog schoonkrijgt, want het gaat vreselijk snel vastzitten op de bodem
Ow die is zoooo lekker ik doe ook zonder krentjes en geen gewone suiker maar bruine basterdsuiker. Het is erg makkelijk te maken. Vroeger maakte mn moeder dat ook altijd en was het meer werk en deed ze het onder het dekbed om het warm te houden. Zo lekker even een chocolade liga (choco as) met thee.. mjammie.

Wij hebben de vakantie geboekt We gaan naar America (Sunparks De Peel).
Make love, not war ☮
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 21:10:39 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68437256
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow die is zoooo lekker ik doe ook zonder krentjes en geen gewone suiker maar bruine basterdsuiker. Het is erg makkelijk te maken. Vroeger maakte mn moeder dat ook altijd en was het meer werk en deed ze het onder het dekbed om het warm te houden. Zo lekker even een chocolade liga (choco as) met thee.. mjammie.

Wij hebben de vakantie geboekt We gaan naar America (Sunparks De Peel).
gaat echt leuk zijn veel plezier
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68437322
Ska, volgens mikj wel hoor..
Oehh leuk Diaan!

Ik ga zo maar eens een perenijsje pakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 21:12:20 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_68437329
Ja was leuk! ondanks dat ik met zo'n in de auto zat op de heenreis Zal zo een verslagje doen We waren die van die roze (frambozenrood natuurlijk! caravan

Tussen grijs en blauw stond: Frambozenrood!

[ Bericht 4% gewijzigd door moussy op 27-04-2009 21:19:02 ]
pi_68437789
Dat ziet er tof uit Moussy! Je kids zijn vast niet per ongeluk de verkeerde tent in gelopen zoals ik vroeger deed
Lotte!
Noah!
pi_68437939
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nice!

ik heb nog bonbon-vormpjes van de Secret Santa van Ynske. Van die mooie glimmende binnenkort ook maar es zooi smelten
ik had zoveel dat ik van de rest een chocokoekjestoren heb gemaakt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68437962
Ah Mous wat een heerlijk tof hysterisch kampeerhuisje heb je daar
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 april 2009 @ 21:29:17 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_68438105
Super! Dat is een keer wat anders dan de standaard tentkleuren inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68438172
gezellag! Frambozenrood krijg ik er hier helaas niet in .
  maandag 27 april 2009 @ 21:31:02 #247
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68438194
Wat lekker vrolijk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 27 april 2009 @ 21:32:54 #248
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68438280
Mous wat gaaf
Saartje
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 21:37:18 #249
7074 moussy
kuttekop
pi_68438489
De vreselijke bonte gordijnen gaan nog uit de voortent, ik denk dat die een egale rode kool kleur worden en dan in de caravan, daar hangen nu ruitjes, die gaan frambozenroodiets worden
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:40:07 #250
5428 crew  miss_sly
pi_68438639
Wat ziet dat er gezellig uit, mous
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')