Mijn godquote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Grappig,
Ajax supporters zeuren altijd om :
- Het veld
- De scheids
- De weersomstandigheden
- Clubs die geen recht hebben op het spelen van CL
Is dat niet Calimero gedrag
??quote:
Ja, zoals vorige week bij Real - Getafe.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Deed ie een panenka?
Hij moet gewoon niet op de keeper ingaan op die plek manquote:
hoe lang moet Vink geschorst worden ?quote:
Jawel, hij is gewoon overdreven gefrustreerd. Hij loopt overdreven door en brengt bewust Didulica in gevaar.quote:
wat een mongool zegquote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Kopbal het volgende:
Een panenka doen als je met 0-1 achterstaat en de tweede plek kan bemachtigen._!
Ja, maar suarez trapt altijd iedereen en scheld altijd iedereen uitquote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, hij is gewoon overdreven gefrustreerd. Hij loopt overdreven door en brengt bewust Didulica in gevaar.
Dat denk ik niet. Hij wil gewoon de bal bikkelshard alsnog erin schietenquote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, hij is gewoon overdreven gefrustreerd. Hij loopt overdreven door en brengt bewust Didulica in gevaar.
Nou, jij ontstijgt het niveau wel zeg. Sukkeltje.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk schieten ze vink na afloop door zn knieen het liefst door zn hoofd
en breek de tanden van suarez uit zn bek
En dus?quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, maar suarez trapt altijd iedereen en scheld altijd iedereen uit
't is al minder geworden hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, maar suarez trapt altijd iedereen en scheld altijd iedereen uit
wat dacht je van hose en lodewijksquote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef VoreG het volgende:
Dat gedoe met de keeper lijkt op die actie tussen Stekelenburg en De Zeeuw (vorig?) jaar..
Totaal onnodig dit....
Echt bizar dit.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef macca728 het volgende:
hoe lang moet Vink geschorst worden ?
eerst onterecht rood voor Schaars
dan een penalty cadeau en daarna geen rood voor Suarez
gaat wel om 10 miljoen voor die Champions League
Met Dani?quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat dacht je van hose en lodewijks
Maar het begint dan ook duidelijk te worden dat jij gewoon een halve jood bent. Hij is te laat dus denk alleen een gele kaart.quote:
100% eensquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Mister_T het volgende:
Vink wat een debiel van een scheids!
Rood voor Schaars was een fucking swalbe, en voor de sliding hooguit geel.
Vervolgens het "worstelen"bij de cornervlag waar niks aan gedaan word.
Daarna een gigantische swalbe wat een penalty opleverd.
Vervolgens het debiel doorhalen op de keeper en daar geel voor geven.
Wat een gigantische debiel, mongool whatever van een scheids!
Dit meen je toch nietquote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef VoreG het volgende:
Dat gedoe met de keeper lijkt op die actie tussen Stekelenburg en De Zeeuw (vorig?) jaar..
Totaal onnodig dit....
Dat was Daniquote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat dacht je van hose en lodewijks
quote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Mister_T het volgende:
Vink wat een debiel van een scheids!
Rood voor Schaars was een fucking swalbe, en voor de sliding hooguit geel.
Vervolgens het "worstelen"bij de cornervlag waar niks aan gedaan word.
Daarna een gigantische swalbe wat een penalty opleverd.
Vervolgens het debiel doorhalen op de keeper en daar geel voor geven.
Wat een gigantische debiel, mongool whatever van een scheids!
Hij is te laat, maar hij wil Didulica nietvoor zn bakkes trappen, zoals iedereen hier beweert. Geel is dan ook terecht.quote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Maar het begint dan ook duidelijk te worden dat jij gewoon een halve jood bent. Hij is te laat dus denk alleen een gele kaart.
dit is smerig:quote:
Zeker, hij had toch al eens een hoofdblessure gehad?quote:
Oh, leuk! Heb je er zin in??quote:
gezien hij al 5 min blijft liggen zegt al genoeg, lampekapquote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Didulica, voordat iedereen zegt dat het verschrikkelijk is?
Eens. Gaat ook voor de bal volgens mij.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef VoreG het volgende:
Suarez gaat wel vol voor de bal, maar dat moet hij niet doen daar, zeker omdat Didulica er gewoon bij zit..
Ziet er ook echt ernstig uitquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind dit echt verschrikkelijk voor didulica
Hij heeft al eerder een hele felle bal op zijn hoofd gehad... en is er toen heel lang uit geweest. Niet alleen uit het voetbal, maar sowieso het leven.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Didulica, voordat iedereen zegt dat het verschrikkelijk is?
Misschien is ie gewoon KO en is er niks aan de hand en speelt hij volgende week weer.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef byah het volgende:
[..]
gezien hij al 5 min blijft liggen zegt al genoeg, lampekap
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hij had toch al eens een hoofdblessure gehad?²
quote:
Dat wist ik, maar je weet toch niet of dat nu ook het geval is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder een hele felle bal op zijn hoofd gehad... en is er toen heel lang uit geweest. Niet alleen uit het voetbal, maar sowieso het leven.
Nja de commentator legt het terwijl ik dit typ uit.
Ik denk dat er niks is. Hij is denk ik een schwalbe dat hij 5 minuten ligt te creperen op het veld.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
die haat richting Suarez hiermaakt hem alleen maar een grotere held voor mij. al mag hij wel op z'n plaats gezet worden door Marco na afloop voor die penal.
Van Suarez vond ik ook niet echt rood maar van Schaars wel. Daar zouden ze vaker rood voor moeten geven. Van achteren op iemand inglijden zonder ook maar zicht op de bal te hebben. Het zijn overtredingen waarmee je tegenstanders voor maanden kunt blesseren.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Gwunnik het volgende:
Suarez maakte geen overtreding vind ik... penalty verdiend gemist though... rood schaars sloeg ook nergens op... t slaat allemaal niet echt ergens op
verwacht je wat beters van Jorien?quote:
Ja dat is wel leuk voor hem ja. Tering als je ziet wat die gozer heeft meegemaakt voor hij weer onder die lat kon ...quote:
Wees maar blij met zo'n speler. En dan deze zomer een arbitrage-zaak tegen Ajax aanspannen omdat ze (door hem) geen CL spelen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
die haat richting Suarez hiermaakt hem alleen maar een grotere held voor mij. al mag hij wel op z'n plaats gezet worden door Marco na afloop voor die penal.
Dus als iemand vijf minuten stil op het veld ligt is het automatisch een zeer zware blessure. Dat weet je toch nog helemaal niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er niks is. Hij is denk ik een schwalbe dat hij 5 minuten ligt te creperen op het veld.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie vonden dit allemaal rood voor Suarez?
1. Jorien
je weet dat een harde schop tegen je hoofd nooit veel goed kan doen of wat?quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien is ie gewoon KO en is er niks aan de hand en speelt hij volgende week weer.
Welnee, maar Vink staat bol van de kutbeslissingen (beide kanten op).quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Cara het volgende:
Ik heb het rood van schaars gemist, was dat terecht/iemand gifje?
Nee tuurlijk, maar het spel ligt natuurlijk al 10 minuten stil. En het is sowieso triest dat hij na een puike wedstrijd en een aantal andere goede wedstrijden, nu er uit moet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar je weet toch niet of dat nu ook het geval is.
Duh, maar ik vind het knap dat iedereen hier kennelijk geneeskunde heeft gestudeerd en precies weet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef byah het volgende:
[..]
je weet dat een harde schop tegen je hoofd nooit veel goed kan doen of wat?
1. Jorien
Veel voorzorgsmaatregelen ook, omdat het om het hoofd gaat. Zeker met de eerdere blessure van Didulica in het het achterhoofd.quote:
FAILquote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees maar blij met zo'n speler. En dan deze zomer een arbitrage-zaak tegen Ajax aanspannen omdat ze (door hem) geen CL spelen.
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar het spel ligt natuurlijk al 10 minuten stil. En het is sowieso triest dat hij na een puike wedstrijd en een aantal andere goede wedstrijden, nu er uit moet.
Heerlijk hé!quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Zo denk ik er ook over, ik krijg zelfs medelijden met hem als je die blik ziet in zijn Bouvier ogen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
Suarez gaat gewoon voor een losse bal. Een beetje onbesuisd, maar geen opzettelijke overtreding.
Dat denk ik ook niet, stom maar geen opzet imo.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
Suarez gaat gewoon voor een losse bal. Een beetje onbesuisd, maar geen opzettelijke overtreding.
Jij bent voor Ajax?quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Die pingel had niet gegeven moeten worden, maar daarvoor had hij al 2x gegeven moeten worden dus die beslissing valt te begrijpen.
Een aantal (2) spelers van AZ had allang de 2e geel moeten hebben, dus die rode voor Schaars valt ook te begrijpen.
Suarez ging door maar niet te hard, hij probeert nog te ontwijken. Geel lijkt me terecht. Ik hoop echt dat het wel meevalt voor Dud.
Hij is duidelijk te laat hoorquote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
Houd je kop toch met je "Ajax retards". Wat weet jij er nou van man. Teringquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef VatosLoco het volgende:
ziekenwagen staat al klaar![]()
Nee Ajax retards wees maar trots op zo'n speler in jullie team, maar o wee als hij bij een andere club voetbalde en het was Vermeer die zo lag, nee dan was de Arena te klein geweest.
Probeer je nu ineens intellectueel mee te gaan doen na je kansloze opmerking?quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Jorien
1. Jorien
Blik die ie later in zn ogen had sprak meer uit dat ie er wel degelijk mee zit dat door zijn actie didulica er zo aan toe is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
'Ook hij is geschrokken.'
Hij vind het gewoon kut dat 'ie de pingel heeft gemist.
Maar het is gewoon donker rood!quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
1. Jorien
2. Drizzt
Ja terwijl de keeper knock out ligtquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
Suarez kan op zijn minst zijn exuses aanbieden
Is er iemand die het dan goedkeurt of toejuicht?quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef VatosLoco het volgende:
ziekenwagen staat al klaar![]()
Nee Ajax retards wees maar trots op zo'n speler in jullie team, maar o wee als hij bij een andere club voetbalde en het was Vermeer die zo lag, nee dan was de Arena te klein geweest.
Is zoiets wel mogelijk? Je kan ook wel in je contract zetten dat je iemand mag vermoorden maar de wet denkt daar toch heel anders over, en dat is wat telt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
FAIL
Hij heeft in zn contract staan dat hij niet voor sportieve verbetering ajax kan aanspannen dus fail big time sir.
Hij kan geen Nederlands en matig Engels toch?quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
onzin man kakkerlak.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Suarez schorsen 15 wedstrijden zeker.
Valt niet te begrijpen, maar dat zijn dan gewoon 3 fouten die een scheids op dit niveau niet zou mogen maken. Daar mag je nooit begrip voor hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Die pingel had niet gegeven moeten worden, maar daarvoor had hij al 2x gegeven moeten worden dus die beslissing valt te begrijpen.
Nee, Schaars had gewoon geel moeten krijgen, en die gasten die een 2de keer geel haddne moeten krijgen, hadden die ook gewoon moeten krijgen. Vink maakt er gewoon een compleet zootje van.quote:Een aantal (2) spelers van AZ had allang de 2e geel moeten hebben, dus die rode voor Schaars valt ook te begrijpen.
Juistquote:Suarez ging door maar niet te hard, hij probeert nog te ontwijken. Geel lijkt me terecht. Ik hoop echt dat het wel meevalt voor Dud.
Dat is niet hetzelfde als een opzettelijke overtreding.quote:
Je avatar verklaart deze opmerking.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef dmk het volgende:
zeer lompe actie van suarez maar express deed hij het niet...
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Longmen het volgende:
Hij raakt m met zn knie op zn slaap volgens mij.
Juistem, want dat is een speler waar je je graag mee wil identificeren als Ajax supporter?quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Suarez nog effe 2x scoort wordt dit topic geweldig
Het kan een ongelofelijke klootzak zijn maar ik geloof niet dat er ook maar 1 speler rondloopt die bewust snoeihard een duel ingaat met het idee z'n tegenstander op deze manier knockout te krijgen, zelfs Suarez niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef dndiek het volgende:
Hij is duidelijk te laat hoor
Heerlijk ja, een speler die bij een 1-0 achterstand in een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax een Panenka probeert, en vervolgens de keeper nog het ziekenhuis in schopt ook. Wees er maar trots op. Goede voetballer hoor, maar af en toe is het een blind paard.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heerlijk hé!
Al die gefrustreerde kneusjes hier die Suarez dood wensen, omdat ie een keer met een mooie actie hun clubje heeft genaait!
Ja denk het ook wel. Daarna zag je het wel wat beter.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Blik die ie later in zn ogen had sprak meer uit dat ie er wel degelijk mee zit dat door zijn actie didulica er zo aan toe is.
Vlak na de penal baalde ie alleen van het missen ja
krijgt hij toch niet mee want hij is buiten bewustzijn dankzij hem. topper, die suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
Nee, daar zit didulica op te wachten nuquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
ja die Retards die hier roepen dat hij een held is, lees de comments van die Ajax idioten maar, en als dit een speler van AZ was die het bij Vermeer had gedaan had ik hetzelfde gedaan, je gaat niet vol door als een keeper zo op de grond ligt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is er iemand die het dan goedkeurt of toejuicht?
Natuurlijk niet. het is ongelukkig, en erg lullig voor Didulica, maar dit is hoogstens geel voor onbesuisd inkomen.quote:
1. Jorien
2. Drizzt
3. Zorro (zo rood ->)
Zo is het volgens mij.quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt.
Hij gaat met de voet voor de bal, maar Didulica blokkeert die waardoor de knie doorzwaait. Zeer ongelukkig dit.
Reageer eens normaal manquote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
ja die Retards die hier roepen dat hij een held is, lees de comments van die Ajax idioten maar, en als dit een speler van AZ was die het bij Vermeer had gedaan had ik hetzelfde gedaan, je gaat niet vol door als een keeper zo op de grond ligt.
Klopt, echt iedere Ajax supporter praat zijn gedrag goedquote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
ja die Retards die hier roepen dat hij een held is, lees de comments van die Ajax idioten maar, en als dit een speler van AZ was die het bij Vermeer had gedaan had ik hetzelfde gedaan, je gaat niet vol door als een keeper zo op de grond ligt.
Is gewoon rood.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. het is ongelukkig, en erg lullig voor Didulica, maar dit is hoogstens geel voor onbesuisd inkomen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi gebaar van de ajax fans( al zal het vooral zijn omdat het een oud ajax speler is )
Suarez deed penal, Didu houdt tegen, Suarez komt in als een bosmongool en raakt Didu met de knie op zn slaap.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:
Wat is er met de keepert van AZ aan de hand?
Dat nonchalante heeft hij altijd al gehad. dus tjah ... snap ook niet wrom hij die panenka nam mja dat is Suarez hequote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heerlijk ja, een speler die bij een 1-0 achterstand in een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax een Panenka probeert, en vervolgens de keeper nog het ziekenhuis in schopt ook. Wees er maar trots op. Goede voetballer hoor, maar af en toe is het een blind paard.
ik ben de enige retard die dat zegt. vind hem een held niet voor de botsing met Joey.. maar dat iedereen buiten Amsterdam en Alkmaar op z'n achterste poten staat vanwege hem.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
hoe hard ook: dit is de realiteit. Spel gaat door.quote:
Ja joh lekker achterbaks.quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef FJD het volgende:
Van Basten![]()
Let toch even op de camera voor je dat soort dingen roeptOngelofelijke kutmongool
Maar ik heb het ook niet over elke supporter, cursusje begrijpend lezen nodig?quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, echt iedere Ajax supporter praat zijn gedrag goed.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is er iemand die het dan goedkeurt of toejuicht?
quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
Wat roept ie?quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef FJD het volgende:
Van Basten![]()
Let toch even op de camera voor je dat soort dingen roeptOngelofelijke kutmongool
Ja, typisch van Basten, zo kennen we hem.quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef Ritmo het volgende:
Van Basten, vuile rat.Beetje janken om extra speeltijd ipv je dood te schamen voor Suarez.
Inderdaad. Nee, hij moet het hierbij laten zitten, zodat er hooguit 5 min. bijkomtquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef VoreG het volgende:
Agh kom op zeg, gaan we nou huilen dat Van Basten aangeeft dat er nog 25 minuten gespeeld moeten worden?
Ja, ga even beginnen over een speler die al een aantal jaar niet meer voetbalt bij PSV.quote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV supporters, die nu zo zeiken op Suarez. Zullen we het verleden van Vennegoor er even bij halen?
Wat? Dan is het toch juist NIET achterbaks!?quote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ja joh lekker achterbaks.
Hij zegt het, wat boeit dat nou dat iedereen dat hoort??
En wat vind jij dan van Marc van Bommel? die word uitgekotst door het Ajax publiek, terwijl hij (in mindere mate) een zelfde type speler is als Suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik ben de enige retard die dat zegt. vind hem een held niet voor de botsing met Joey.. maar dat iedereen buiten Amsterdam en Alkmaar op z'n achterste poten staat vanwege hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |