quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie vonden dit allemaal rood voor Suarez?
1. Jorien
2. Drizzt
3. Zorro (zo rood ->)
Zo is het volgens mij.quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt.
Hij gaat met de voet voor de bal, maar Didulica blokkeert die waardoor de knie doorzwaait. Zeer ongelukkig dit.
Reageer eens normaal manquote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
ja die Retards die hier roepen dat hij een held is, lees de comments van die Ajax idioten maar, en als dit een speler van AZ was die het bij Vermeer had gedaan had ik hetzelfde gedaan, je gaat niet vol door als een keeper zo op de grond ligt.
Klopt, echt iedere Ajax supporter praat zijn gedrag goedquote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
ja die Retards die hier roepen dat hij een held is, lees de comments van die Ajax idioten maar, en als dit een speler van AZ was die het bij Vermeer had gedaan had ik hetzelfde gedaan, je gaat niet vol door als een keeper zo op de grond ligt.
Is gewoon rood.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. het is ongelukkig, en erg lullig voor Didulica, maar dit is hoogstens geel voor onbesuisd inkomen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi gebaar van de ajax fans( al zal het vooral zijn omdat het een oud ajax speler is )
Suarez deed penal, Didu houdt tegen, Suarez komt in als een bosmongool en raakt Didu met de knie op zn slaap.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:
Wat is er met de keepert van AZ aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |