Je avatar verklaart deze opmerking.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef dmk het volgende:
zeer lompe actie van suarez maar express deed hij het niet...
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Longmen het volgende:
Hij raakt m met zn knie op zn slaap volgens mij.
Juistem, want dat is een speler waar je je graag mee wil identificeren als Ajax supporter?quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
die haat richting Suarez hiermaakt hem alleen maar een grotere held voor mij. al mag hij wel op z'n plaats gezet worden door Marco na afloop voor die penal.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Suarez nog effe 2x scoort wordt dit topic geweldig
Het kan een ongelofelijke klootzak zijn maar ik geloof niet dat er ook maar 1 speler rondloopt die bewust snoeihard een duel ingaat met het idee z'n tegenstander op deze manier knockout te krijgen, zelfs Suarez niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef dndiek het volgende:
Hij is duidelijk te laat hoor
Heerlijk ja, een speler die bij een 1-0 achterstand in een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax een Panenka probeert, en vervolgens de keeper nog het ziekenhuis in schopt ook. Wees er maar trots op. Goede voetballer hoor, maar af en toe is het een blind paard.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heerlijk hé!
Al die gefrustreerde kneusjes hier die Suarez dood wensen, omdat ie een keer met een mooie actie hun clubje heeft genaait!
Ja denk het ook wel. Daarna zag je het wel wat beter.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Blik die ie later in zn ogen had sprak meer uit dat ie er wel degelijk mee zit dat door zijn actie didulica er zo aan toe is.
Vlak na de penal baalde ie alleen van het missen ja
krijgt hij toch niet mee want hij is buiten bewustzijn dankzij hem. topper, die suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
Suarez kan op zijn minst zijn exuses aanbieden
Nee, daar zit didulica op te wachten nuquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
Suarez kan op zijn minst zijn exuses aanbieden
Dat inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Suarez nog effe 2x scoort wordt dit topic geweldig
ja die Retards die hier roepen dat hij een held is, lees de comments van die Ajax idioten maar, en als dit een speler van AZ was die het bij Vermeer had gedaan had ik hetzelfde gedaan, je gaat niet vol door als een keeper zo op de grond ligt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is er iemand die het dan goedkeurt of toejuicht?
Natuurlijk niet. het is ongelukkig, en erg lullig voor Didulica, maar dit is hoogstens geel voor onbesuisd inkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |