quote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Mister_T het volgende:
Vink wat een debiel van een scheids!
Rood voor Schaars was een fucking swalbe, en voor de sliding hooguit geel.
Vervolgens het "worstelen"bij de cornervlag waar niks aan gedaan word.
Daarna een gigantische swalbe wat een penalty opleverd.
Vervolgens het debiel doorhalen op de keeper en daar geel voor geven.
Wat een gigantische debiel, mongool whatever van een scheids!
Hij is te laat, maar hij wil Didulica nietvoor zn bakkes trappen, zoals iedereen hier beweert. Geel is dan ook terecht.quote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Maar het begint dan ook duidelijk te worden dat jij gewoon een halve jood bent. Hij is te laat dus denk alleen een gele kaart.
dit is smerig:quote:
Zeker, hij had toch al eens een hoofdblessure gehad?quote:
Oh, leuk! Heb je er zin in??quote:
gezien hij al 5 min blijft liggen zegt al genoeg, lampekapquote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Didulica, voordat iedereen zegt dat het verschrikkelijk is?
Eens. Gaat ook voor de bal volgens mij.quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef VoreG het volgende:
Suarez gaat wel vol voor de bal, maar dat moet hij niet doen daar, zeker omdat Didulica er gewoon bij zit..
Ziet er ook echt ernstig uitquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind dit echt verschrikkelijk voor didulica
Hij heeft al eerder een hele felle bal op zijn hoofd gehad... en is er toen heel lang uit geweest. Niet alleen uit het voetbal, maar sowieso het leven.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Didulica, voordat iedereen zegt dat het verschrikkelijk is?
Misschien is ie gewoon KO en is er niks aan de hand en speelt hij volgende week weer.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef byah het volgende:
[..]
gezien hij al 5 min blijft liggen zegt al genoeg, lampekap
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hij had toch al eens een hoofdblessure gehad?²
quote:
Dat wist ik, maar je weet toch niet of dat nu ook het geval is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder een hele felle bal op zijn hoofd gehad... en is er toen heel lang uit geweest. Niet alleen uit het voetbal, maar sowieso het leven.
Nja de commentator legt het terwijl ik dit typ uit.
Ik denk dat er niks is. Hij is denk ik een schwalbe dat hij 5 minuten ligt te creperen op het veld.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
die haat richting Suarez hiermaakt hem alleen maar een grotere held voor mij. al mag hij wel op z'n plaats gezet worden door Marco na afloop voor die penal.
Van Suarez vond ik ook niet echt rood maar van Schaars wel. Daar zouden ze vaker rood voor moeten geven. Van achteren op iemand inglijden zonder ook maar zicht op de bal te hebben. Het zijn overtredingen waarmee je tegenstanders voor maanden kunt blesseren.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Gwunnik het volgende:
Suarez maakte geen overtreding vind ik... penalty verdiend gemist though... rood schaars sloeg ook nergens op... t slaat allemaal niet echt ergens op
verwacht je wat beters van Jorien?quote:
Ja dat is wel leuk voor hem ja. Tering als je ziet wat die gozer heeft meegemaakt voor hij weer onder die lat kon ...quote:
Wees maar blij met zo'n speler. En dan deze zomer een arbitrage-zaak tegen Ajax aanspannen omdat ze (door hem) geen CL spelen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
die haat richting Suarez hiermaakt hem alleen maar een grotere held voor mij. al mag hij wel op z'n plaats gezet worden door Marco na afloop voor die penal.
Dus als iemand vijf minuten stil op het veld ligt is het automatisch een zeer zware blessure. Dat weet je toch nog helemaal niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er niks is. Hij is denk ik een schwalbe dat hij 5 minuten ligt te creperen op het veld.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie vonden dit allemaal rood voor Suarez?
1. Jorien
je weet dat een harde schop tegen je hoofd nooit veel goed kan doen of wat?quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien is ie gewoon KO en is er niks aan de hand en speelt hij volgende week weer.
Welnee, maar Vink staat bol van de kutbeslissingen (beide kanten op).quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Cara het volgende:
Ik heb het rood van schaars gemist, was dat terecht/iemand gifje?
Nee tuurlijk, maar het spel ligt natuurlijk al 10 minuten stil. En het is sowieso triest dat hij na een puike wedstrijd en een aantal andere goede wedstrijden, nu er uit moet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar je weet toch niet of dat nu ook het geval is.
Duh, maar ik vind het knap dat iedereen hier kennelijk geneeskunde heeft gestudeerd en precies weet wat er aan de hand is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef byah het volgende:
[..]
je weet dat een harde schop tegen je hoofd nooit veel goed kan doen of wat?
quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie vonden dit allemaal rood voor Suarez?
1. Jorien
Veel voorzorgsmaatregelen ook, omdat het om het hoofd gaat. Zeker met de eerdere blessure van Didulica in het het achterhoofd.quote:
FAILquote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees maar blij met zo'n speler. En dan deze zomer een arbitrage-zaak tegen Ajax aanspannen omdat ze (door hem) geen CL spelen.
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar het spel ligt natuurlijk al 10 minuten stil. En het is sowieso triest dat hij na een puike wedstrijd en een aantal andere goede wedstrijden, nu er uit moet.
Heerlijk hé!quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Zo denk ik er ook over, ik krijg zelfs medelijden met hem als je die blik ziet in zijn Bouvier ogen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
Suarez gaat gewoon voor een losse bal. Een beetje onbesuisd, maar geen opzettelijke overtreding.
Dat denk ik ook niet, stom maar geen opzet imo.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
Suarez gaat gewoon voor een losse bal. Een beetje onbesuisd, maar geen opzettelijke overtreding.
Jij bent voor Ajax?quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Die pingel had niet gegeven moeten worden, maar daarvoor had hij al 2x gegeven moeten worden dus die beslissing valt te begrijpen.
Een aantal (2) spelers van AZ had allang de 2e geel moeten hebben, dus die rode voor Schaars valt ook te begrijpen.
Suarez ging door maar niet te hard, hij probeert nog te ontwijken. Geel lijkt me terecht. Ik hoop echt dat het wel meevalt voor Dud.
Hij is duidelijk te laat hoorquote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |