Ziet er ook echt ernstig uitquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Fortitudo het volgende:
ik vind dit echt verschrikkelijk voor didulica
Hij heeft al eerder een hele felle bal op zijn hoofd gehad... en is er toen heel lang uit geweest. Niet alleen uit het voetbal, maar sowieso het leven.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Didulica, voordat iedereen zegt dat het verschrikkelijk is?
Misschien is ie gewoon KO en is er niks aan de hand en speelt hij volgende week weer.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef byah het volgende:
[..]
gezien hij al 5 min blijft liggen zegt al genoeg, lampekap
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hij had toch al eens een hoofdblessure gehad?˛
quote:
Dat wist ik, maar je weet toch niet of dat nu ook het geval is.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder een hele felle bal op zijn hoofd gehad... en is er toen heel lang uit geweest. Niet alleen uit het voetbal, maar sowieso het leven.
Nja de commentator legt het terwijl ik dit typ uit.
Ik denk dat er niks is. Hij is denk ik een schwalbe dat hij 5 minuten ligt te creperen op het veld.quote:Op zondag 26 april 2009 16:01 schreef TC03 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Didulica, voordat iedereen zegt dat het verschrikkelijk is?
quote:Op zondag 26 april 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
die haat richting Suarez hiermaakt hem alleen maar een grotere held voor mij. al mag hij wel op z'n plaats gezet worden door Marco na afloop voor die penal.
Van Suarez vond ik ook niet echt rood maar van Schaars wel. Daar zouden ze vaker rood voor moeten geven. Van achteren op iemand inglijden zonder ook maar zicht op de bal te hebben. Het zijn overtredingen waarmee je tegenstanders voor maanden kunt blesseren.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Gwunnik het volgende:
Suarez maakte geen overtreding vind ik... penalty verdiend gemist though... rood schaars sloeg ook nergens op... t slaat allemaal niet echt ergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |