De Zeeuw destijds ook niet. Als Feyenoorders zijn wij wel dat laatste die AZ uit moeten lachen om het transferbeleid.quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van der Velden.
Die stak er niet eens bovenuit in de JL.
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:46 schreef Fortitudo het volgende:
gelukkig is de commentator niet op de hand van ajax, dat scheelt
quote:Op zondag 26 april 2009 15:46 schreef Fortitudo het volgende:
gelukkig is de commentator niet op de hand van ajax, dat scheelt
3-0quote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vitesse op 2-0.
De hele tweede helft al. Beide kanten op. Niets met goed fluiten te maken.quote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon geel dit, snap er niets van.
Vink is echt aan het marchanderen, teeeering.
Tadaaa...(!)quote:Op zondag 26 april 2009 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals altijd heeft Vink weer een veels te grote invloed op de wedstrijd. Ongelooflijk dat zo'n man op dit niveau mag fluiten
Respectquote:Op zondag 26 april 2009 15:49 schreef Wilskracht het volgende:
Als Ajax supporter dat was toch geen rood voor Schaars geel was toch genoeg geweest.
quote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Fortitudo het volgende:
al was het nou een suarez die zo'n overtreding maakte, die heeft er een handje van
schaars is totaal niet de persoon daarvoor
Idd wat een kneus die vinkquote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Kriegel het volgende:
Vink
Wat een mongool. Eerst tig keer niet fluiten als het wel moet en dan maar ineens met rood zwaaien om het goed te maken. Kneuskop.
Nee, dan moet je inderdaad geen kaart geven. Pepe was er ook de persoon niet voorquote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef Fortitudo het volgende:
al was het nou een suarez die zo'n overtreding maakte, die heeft er een handje van
schaars is totaal niet de persoon daarvoor
Zegt een psv'erquote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan echt kotsen om dat publiek van ajax![]()
Eerst helemaal stil en niet hun club steunen en dan begint het te komen en dan beginnen ze ineens![]()
Echt een stelletje succecpubliek daar
quote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
Eerst helemaal stil en niet hun club steunen en dan begint het te komen en dan beginnen ze ineens![]()
Want we hebben zoveel succes de laatste paar jaarquote:Op zondag 26 april 2009 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
pijl
Vink is gewoon 100% blind. Ik geloof niet dat hij echt partijdig is; gewoon ongelooflijk slecht, en dat al vele jaren lang, dus onbegrijpelijk dat hij mag fluiten op dit niveau.quote:
quote:
Grappig,quote:
Ja, met zijn naam is de grap Blinde Vink makkelijk gemaakt maar het klopt bij hem ook nog echt eens.quote:Op zondag 26 april 2009 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vink is gewoon 100% blind. Ik geloof niet dat hij echt partijdig is; gewoon ongelooflijk slecht, en dat al vele jaren lang, dus onbegrijpelijk dat hij mag fluiten op dit niveau.
Wat heeft Calimero met een klacht over het Ajax-publiek te maken?quote:
Zoquote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef DirkZz het volgende:
neusjes krijgen een strafschop.
Anders doe je ff normaal ofzo.quote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef DirkZz het volgende:
neusjes krijgen een strafschop.
Ik moest even een comment achter latenquote:Op zondag 26 april 2009 15:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat heeft Calimero met een klacht over het Ajax-publiek te maken?
Onzin, dat doen ze alleen als ze verliezen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Grappig,
Ajax supporters zeuren altijd om :
- Het veld
- De scheids
- De weersomstandigheden
- Clubs die geen recht hebben op het spelen van CL
Is dat niet Calimero gedrag
jij snapt calimero-gedrag nietquote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Grappig,
Ajax supporters zeuren altijd om :
- Het veld
- De scheids
- De weersomstandigheden
- Clubs die geen recht hebben op het spelen van CL
Is dat niet Calimero gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |