Zou me niets verbazen. Als Rachel in de sing off komt stemt de jury haar weg. Ze hebben tot nu toe nog steeds de beste weggestemd. Heel apart.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Anonymousz het volgende:
zal lachen zijn als rachel eruit gaat
Wie is dat ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:
zo leuk om te zien dat een oud klasgenoot het zover geschopt heeft
Cool.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Vicky het volgende:
zo leuk om te zien dat een oud klasgenoot het zover geschopt heeft
Dat is negatief toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit echt van die Sky radio muziek.
Ook voor mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Denk ik ook ja. Hester moet er maar uit vanavond. Gewoon géén uitstraling en geen show. Staat voor zichzelf te zingen.
Vreemd genoeg zou ik meer lachen als de volgens de jury zo geweldige Jamal er uit gaat....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Anonymousz het volgende:
zal lachen zijn als rachel eruit gaat
ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o gelukkig, er is toch nog iemand die het leuk vindt
ja vind ik ookquote:
Dan doet de jury dat wel zelfquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Vreemd genoeg zou ik meer lachen als de volgens de jury zo geweldige Jamal er uit gaat....
Hij heeft zo'n irritante stemquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Van Velzen zingt minder dan de kandidaten
Dat zei ik ook al ja. Als hij mee had gedaan, zou hij in de sing off komen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Van Velzen zingt minder dan de kandidaten
agreequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Whatever of Luigi er uit pliez.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Als Rachel in de sing off komt stemt de jury haar weg. Ze hebben tot nu toe nog steeds de beste weggestemd. Heel apart.
Van toch? Van Velzenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:55 schreef Cee het volgende:
Kwendy had geen flauw idee wie Martijn bedoelde met 'Roel', ze keek weer zo glazig. Dom wicht denkt waarschijnlijk dat Vanvelzen z'n voornaam is.
Ik wil graag de jury-reactie zien bij een Jamal-exit. Alhoewel de jury volgens mij zelfs voor hem zou kiezen al zou ie met Lisa in de sing-off staan.quote:
ik ben voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
XFA kan echt met een half uurtje afgelopen zijn, als je de reclame en alle andere bullshit weglaat.
Ja dat snap ik, maar ik verwoordde Kwendy's gedachtengang. Dus dat Vanvelzen een voornaam is. In plaats van Van Velzen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Van toch? Van Velzennet als Van Morrison
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
XFA kan echt met een half uurtje afgelopen zijn, als je de reclame en alle andere bullshit weglaat.
Luigiano c.s. meegerekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
nog eerderquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik wil graag het gezicht van Treurwilg Erik zien als zijn laatste act er uit vliegtquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil graag de jury-reactie zien bij een Jamal-exit. Alhoewel de jury volgens mij zelfs voor hem zou kiezen al zou ie met Lisa in de sing-off staan.
dr kan ook bijna geen lachje van af bij hem.. hij lijkt behoorlijk op Zeurneyquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil graag het gezicht van Treurwilg Erik zien als zijn laatste act er uit vliegt
Alvast voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef jack4ya het volgende:
Dora reclame om 11 uur?
Jurycommentaar mag idd wel weg, want kraamt toch alleen maar onzin uitquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
nog eerder
7x2 minuten zingen..nog een keer 2x2, iemand eruit = 20 minuten \o/
Ik moet zeggen dat bij dit liedje van Roan, zijn stem weer richting chipmunks ging.quote:
Echt he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
dr kan ook bijna geen lachje van af bij hem.. hij lijkt behoorlijk op Zeurney
Mee eens. Ik denk dat ze gewoon tactisch stemmen met Rev n Ros en misschien ook Irma. Maar laat ze dat dan ook gewoon toegeven...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
eigenlijk is da niks dat die jury mag bepalen wie d'r uit gaat..
Dit is de laatste week.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
Ik ben vóór; en dan alleen de beste (Lisa dus) laten zingenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:56 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat bij dit liedje van Roan, zijn stem weer richting chipmunks ging.
Onze zingende chipmunk
ja ik zeg eht elke keer weer... wat een zuurpruim... als je dat smoelwerk ziet weet je gewoon al dattie commentaar gaat geven..quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
En hij is ook zo vreselijk gauw beledigd. Echt zo'n calimero.
Hmz. In sommige gevallen toch maar beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef Treezz het volgende:
wat een eieren zijn hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Whatever weet niet eens hoe de medekandidaten heten
Toch ben ik het vaak wel eens met hem. Beter dat idioot positieve commentaar (bv Gordon tov Jamal)quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik zeg eht elke keer weer... wat een zuurpruim... als je dat smoelwerk ziet weet je gewoon al dattie commentaar gaat geven..
He kutquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:04 schreef Svensational het volgende:
De twee van Stacey in de sing-off!
Je denkt dat de stemmen uberhaupt wat uitmaken??quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef MissJ het volgende:
Whatever door![]()
![]()
![]()
serieus, ik schaam me gewoon voor mijn medelanders die hen goed genoeg vinden om door te gaan
Ja, ze stemmen consequent de beste weg, dus bye bye Rachel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:05 schreef Starlie het volgende:
Nou bye bye Rachel.... ik zie het al gebeuren...
^quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef automatic_ het volgende:
Als Rachel er nu uitvliegt, dan stop ik met kijken.
Oh ga die discussie alstjeblieft ergens anders voeren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt dat de stemmen uberhaupt wat uitmaken??
Mgoed als niemand je likeable vindt...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:06 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen fan van Rachel, maar ze was echt wel beter dan Whatever.
Zo niet dan euh... Is het echt doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef L0t.. het volgende:
Nou, nu MOET Luigiano er toch wel uit he.
Dus niet. We denken hier iedere week dat het zeker is wie de jury eruit zal stemmen en ze stemmen iedere keer juist de ander weg. Vandaag Rachel eruit dus, let maar op.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef koningdavid het volgende:
Luigiano gaat eruit dus.
Preciesquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
Oh, nu zal Rachel wel "al een hele carrière achter de rug hebben" en "al haar kansen gehad hebben". En Luigiano is nog maar 16 en heeft nog zooooooooo'n toekomst voor zich.. bah.
Of ze kiezen weer voor 'de jeugd'quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef MissJ het volgende:
nou het lijkt mij toch gvd wel dat de jury voor Rachel kiest?
O ja.. ga je dat krijgen... zal me niet verbazen als ze dat erbij gaan halen ja!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
Oh, nu zal Rachel wel "al een hele carrière achter de rug hebben" en "al haar kansen gehad hebben". En Luigiano is nog maar 16 en heeft nog zooooooooo'n toekomst voor zich.. bah.
indeedquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
Damn, ik zou Rachel missen als kiespijn maar ik hoop vurig dat ze er volgende week wel zit, natuurlijk omdat Luigiano gewoon tragisch is maar vooral omdat d'r vent zo cute is.
Ja, je zou het haast aan denken iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Sengha het volgende:
Sorry, mag er niet op een opmerking gereageerd wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ga die discussie alstjeblieft ergens anders voeren.
Vergeet vooral niet dat Stacey daarbij ook nog Rachel gaat behandelen als ware het een fossiel, een dinosauriër, stik-oud, bejaard, over-de-datum.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
O ja.. ga je dat krijgen... zal me niet verbazen als ze dat erbij gaan halen ja!
Ik zie gewoon een Hollands boerenjong, of ligt dat aan mij???quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
Damn, ik zou Rachel missen als kiespijn maar ik hoop vurig dat ze er volgende week wel zit, natuurlijk omdat Luigiano gewoon tragisch is maar vooral omdat d'r vent zo cute is.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Naamah het volgende:
Kunnen ze er niet gewoon allebei uit? Hoppa!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat Stacey daarbij ook nog Rachel gaat behandelen als ware het een fossiel, een dinosauriër, stik-oud, bejaard, over-de-datum.
Ligt niet aan je tvquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Verklootte het geluid het nou of lag dat aan mijn tv?
Had hetzelfdequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Verklootte het geluid het nou of lag dat aan mijn tv?
Dit dus!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Als Rachel eruit gaat, dan kijk ik echt geen X-Factor meer
Gewoon X-Factorquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Steve het volgende:
Hoe kan zo'n goed iemand in de singoff komen?
Ja, je probeert een discussie op gang te brengen waar al een heel topic over is, doe dat lekker daar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry, mag er niet op een opmerking gereageerd worden
Eensch....quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
Als Rachel eruit gaat, dan kijk ik echt geen X-Factor meer
geen slecht ideequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef Naamah het volgende:
Kunnen ze er niet gewoon allebei uit? Hoppa!
Rachel heeft duidelijk fans met een KPN of Telfort abbonnement...quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef livelink het volgende:
Potverdikke, zij beweegt en ze maakt er iets van. ALs je dat vergelijkt met Hester die wel doorgaat
Tja, het is natuurlijk wel zo dat ze het vaak heeft geprobeerd, bekend genoeg is geweest en het nooit is gelukt. Zal wel een reden voor zijn. Ze spreekt gewoon niet aan bij 'het publiek'.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:09 schreef Svensational het volgende:
Haar K-otic avontuur zorgt ervoor dat de andere juryleden voor Luigiano gaan
Zou je er echt een CD van kopen ooit?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Steve het volgende:
Hoe kan zo'n goed iemand in de singoff komen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je probeert een discussie op gang te brengen waar al een heel topic over is, doe dat lekker daar.
Een lesbische vriendin van me is er echt van overtuigd dat Stacey bi is, gaydar enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Karina het volgende:
Is Stacey bi? Ze kijkt net zo naar Rachel als dat ze naar de jongens kijkt>
Volgens mij koopt die pa gewoon een hele centrale om.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef livelink het volgende:
Potverdikke, zij beweegt en ze maakt er iets van. ALs je dat vergelijkt met Hester die wel doorgaat
Ah wat liefquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef Dakota het volgende:
ik ben zo verliefd op angela..kwilhaaralsmnmoeder
Was het maar waar. Kutoptredenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef MissJ het volgende:
Wow die meid knalt echt van het podium af!
Ik vind het ook geen goede keusquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk wel zo dat ze het vaak heeft geprobeerd, bekend genoeg is geweest en het nooit is gelukt. Zal wel een reden voor zijn. Ze spreekt gewoon niet aan bij 'het publiek'.
Nu ook niet bij mij, ze kan dit nummer gewoon niet aan.
Let wel, ik zit al 2 uur lang te kijken naar kleine jongetjes en dikke plofkoppen en grote borsten. Dan fap ik al snel bij het minste of geringste.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een Hollands boerenjong, of ligt dat aan mij???
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je er echt een CD van kopen ooit?
Ze is góed hoor, maar ik vind haar niet zo bijzonder verder
Wel beter dan Luigi, dat zeker. Maar die is commercieel gezien interessanter ben ik bang
Ja en 2x een sing-offquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef evert het volgende:
jezus, ik zap voor het eerst dit seizoen naar x factor. je gaat mij toch niet vertellen dat dit vals zingende jochie voorrondes overleefd heeft?
Wildersquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef Wilskracht het volgende:
Wat gaat Eric stemmen?
Nou ja, jusnapmuhwelquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
CD KOPEN?
kom eens uit je stofnest grijsmuis
Iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het genre past gewoon niet bij beide.
quote:
ik ook nietquote:
Dát zeker. Ze kiezen steeds van die 'oude' nummers voor zo'n jong joch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |